نحوه تغییر و استفاده از پیام های رد تماس در اندروید

زمان مطالعه: 6 دقیقه

با مجله هشت پیک با مقاله ی نحوه تغییر و استفاده از ی رد تماس در همراه ما باشید

تلفن Android شما گزینه ای برای رد تماس های دریافتی با های پاسخ سریع ارائه می دهد. در حالی که این ویژگی مفید است، پیام های از پیش تعریف شده ممکن است تا حدودی عمومی باشند یا دقیقاً مطابق با اولویت های شما تنظیم نشده باشند. خوشبختانه، مجبور نیستید به آن‌ها بچسبید، زیرا اندروید به شما اجازه می‌دهد این پیام‌های رد تماس را در تلفن خود در چند مرحله ساده ویرایش کنید.

نحوه تغییر و استفاده از پیام های رد تماس در اندروید

ویرایش و استفاده از پیام های رد تماس در اندروید ساده است. می توانید انتخاب کنید که از لحن حرفه ای استفاده کنید یا پیام های خود را مختصر نگه دارید. در اینجا این است که چگونه می توانید در مورد آن اقدام کنید.

نحوه تغییر و استفاده از پیام‌های رد تماس در برنامه Google Phone

اکثر تلفن‌های اندرویدی دارای برنامه Google Phone هستند که امکان افزودن پاسخ‌های سریع جدید یا حذف پاسخ‌های موجود را ندارد. با این حال، در چند مرحله آسان، می‌توانید پاسخ‌های سریع از قبل موجود در برنامه Google Phone را ویرایش کنید.

مرحله 1: برنامه Phone را باز کنید، روی نماد منوی سه نقطه در گوشه بالا سمت راست ضربه بزنید و تنظیمات را انتخاب کنید.

گام 2: روی پاسخ‌های سریع ضربه بزنید. چهار پیام پیش فرض رد تماس را در صفحه زیر مشاهده خواهید کرد.

مرحله 3: روی پیامی که می خواهید ویرایش کنید ضربه بزنید، پیام دلخواه خود را در کادر وارد کنید و برای ذخیره روی OK ضربه بزنید. این فرآیند را برای ویرایش هر چهار پاسخ سریع تکرار کنید.

هنگامی که پیام‌های رد تماس خود را در برنامه Google Phone پیکربندی کردید، استفاده از آنها ساده است. هنگامی که تماسی دریافت می‌کنید که می‌خواهید رد کنید، روی دکمه پیام ضربه بزنید و از میان پاسخ‌های سریع از پیش تعریف‌شده انتخاب کنید.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  15 تا از بهترین بازی چند نفره اندروید

از طرف دیگر، می توانید تماس را با یک پیام سفارشی رد کنید. برای انجام این کار، گزینه “Write your own” را انتخاب کنید، پیام خود را در کادر متن وارد کنید و روی Send ضربه بزنید.

نحوه تغییر و استفاده از پیام های رد تماس در برنامه تلفن سامسونگ

برخلاف اکثر گوشی‌های اندرویدی، گوشی‌های گلکسی سامسونگ با اپلیکیشن شماره‌گیر سامسونگ عرضه می‌شوند. اگر از آن استفاده می‌کنید، می‌توانید این مراحل را برای افزودن، ویرایش یا حذف پیام‌های رد تماس در تلفن Samsung Galaxy خود دنبال کنید.

مرحله 1: برنامه Phone را در دستگاه Galaxy خود باز کنید. روی نماد منوی سه نقطه در گوشه بالا سمت راست ضربه بزنید و تنظیمات را انتخاب کنید.

گام 2: روی پیام‌های رد سریع ضربه بزنید و پیامی را که می‌خواهید ویرایش کنید انتخاب کنید.

مرحله 3: متن دلخواه خود را در کادر وارد کنید. سپس Save را بزنید.

پیام‌های رد سریع را در تلفن سامسونگ تغییر دهیدپیام‌های رد سریع را در تلفن سامسونگ تغییر دهید

مرحله 4: همچنین می‌توانید پیام جدیدی را در بالا تایپ کنید و برای افزودن آن به لیست، روی نماد مثبت ضربه بزنید. به همین ترتیب، برای حذف یک پیام از لیست، روی نماد منهای کنار آن ضربه بزنید.

توجه داشته باشید: می توانید تا شش پیام رد سریع را در برنامه تلفن سامسونگ اضافه کنید.

هنگامی که پیام‌های رد سریع خود را تنظیم کردید، می‌توانید هنگام رد تماس ورودی در تلفن Samsung Galaxy خود از آنها استفاده کنید. در صفحه تماس ورودی، برای دسترسی به پیام‌های رد تماس، انگشت خود را از پایین به بالا بکشید و پیامی را که می‌خواهید ارسال کنید انتخاب کنید.

اگر می خواهید یک متن سفارشی ارسال کنید، گزینه “نوشتن پیام جدید” را انتخاب کنید. این شما را به برنامه پیام‌ها در تلفنتان می‌برد و به شما امکان می‌دهد پاسخ خود را تایپ کرده و سپس آن را ارسال کنید.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  چگونه موسیقی دانلود شده را به کتابخانه Apple Music اضافه کنیم

پاداش: از یک برنامه شخص ثالث برای ارسال خودکار پیام برای تماس های بی پاسخ استفاده کنید

در حالی که پیام‌های رد تماس در اندروید وسیله‌ای برای تأیید تماس‌گیرندگان در هنگام رد تماس‌هایشان است، اما نیاز به مداخله دستی دارند. برای یک راه حل ساده تر، می توانید از یک برنامه شخص ثالث مانند Auto Message استفاده کنید. یکی از ویژگی‌های ممتاز آن امکان ارسال پیام خودکار به تماس‌گیرندگان را در زمانی که تماس‌های آن‌ها بدون پاسخ می‌ماند را فراهم می‌کند. می‌توانید برنامه را سفارشی کنید تا پاسخ‌های خودکار را برای هر تماس‌گیرنده یا به‌طور انتخابی برای کسانی که در لیست مخاطبین شما هستند ارسال کند.

پرسش‌های متداول درباره پیام‌های رد تماس در Android

1. از چه زبان هایی می توانم در پیام های رد تماس استفاده کنم؟

می توانید از تمام زبان های پشتیبانی شده توسط تلفن هوشمند اندرویدی خود برای نوشتن پیام های رد تماس استفاده کنید.

3. آیا می توانم از ایموجی ها در پیام های رد تماس خود استفاده کنم؟

بله، می‌توانید برای پیام‌های رد تماس در اندروید خود ایموجی اضافه کنید.

ایجاد پاسخ های سفارشی

داشتن گزینه ای برای تغییر پیام های رد تماس به شما امکان می دهد آنها را با سبک ارتباطی شخصی خود تنظیم کنید. بنابراین، به جای استفاده از پیام های پیش فرض ارائه شده توسط گوشی اندرویدی خود، از این قابلیت برای ایجاد پیام های شخصی سازی شده استفاده کنید.

امیدواریم از این مقاله نحوه تغییر و استفاده از پیام های رد تماس در اندروید مجله هشت پیک نیز استفاده لازم را کرده باشید و در صورت تمایل آنرا با دوستان خود به اشتراک بگذارید و با امتیاز از قسمت پایین و درج نظرات ، ما را مجله 8pic همراهی کنید

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/wBzaTw
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *