بهترین برنامه های اندروید Reddit – به روز شده در جولای 2023

زمان مطالعه: 8 دقیقه

Reddit یکی از محبوب ترین شبکه های اجتماعی در جهان است. مردم از آن برای صحبت در مورد انواع چیزها، پیدا کردن تصاویر پس زمینه خوب، APK و موارد دیگر استفاده می کنند. این شرکت یک برنامه رسمی را برای این پلتفرم ارائه می دهد. اما می توانید چندین گزینه شخص ثالث را نیز در Play Store دریافت کنید. این برنامه ها اغلب دارای ویژگی های اضافی هستند که نمی توانید در برنامه رسمی پیدا کنید. آنها یک UI منحصر به فرد نیز ارائه می دهند.

این شرکت سیاست های API خود را در ژوئن 2023 به روز کرد و عملاً برخی از برنامه های شخص ثالث Reddit را از بین برد. اما بسیاری از آنها زندگی می کنند. در این مقاله، نگاهی خواهیم داشت به بهترین برنامه های Reddit که هنوز برای کاربران اندروید در دسترس هستند، از جمله برنامه رسمی. هر برنامه برخی از مزایای خود را دارد، بنابراین همه چیز به آنچه شما به دنبال آن هستید بستگی دارد. برای اطلاعات بیشتر در مورد آنها به ادامه مطلب مراجعه کنید.

ما توضیح مختصری برای هر برنامه اضافه کرده‌ایم و همچنین رتبه‌بندی و اندازه Play، هزینه خریدهای درون‌برنامه، اسکرین‌شات‌ها یا ویدیوهای تبلیغاتی، و لینک دانلود فروشگاه Google Play را ارائه کرده‌ایم. توجه داشته باشید که برنامه‌ها به ترتیب خاصی فهرست نشده‌اند، بنابراین ممکن است بخواهید قبل از انتخاب بهترین برنامه Reddit برای خود، مقاله کامل را مرور کنید.

بهترین برنامه های اندروید Reddit 2023

در زیر مروری سریع از بهترین برنامه‌های اندروید Reddit برای سال 2023، از جمله هرگونه هزینه دانلود و خرید درون‌برنامه، آورده شده است.

هزینه دانلود هزینه درون برنامه (به ازای هر مورد)
Reddit 0.99 – 399.99 دلار
بی نهایت
اکنون 3.99 دلار
رله 2.99 – 6.99 دلار
جوی 0.99 – 19.99 دلار
RedReader
Redditoria
حذف شده

بهترین دانلودهای Reddit Android Apps 2023

در زیر اطلاعات کمی در مورد هر برنامه و یک لینک مستقیم برای دانلود آسان وجود دارد.

همه پیوندهای دانلود به لیست فروشگاه Google Play برنامه می روند. همیشه به کاربران توصیه می شود برنامه ها را از Google Play یا یک فروشگاه برنامه مجاز دانلود کنند.

Reddit

برنامه Reddit اندروید

  • قیمت: دانلود رایگان
  • خریدهای درون برنامه ای: 0.99 تا 399.99 دلار
  • حجم: 79 مگابایت
  • امتیاز گوگل پلی: 3.1 از 5 ستاره

Reddit برنامه رسمی این شرکت برای اندروید است. بسیار خوب است و اکثر Redditor ها از آن استفاده می کنند. این برنامه عالی کار می کند و دارای یک رابط کاربری نسبتاً شهودی است که بیشتر مطابق با نسخه دسکتاپ است. شما می توانید تمام کارهای اساسی را که انتظار دارید انجام دهید، مانند پست ها و نظرات موافق و مخالف، نظر دادن در مورد پست های خاص و غیره. همچنین چندین گزینه مرتب سازی وجود دارد که می توانید از بین آنها یکی را انتخاب کنید.

رتبه بندی برنامه رسمی Reddit در Play Store پس از به روز رسانی API ضربه خورده است، اما این فقط کاربرانی است که پس از از دست دادن دسترسی به برخی از راه حل های شخص ثالث ترجیحی خود، ناامیدی خود را ابراز می کنند. این برنامه مانند قبل خوب است و برخی از اشکالات گاه به گاه و مشکلات عملکردی را که شرکت به سرعت آنها را اصلاح می کند، ممنوع می کند. اما اگر این برنامه را دوست ندارید، گزینه های بیشتری را در زیر خواهید یافت.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  آیا مک بوک ایر می تواند در سبک زندگی یک معتاد اندرویدی قرار بگیرد؟

REDDIT را دانلود کنید

بی نهایت

Infinity بهترین برنامه های Reddit

  • قیمت: دانلود رایگان
  • خریدهای درون برنامه ای: خیر
  • حجم: 15 مگابایت
  • امتیاز گوگل پلی: 4.6 از 5 ستاره

به‌روزرسانی‌های API Reddit ممکن است چندین برنامه شخص ثالث را از بین ببرند، اما Infinity همچنان ادامه دارد. توسعه دهنده آن اعلام کرده است که این برنامه فقط برای مشترکین خواهد بود و هزینه ماهانه آن حدود 3 دلار است. قیمت دقیق چند هفته بعد و پس از تجزیه و تحلیل در مورد استفاده و کل هزینه های API فاش خواهد شد.

Infinity چندین افزونه جالب دارد که در برنامه رسمی آن را دریافت نخواهید کرد. می توانید رابط کاربری را به شدت سفارشی کنید یا حتی از حالت تنبل برای پیمایش خودکار استفاده کنید. با فاصله 2.5 ثانیه تا 10 ثانیه از طریق موضوعات reddit در صفحه اصلی پیمایش می کند. این برنامه از چند حساب و حالت تاریک پشتیبانی می کند.

INFINITY را دانلود کنید

اکنون

اکنون تصویر شبکه برنامه

  • قیمت: دانلود رایگان
  • خریدهای درون برنامه ای: 3.99 دلار
  • حجم: 8 مگابایت
  • امتیاز گوگل پلی: 4.5 از 5 ستاره

در حال حاضر برای Reddit، با نام مستعار Now، برنامه دیگری است که تأیید شده است که به دنبال به‌روزرسانی‌های API این شرکت باقی می‌ماند. این برنامه برای پوشش هزینه‌های API به مدل اشتراک تغییر خواهد کرد، اگرچه توسعه‌دهنده هنوز ساختار قیمت‌گذاری را اعلام نکرده است. تا آنجا که به عملکرد مربوط می شود، کار را با حداقل تلاش انجام می دهد.

این برنامه دارای یک رابط کاربری ساده و در عین حال قابل تنظیم است. می‌توانید برای جابه‌جایی بین زیرمجموعه‌ها تند بکشید، در حالی که پخش‌کننده ویدیوی داخلی به شما امکان می‌دهد بدون خروج از برنامه ویدیوها را تماشا کنید. این برنامه پشتیبانی کامل از ایمیل Reddit را به همراه توانایی رای دادن، نظر دادن، پنهان کردن و ذخیره پست ها ارائه می دهد. از ژست‌ها پشتیبانی می‌کند و به شما امکان می‌دهد محتوا را با استفاده از کلمات کلیدی خاص فیلتر کنید. حتی می توانید محتوای NSFW (برای کار امن نیست) را کاملاً مسدود کنید.

اکنون برای REDDIT دانلود کنید

رله

https://www.youtube.com/watch?v=S2sTb4GzEz4
  • قیمت: دانلود رایگان
  • خریدهای درون برنامه ای: 2.99 تا 6.99 دلار
  • حجم: 10 مگابایت
  • امتیاز گوگل پلی: 4.6 از 5 ستاره

Relay همچنین برای پوشش قیمت‌های API Reddit به یک مدل اشتراک روی می‌آورد. توسعه‌دهنده آن قصد دارد دو سطح اشتراک را راه‌اندازی کند که محدودیت‌های استفاده متفاوتی را ارائه می‌دهند. گفته می شود که سطح پایه برای تقریبا 90 درصد از کاربران فعلی کافی است، در حالی که کاربران قدرتمند ممکن است مجبور شوند برای محدودیت بالاتر هزینه اضافی بپردازند.

تا زمانی که قیمت‌ها رسمی شوند، Relay برای Reddit رایگان خواهد بود. این یک ویرایشگر متن غنی برای نوشتن نظرات به شما می دهد و یک تجربه ناوبری بصری مبتنی بر ژست را ارائه می دهد. همچنین می‌توانید از ژست‌ها برای اجرای چندین عملکرد دیگر از جمله رأی موافق/ مخالف و پاسخ استفاده کنید. این برنامه همچنین به شما امکان می دهد سایر کاربران را در پلتفرم مسدود کنید و محتوا را به راحتی فیلتر کنید.

رله را دانلود کنید

جوی

تصویر شبکه 2022 Joey for Reddit

  • قیمت: دانلود رایگان
  • خریدهای درون برنامه ای: 0.99 تا 19.99 دلار
  • حجم: 18 مگابایت
  • امتیاز گوگل پلی: 4.7 از 5 ستاره

Joey یکی از محبوب ترین برنامه های شخص ثالث Reddit برای اندروید است. آینده این در حال حاضر نامشخص است زیرا توسعه دهندگان به صراحت تایید نکرده اند که قصد دارند آن را پس از به روز رسانی API حفظ کنند. اما بیش از یک هفته پس از ژوئیه 2023، زمانی که سیاست های جدید API به اجرا درآمد، کاملاً خوب کار می کرد.

این برنامه یک تجربه Reddit تمام صفحه با تنظیمات زیادی برای مدیریت فید شما و سفارشی کردن رابط کاربری ارائه می دهد. فرمت پرسش و پاسخ به سبک مجله آن یک تغییر بازی است، و همچنین ویژگی تبدیل متن به گفتار. Joey for Reddit به شما امکان می دهد با دو بار ضربه زدن رأی موافق بدهید و از حالت تاریک پشتیبانی می کند. اگر توسعه دهندگان آن چیز قابل توجهی در مورد آینده این برنامه به اشتراک بگذارند، از جمله برنامه های اشتراک احتمالی برای پوشش هزینه های API، مقاله را به روز خواهیم کرد.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  4 بهترین راه حل برای کار نکردن «افزودن به صف» در یوتیوب در آیفون و اندروید

JOEY را دانلود کنید

RedReader

برنامه RedReader Reddit

  • قیمت: دانلود رایگان
  • خریدهای درون برنامه ای: خیر
  • حجم: 6 مگابایت
  • امتیاز گوگل پلی: 4.4 از 5 ستاره

Reddit برنامه‌های شخص ثالث متمرکز بر دسترسی را تا زمانی که برای استفاده غیرتجاری باشند از قیمت API خود مستثنی کرده است. RedReader یکی از آن برنامه هایی است که تحت تأثیر به روز رسانی API قرار نخواهد گرفت. این برنامه ممکن است با رابط کاربری خود کمی قدیمی به نظر برسد، اما این کار را کاملاً کارآمد انجام می دهد.

RedReader گزینه‌های سفارشی‌سازی زیادی را ارائه نمی‌کند، اگرچه هنوز هم می‌توانید از میان دسته‌ای از تم‌های رنگی (آبی، خاکستری، سبز، شب، نارنجی، قرمز و فوق‌العاده سیاه) انتخاب کنید. همچنین می‌توانید اندازه فونت، منوها و نماهای تصویر و ویدیو را تغییر دهید. این برنامه به شما امکان می دهد محتوای آن را در منوی Recents پنهان کنید. به‌روزرسانی رابط کاربری مطمئناً RedReader را بسیار بهتر خواهد کرد.

REDREADER را دانلود کنید

Redditoria

تصویر شبکه برنامه Redditoria

  • قیمت: دانلود رایگان
  • خریدهای درون برنامه ای: خیر
  • حجم: 5 مگابایت
  • امتیاز گوگل پلی: 3.9 از 5 ستاره

اگر یک UI مجله مانند را ترجیح می دهید و به دنبال برداشتی متفاوت از برنامه Reddit هستید، Redditoria ممکن است برای شما مناسب باشد. این برنامه شخص ثالث Reddit برای اندروید بسیار خوب و زیبا است. رابط کاربری به سبک مجله آن قطعا برخی از شما را جذب خواهد کرد. توسعه دهنده می گوید که این برنامه با “سادگی در ذهن” ساخته شده است. توجه داشته باشید که Redditoria یک پروژه جانبی برای توسعه دهنده است، بنابراین هنوز در حال انجام است.

این برنامه به شما امکان می‌دهد ساب‌ردیت‌هایی را که مرتباً چک می‌کنید پین کنید تا هر زمان که خواستید بتوانید به آنها دسترسی داشته باشید. تمام اصول اولیه مانند رأی مثبت، رأی منفی، نظر دادن و غیره در اینجا گنجانده شده است. این برای جابه‌جایی بین پست‌ها در ساب‌ردیت‌ها به تند کشیدن‌ها متکی است و توسعه‌دهنده نیز روی ثبات تمرکز کرده است. تنها مشکل این است که Redditoria اخیراً به روز رسانی دریافت نکرده است. مشخص نیست که این برنامه برای مدت طولانی تری زنده خواهد ماند یا خیر.

REDDITORIA را دانلود کنید

حذف شده

برنامه های Reddit اندروید حذف شد

  • قیمت: دانلود رایگان
  • خریدهای درون برنامه ای: خیر
  • حجم: 2 مگابایت
  • امتیاز گوگل پلی: 2.9 از 5 ستاره

آخرین برنامه در این لیست یک برنامه منحصر به فرد است. Removed for Reddit به شما اجازه نمی دهد پلتفرم را برای دیدن محتوای آن مرور کنید، اما هدف بسیار خاصی را دنبال می کند. این به شما امکان می دهد نظراتی را که پوستر اصلی حذف کرده است را مشاهده کنید. بله، شما می توانید نظرات حذف شده Reddit را با این برنامه مشاهده کنید.

برای مشاهده یک نظر حذف شده، ابتدا باید Reddit را با استفاده از یک برنامه دیگر مرور کنید. می توانید از برنامه رسمی Reddit یا راه حل های شخص ثالث استفاده کنید. هر زمان که با یک نظر حذف شده مواجه شدید، روی دکمه اشتراک گذاری ضربه بزنید و “Removed for Reddit” را از لیست انتخاب کنید. سپس برنامه بایگانی ها را مرور می کند و نظر را از قبر خود بیرون می کشد. بیشتر اوقات کار می کند مگر اینکه نظر خیلی سریع حذف شده باشد که بایگانی شود.

دانلود حذف شد

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/ZUZ
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *