معرفی کامل تلویزیون سامسونگ QN95B سال 2022 در سایت دبی کوچولو

زمان مطالعه: 5 دقیقه

معرفی کامل تلویزیون سامسونگ QN95B سال 2022 در سایت دبی کوچولو

تلویزیون 65QN95B

تلویزیون سامسونگ مدل 65QN95B سایز صفحه نمایش ۶۵ اینچ دارد. قیمت تلویزیون دبی کوچولو بسته به اینج و سال ساخت و امکانات و کیفیت تصویری که دارند با هم متفاوت است. این تلویزیون در دسته تلویزیونهای Neo QLED برند سامسونگ قرار گرفته است. در این مقاله قصد داریم در مورد مشخصات و قابلیت‌های تلویزیون نئوکیولد سامسونگ 65QN95B اطلاعاتی را برایتان ارائه دهیم. این تلویزیون به امکانات و قابلیت‌های بسیار زیادی مجهز شده است و برند سامسونگ این محصول را در سایز‌های ۵۵ اینچ ۶۵ اینچ ۶۵ اینچ و ۸۵ اینچ تولید و به بازار عرضه کرده است. یکی از نکات بسیار مهمی که در خرید تلویزیون باید مورد توجه قرار بگیرد ظاهر و طراحی تلویزیون می‌باشد. این محصول از بدنه بسیار باریکی برخوردار است و می‌تواند زیبایی خیره کننده ای را برای خانه شما ایجاد کند. تلویزیون هوشمند سامسونگ مدل 65QN95B تمامی محتوا با کیفیت تصویر 4K ارائه می‌دهد و می‌تواند بر روی صفحه نمایش ۶۵ اینچ بیش از ۸ میلیون تراکم پیکسلی را ایجاد کرده و شما جزئیات بیشتری از محتوا را مشاهده می‌کنید. در کنار کیفیت تصویر فوق‌العاده باید به سیستم صوتی قدرتمند نیز اشاره داشته باشیم. این تلویزیون فناوری نئو QLED مجهز شده است و شما از هر زاویه که محتوا را مشاهده کنید سطح بالای کیفیت را دریافت میکنید. تلویزیون 65QN95B در سال ۲۰۲۲ تولید شده است و برای مصارف مختلف گزینه بسیار مناسبی می‌باشد. در این تلویزیون سیستم عامل تایزن باعث شده است به امکانات و قابلیت‌های بسیار گسترده دسترسی داشته باشید. اگر قصد خرید تلویزیون 65QN95B را دارید می‌توانید با مراجعه به فروشگاه اینترنتی دبی کوچولو اطلاعات بیشتری در مورد این تلویزیون به دست بیاورید و این محصول را با قیمت مناسب خریداری کنید. برای اطلاع کامل از لیست قیمت تلویزیون ال جی و سامسونگ 2022 میتوانید وارد بشید و اونجا همه مدل ها رو مشاهده کنید.

طراحی QN95B

طراحی تلویزیون اولین چیزی است که مخاطب را جذب میکند. طراحی تلویزیون در قیمت آن تاثیر گذار است. قیمت تلویزیون سونی و سامسونگ و ال جی در مدل های پرچمدار به دلیل دقتی که در طراحی آنها میشود کمی بالاتراست. تلویزیون هوشمند سامسونگ مدل 65QN95B به صفحه‌نمایش نئو QLED مجهز شده است. این تلویزیون از امکانات و قابلیت‌های بسیار زیادی برخوردار است و به صورت شیک و زیبا طراحی شده است. تلویزیون 65QN95B در سال ۲۰۲۲ در سایزهای مختلف تولید شده است و از نظر طراحی به عنوان شاهکار واقعی طراحی برند سامسونگ شناخته شده است. شما می‌توانید از سایز صفحه نمایش ۶۵ اینچ برای محیط‌های بزرگ استفاده کنید. بدنه این تلویزیون فوق العاده باریک است و زیبایی خانه شما را چند برابر می‌کند. این محصول به صورت ultra-slim طراحی شده است و ضخامت بدنه آن به ۱۷.۸ میلی متر می‌رسد. این ضخامت بدنه به قدری باریک است که می‌تواند در خانه شما همچون اثر هنری بسیار زیبا بدرخشد. شما می‌توانید این تلویزیون را بدون استفاده از پایه به دیوار متصل کنید و به راحتی زیبایی خانه خود را چند برابر کنید در صورت اتصال تلویزیون به دیوار فاصله میان تلویزیون و دیوار وجود ندارد و لبه ها بیرون زدگی ندارند. در این تلویزیون پورت‌ها و درگاه‌های ارتباطی مختلفی نیز وجود دارد که می‌تواند به خاطر وجود جعبه One Connect به صورت منظم به سایر دستگاه‌ها متصل شده و هیچگونه به هم ریختگی در خانه شما ایجاد نمی کند. فریمی که در اطراف تلویزیون وجود دارد کاملا باریک است و می‌تواند زیبایی خاصی را برای تلویزیون ایجاد کند.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  چگونه بررسی کنیم که گوشی سامسونگ اصل یا تقلبی است؟

 

طراحی تلویزیون ۲۰۲۲ سامسونگ QN95B

 

کیفیت تصویر تلویزیون Neo QLED سامسونگ 65QN95B

تلویزیون ۶۵ اینچ سامسونگ مدل 65QN95B کیفیت تصویر بی نظیری برایتان ارائه می‌دهد زیرا در این تلویزیون فناوری‌های مختلفی مانند فناوری کوانتوم دات و فناوری Mini LED استفاده شده است و همین موضوع باعث شده است که صفحه نمایش بزرگ تلویزیون بتواند به خوبی روشنایی و کنتراست تصاویر را تنظیم کرده و آنها را به صورت عمیق و با کیفیت بالا نمایش دهد. تلویزیون اسمارت سامسونگ مدل 65QN95B تمامی جزئیات تصاویر را برایتان نمایش داده و شما محتوا را به صورت کاملا واضح و با دقت گسترده مشاهده میکنید. با وجود هوش مصنوعی تلویزیون 65QN95B قادر است محتوای بی کیفیت را نیز ارتقا داده و آنها را در حد کیفیت تصویر 4K ارتقا دهد. صفحه نمایش تلویزیون 65QN95B زاویه دید گسترده ای دارد و می‌تواند طیف گسترده ای از رنگ‌ها را با جزئیات بسیار بالا و کاملا بهینه برایتان نمایش دهد. با وجود فناوری Neural Quantum Processor 4K شما تمامی رنگ‌ها را با کیفیت بالا مشاهده میکنید. تلویزیون 4K سامسونگ مدل 65QN95B به پردازنده Neural Quantum Processor 4K مجهز شده است. این پردازنده تراشه قدرتمندی است که می‌تواند پیکسل به پیکسل تمامی محتوا را پردازش کرده و آنها را برایتان ارتقا دهد. در این تلویزیون تصاویر از کنتراست بالایی برخوردار هستند و صفحه نمایش تلویزیون پوشش رنگ ۱۰۰ درصدی دارد و می‌تواند تصاویر به صورت کاملا واقعی نمایش دهد.

سیستم صوتی تلویزیون ۲۰۲۲ سامسونگ QN95B

تلویزیون 65QN95B در کنار فناوری‌های تصویری مختلف می‌تواند سیستم صوتی بی نظیری ارائه دهد. این تلویزیون به سیستم صوتی قدرتمندی مجهز شده است که کیفیت تصویر تلویزیون را تکمیل می‌کند. با وجود فناوری Dolby Atmos شما تمامی محتواها را با بالاترین سطح کیفیت صوتی دریافت می‌کنید. در واقع در این تلویزیون شما صدای فراگیری دریافت می‌کنید که هیچگونه نویزی ندارد و می‌تواند سراسر محیط را در بر بگیرد. در تلویزیون 65QN95B بلندگو‌های بسیار با کیفیتی استفاده شده است. با وجود بلندگوهای قدرتمند شما می‌توانید تصاویر را دقیقا از همانجایی که اتفاق افتاده است دریافت کنید و صدا‌ها را به صورت سه بعدی و کاملاً هماهنگ می‌شنوید.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  سامسونگ آپدیت ژانویه 2023 را برای گلکسی A33 5G و A30 منتشر کرد + دانلود

سیستم صوتی تلویزیون ۲۰۲۲ سامسونگ QN95B

 

امکانات و قابلیت‌های تلویزیون 65QN95B سامسونگ

تلویزیون سامسونگ مدل 65QN95B علاوه بر کیفیت تصویر و سیستم صوتی قدرتمند از امکانات و قابلیت‌های بسیار پیشرفته نیز برخوردار است. این تلویزیون در دسته تلویزیون‌های گیمینگ قرار گرفته است و شما می‌توانید از این محصول برای انجام بازی‌ها و گیم‌های مختلف استفاده کنید. شما می‌توانید به راحتی این تلویزیون را به سایر دستگاه‌ها متصل کرده و اطلاعات و داده‌های خود را به اشتراک بگذارید. تلویزیون 65QN95B به نرخ رفرش ریت ۱۴۴ هرتز مجهز شده است و می‌تواند جزئیات بازی را برایتان نمایش دهد. در این تلویزیون با وجود نسخه جدید سیستم عامل تایزن شما می‌توانید به اینترنت متصل شوید وبگردی کنید و به دنیایی از اطلاعات و داده‌ها دسترسی داشته باشید. همچنین این محصول شبکه‌های مختلفی مانند یوتیوب و نتفلیکس را نیز برایتان ارائه می‌دهد شما میتوانید تلفن همراه خود را به صفحه نمایش تلویزیون منتقل کرده و اطلاعات و داده‌های خود را در ابعادی بزرگتر با کیفیت بهتر مشاهده کنید. تلویزیون 65QN95B از قیمت بسیار مناسبی برخوردار است و شما می‌توانید این تلویزیون را از فروشگاه اینترنتی دبی کوچولو خریداری نمایید.

 

4.8/5 - (6 امتیاز)

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/ZmP
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *