لاجیتک تخفیف‌های بزرگی را برای لوازم جانبی بازی دارد

زمان مطالعه: 2 دقیقه

لاجیتک مجموعه گسترده ای از بازی های مختلف را برای Prime Day تخفیف می دهد، و برخی از لوازم جانبی واقعاً بسیار خوب وجود دارد که می توانید آنها را با قیمتی بسیار کمتر از حد معمول انتخاب کنید.

به عنوان مثال، بهترین صفحه کلید بازی لاجیتک و یکی از بهترین کیبوردهای بازی با 35 درصد تخفیف به فروش می رسد. ما در مورد Logitech G915 TKL صحبت می کنیم که معمولاً 229.99 دلار است اما برای Prime Day می توانید آن را با قیمت 149.99 دلار خریداری کنید. مطمئناً، هنوز هم برای یک صفحه کلید بازی بسیار زیاد است، اما بسیار قابل کنترل تر از قیمت معمولی است. و برای همه ویژگی هایی که دریافت می کنید ارزشش را دارد. مانند کلیدهای بسیار کم مشخصات و طراحی باریک، اتصال بی سیم دوگانه با Lightspeed و بلوتوث، کلیدهای رسانه اختصاصی و عمر باتری تا 40 ساعت.

لوازم جانبی بازی لاجیتک

البته این تنها صفحه کلید بازی لاجیتک در دسترس نیست. همچنین G213 را تخفیف می دهد. این صفحه کلید سیمی است و به طور معمول 69.99 دلار قیمت دارد اما با قیمت 39.99 دلار به فروش می رسد. اگر بدون صرف هزینه زیاد به یک صفحه کلید بازی مناسب نیاز دارید، در اینجا نمی توانید اشتباه کنید.

و البته لوازم جانبی خارج از کیبورد نیز وجود دارد. مانند چرخ محرک لاجیتک برای بازی های مسابقه ای. به جای 299.99 دلار به 199.99 دلار تخفیف داده شد. یا هدست بازی بی سیم G535 Lightspeed که اکنون به جای 129.99 دلار فقط 79.99 دلار است. اگر بخواهیم یک چیز را پیشنهاد کنیم، احتمالاً موس بازی G502 خواهد بود. هر دو نسخه سیمی و بی سیم در فروش هستند. G502 Hero (مدل سیمی) به 34.99 دلار کاهش یافته است. G502 Lightspeed که مدل بی سیم است به 89.99 دلار کاهش یافته است. این یکی از بهترین ماوس های بازی موجود در بازار است و با هر قیمتی یک سرقت است.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  بهترین لوازم جانبی Google Pixel 7 Pro

حتی برخی از لوازم جانبی غیر بازی وجود دارد که ارزش دیدن را دارد. باز هم اینها قیمت های روز اول هستند، بنابراین معاملات روی آنها فقط تا امروز ادامه خواهد داشت. و این بدان معناست که شما به کمتر از 13 ساعت باقی مانده از زمان نوشتن نگاه می کنید. اگر می خواهید سایر معاملات را بررسی کنید، می توانید این کار را در اینجا انجام دهید.

لوازم جانبی بازی لاجیتک

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/UbQ
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *