بهترین معاملات روز پرایم اپل 2023

زمان مطالعه: 2 دقیقه

در حالی که Amazon Prime Day در 11 جولای و 12 جولای امسال برگزار می شود، معاملات منتظر Prime Day نیستند. از جمله تعدادی از معاملات مربوط به محصولات اپل، که می توانید در حال حاضر از آنها استفاده کنید.

بنابراین در این مقاله، ما همه بهترین معاملات Apple Amazon Prime Day را گردآوری می‌کنیم و این را در طول Prime Day نیز به‌روزرسانی خواهیم کرد. بنابراین، اگر به دنبال معاملات اپل در این روز پرایم هستید، حتما این مقاله را نشانه گذاری کنید.

بهترین معاملات روز پرایم اپل 2023

بنابراین، چه نوع معاملاتی را می‌توانید برای محصولات اپل برای Prime Day انتظار داشته باشید؟ خوب، محصولات اپل به ندرت تخفیف می گیرند. واقعاً فقط در تعطیلات بزرگ خرید مانند پرایم دی، جمعه سیاه و دوشنبه سایبری اتفاق می‌افتد.

با این حال، برخی از معاملات بسیار شیرین برای لپ‌تاپ، تلفن‌های هوشمند، AirPods و موارد دیگر وجود دارد. به عنوان مثال، Apple MacBook Pro مدل 13 اینچی M2 با قیمت 1099 دلار به فروش می رسد. این باعث می شود تا 200 دلار از قیمت معمولی آن صرفه جویی کنید. سپس اپل آیپد 10.2 است، این نسل نهم مدل است که اکنون با قیمت 279 دلار به فروش می رسد. این 50 دلار از قیمت معمولی آن کاهش می یابد و به پایین ترین حد خود رسیده است.

معاملات iPad دیگری نیز وجود دارد، از جمله iPad Air. این یکی با قیمت 559 دلار به فروش می رسد که پایین ترین قیمت است. تخفیف فوق‌العاده‌ای نیست، اما ارزان‌ترین تخفیفی است که آی‌پد ایر از زمان عرضه آن کمی بیش از یک سال پیش دیده‌ایم. و ما انتظار نداریم تا سال آینده آیپد ایر دیگری را ببینیم، بنابراین به هیچ وجه قدیمی نیست. و همچنین بر روی چیپست M1 اجرا می شود، بنابراین در حال حاضر یک آیپد بسیار قدرتمند است.

اینها فقط برخی از موارد بسیار زیاد هستند معاملات روز پرایم آمازون امروز در دسترس است، و شما می توانید اطلاعات بیشتری را در اینجا بررسی کنید. اگر به نسخه آزمایشی رایگان Amazon Prime نیاز دارید، می توانید آن را دریافت کنید اینجا (دانشجویان 6 ماه رایگان دریافت می کنند، اینجا).

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/nYK
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *