بهترین معاملات گلکسی سامسونگ در جولای 2023

زمان مطالعه: 5 دقیقه

تفاوت سایز سامسونگ گلکسی اس 23 اولترا با گلکسی اس 23

Dhruv Bhutani / Android Authority

با عرضه سری گلکسی S23، قیمت‌های سری S22 کاهش می‌یابد تا موجودی قدیمی پاک شود. همچنین در مورد جدیدترین گوشی‌های تاشو و همچنین بسیاری از سری‌های گلکسی اس و نوت گذشته، صرفه‌جویی زیادی وجود دارد. اگر مشکلی ندارید که با یک پرچمدار کمی قدیمی تر بروید، می توانید حتی بیشتر پس انداز کنید. ما بهترین پیشنهادات گلکسی، از گلکسی اس 23 تا نوت 10 را گردآوری کرده ایم.

تخفیف های ویژه: 50 دلار در Galaxy Foldable بعدی صرفه جویی کنید

Samsung The Next Galaxy Reserve Campaign 2023

گوشی‌های تاشوی بعدی گلکسی در 26 جولای عرضه می‌شوند، و می‌توانید با قیمت پایین خود شرط‌بندی کنید که آن‌ها گلکسی Z Flip 5 و Z Fold 5 باشند. 50 دلار تخفیف فقط با رزرو قبل از 25 جولای.

به جز ارائه جزئیاتی که قبلاً به 100 وب سایت دیگر داده اید، هیچ رشته ای به این معامله متصل نیست. شما نیازی به ارائه اطلاعات کارت اعتباری خود ندارید – فقط یک نام و آدرس ایمیل. هیچ تعهدی برای خرید در نهایت وجود ندارد، بنابراین چیزی برای از دست دادن وجود ندارد.

دکمه زیر را فشار دهید تا نسل بعدی دستگاه تاشو سامسونگ خود را هم اکنون رزرو کنید.

بهترین معاملات سامسونگ گلکسی

2. معاملات Galaxy S23

Samsung Galaxy S23 Ultra Colorways 4

رابرت تریگز / Android Authority

سری گلکسی اس 23 ممکن است در حال حاضر از سرفصل های اصلی خارج شده باشد، اما این گوشی ها جزو بهترین گوشی های هوشمند ساخته شده هستند. در حالی که فقط یک ارتقاء تکراری در نسخه های قبلی خود است، آنها در حال تکمیل فرمول برنده هستند. این شامل باتری‌های بزرگ‌تر، افزایش ظرفیت ذخیره‌سازی و حتی یک دوربین 200 مگاپیکسلی در S23 Ultra است – همه اینها بدون افزایش قیمت.

اما چه کسی می‌خواهد بهای کامل را بپردازد؟ در اینجا نحوه صرفه جویی در داغ ترین گوشی های پرچمدار موجود در بازار آمده است.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  دانشجویان آمریکایی اکنون می توانند شناسه خود را به کیف پول سامسونگ اضافه کنند

معاملات از اپراتورهای بزرگ ایالات متحده همه با تخفیف 800 تا 1000 دلاری همراه با معامله، یا خرید، دریافت یک نوع معامله است:

2. معاملات Samsung Galaxy S22

samsung galaxy s22 ultra home screen ایستاده

رایان هاینز / Android Authority

تا اوایل سال جاری، سری گلکسی اس 22 سامسونگ بهترین از بهترین های این شرکت را ارائه می کرد. این گوشی ها دارای دوربین های عالی، پردازنده های سریع و ویژگی های خلاقانه هستند. آنها از Galaxy S22 پایه تا S22 Ultra مانند Note را شامل می شوند.

بسیاری از ارائه دهندگان بزرگ هنوز هم مشوق هایی را در این محدوده ارائه می دهند تا کسب و کار شما را به دست آورند. اگر مایل نیستید خود را به یک اپراتور متصل کنید، همچنان می‌توانید از تخفیف‌های خوب در نسخه‌های قفل نشده پرچمداران سامسونگ گلکسی S22 لذت ببرید.

در اینجا گزینه های آنلاک شده شما هستند:

هنوز چند اپراتور خط S22 را ارائه می دهند:

3. معاملات Z Flip

تنظیمات پنل حالت انعطاف پذیر سامسونگ Galaxy z flip 4

رایان هاینز / Android Authority

روزهای خوب قدیمی گوشی های تاشو را به خاطر دارید؟ آن روزها برگشته اند. سامسونگ گلکسی زد فلیپ را برای رقابت با موتورولا ریزر معرفی کرد و اکنون می‌توانید در هزینه‌های خود صرفه‌جویی کنید و هیجان را تجربه کنید. اگر می خواهید وقتی گوشی خود را بیرون می آورید سرتان را برگردانید، Z Flip بهترین گزینه برای شماست. و با گلکسی زد فلیپ 4 جدید، سامسونگ مدل تاشو را بی نقص کرده است.

معاملات Z Flip را در زیر بررسی کنید:

4. معاملات Z Fold

سامسونگ galaxy z fold 4 نمایشگر اصلی در حال خواباندن

رایان هاینز / Android Authority

اگر سامسونگ گلکسی فولد پدرخوانده بود از نظر پیشرفت، گلکسی زد فولد 2 دنباله‌ای است که از هر نظر از نسخه اصلی پیشی می‌گیرد. سامسونگ به نکات دردناک مصرف‌کننده گوش داد و تقریباً هر نقصی را که اولین دستگاه تاشو آن را آزار می‌داد برطرف کرد. گلکسی زد فولد 3 یکی دیگر از گام‌های موفقیت‌آمیز انقلاب بود و Z Fold 4 اکنون در میان گوشی‌های پرتقاضا در بازار قرار دارد.

شما هرگز نمی توانید این دستگاه ها را با قیمت های مقرون به صرفه انتخاب کنید، اگرچه امسال به دنبال دستگاه های تاشو مقرون به صرفه تر خواهیم بود. در عین حال، در اینجا برخی از بهترین معاملاتی که می توانید در محدوده Z Fold پیدا کنید آورده شده است:

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  توسعه Galaxy Ring سامسونگ در مرحله پیشرفته است

5. معاملات Samsung Galaxy S21

با راه اندازی سری S22 در بازار، به نظر می رسد که آمازون و سامسونگ محدوده گلکسی S21 را پشت سر گذاشته اند – آنها دیگر به راحتی در هیچ یک از سایت ها در دسترس نیستند. استثنا در این مورد Galaxy S21 FE است که همچنان قوی است و با صرفه جویی عالی همراه است.

اگر واقعاً مایلید که گلکسی اس 21 یا خواهر و برادرهای آن را در اختیار داشته باشید، پس ما برخی از گزینه‌های تمدید شده با پشتیبانی 90 روزه گارانتی تمدید شده آمازون را در خلاصه خود در زیر آورده‌ایم.

6. معاملات Samsung Galaxy S20

اگر به دنبال یک درایور روزانه هستید، سری گلکسی S20 هنوز چیزهای زیادی برای ارائه دارد. خواه زوم باورنکردنی 100 برابری S20 Ultra را می‌خواهید یا SoC سریع Qualcomm که کل خط را تامین می‌کند، دیگر نگاه نکنید.

در اینجا بهترین معاملات آنلاک گلکسی S20 در اطراف وجود دارد:

7. معاملات را یادداشت کنید

گلکسی نوت سامسونگ تعریفی از واژه فبلت بود. صفحه نمایش بزرگ، قلم S یکپارچه، و شکل مستطیلی تیز، همه از ویژگی های علامت تجاری این خط هستند. اگر می خواهید بزرگترین دستگاه را در بلوک داشته باشید یا دائماً روی تلفن خود یادداشت می کنید، انتخاب گلکسی نوت انتخاب واضحی است.

مانند سری گلکسی اس 21، دستگاه‌های نوت 20 اکنون به سختی می‌توان کاملاً جدید پیدا کرد. ما برخی از گزینه های تجدید شده را در اینجا پیدا کرده ایم.

در حالی که در حال بررسی گوشی های نوت جدید هستید، گلکسی نوت 10 سامسونگ هنوز در دسترس است. نسخه های آنلاک شده از طریق این لینک ها در دسترس هستند:

8. معاملات Samsung Galaxy A

Samsung Galaxy A54 5G Awesome Green

رابرت تریگز / Android Authority

سامسونگ ممکن است سری گلکسی اس را به عنوان پرچمدار خود ارائه دهد، اما اگر بودجه محدودتری دارید، می توانید گلکسی A-line را نیز بررسی کنید. سری گلکسی A بیشتر یک خط میان رده است که دارای بریدگی قطره اشکی و برخی دوربین های سوراخ دار است.

با فرود گلکسی A54 و A34، در اینجا چند مورد از بهترین معاملاتی که می توانید در مدل های موجود دریافت کنید، آورده شده است:

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/NqREYT
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *