شما زمان زیادی برای صرفه جویی در این ردیاب های محبوب Fitbit ندارید

زمان مطالعه: 2 دقیقه

ردیاب‌های Fitbit برای 8 ساعت آینده برای Prime Day به فروش می‌رسند، زیرا قیمت Prime Day در نیمه‌شب به پایان می‌رسد.

فقط چند ردیاب Fitbit در فروش وجود دارد، اما هر دوی آنها معاملات خوبی هستند زیرا تخفیف قابل توجهی دارند. در حالی که فروش همچنان ادامه دارد، می‌توانید Fitbit Charge 5 یا Fitbit Versa 4 (یا هر دو) را تا 33 درصد تخفیف بگیرید. اگر Versa 4 را انتخاب کنید، 33 درصد تخفیف دریافت خواهید کرد. که قیمت آن را از 199.95 دلار به 139.95 کاهش می دهد. صرفه جویی 70 دلاری.

Fitbit Trackers

Versa 4 یک ساعت هوشمند است بنابراین از ویژگی های بیشتری نسبت به Charge 5 برخوردار است. همچنین نمایشگر بزرگتری برای تعامل با این ویژگی ها دارد. اگر بینایی شما عالی نباشد، ممکن است برای شما مفید باشد. Versa 4 ویژگی های بسیار خوبی دارد. مانند امتیاز آمادگی روزانه، GPS، ردیابی خواب و بیش از 40 حالت ورزشی. همچنین در رنگ های مشکی، صورتی شنی یا آبی آبشاری عرضه می شود.

در حالی که این برای تمام نیازهای ردیابی تناسب اندام شما در نظر گرفته شده است، بهبود تناسب اندام با بهبود خواب شما شروع می شود. اگر می خواهید بهترین تجربه را در سفر تناسب اندام خود داشته باشید، استراحت مناسب می خواهید. به همین دلیل ردیابی خواب یکی از ویژگی های عالی ساعت است.

همچنین می‌توانید ردیابی خواب را در Charge 5 بیابید. و اگر یک ساعت هوشمند کامل نمی‌خواهید، این دستگاهی است که باید به آن بروید. یکی از مزایای این کار قیمت پایین تر است. به طور معمول با قیمت 149.95 دلار به فروش می رسد، در روز پرایم با 30 درصد تخفیف به قیمت 99.95 دلار به فروش می رسد. این صفحه نمایش کوچکتر، اما همچنان تمام رنگی با پشتیبانی از مواردی مانند GPS و مدیریت استرس، ردیابی 24/7 ضربان قلب و موارد دیگر دارد. همچنین در چندین رنگ از جمله مشکی، سفید قمری و آبی استیل عرضه می شود. با این حال، مدل مشکی تنها مدل موجود در فروش است.

اگرچه هر سه رنگ برای Versa 4 به فروش می‌رسند، اگر تصمیم بگیرید که ساعت بیشتر در کنار شماست.

Fitbit Trackers

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/JwS
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *