طراحی وب سایت با تکنولوژی روز در cms-iran.com

زمان مطالعه: 4 دقیقه

طراحی وب سایت با تکنولوژی روز در cms-iran.com

 

طراحی وب سایت امروزه بسیار مورد توجه همگان قرار گرفته است. از طرفی اگر شما به دنبال خرید یا ایجاد یک وب سایت هستید، در ابتدا نیاز دارید تا نمونه سایت های طراحی شده را مشاهده کنید، سپس وب سایت خود را تعریف کنید. همه این کارها را می توانید در cms-iran.com انجام دهید، اما قبل از آن، بیایید با این موارد آشنا شویم.

طراحی وب سایت

بسیاری از مردم بر این باورند که طراحی یک وب سایت دشوار است، اما تنها زمانی درست است که برای یادگیری نحوه ساخت آن وقت نگذارید. مانند تقریباً همه کارهایی که امروزه در وب انجام می شود، نرم افزارهای بسیاری در دسترس هستند که می توانند طراحی وب را واقعاً ساده کنند. در ادامه برای چند نکته عالی در مورد نحوه انتخاب بهترین برنامه طراحی وب برای ساخت سایت خود، ادامه دهید.

لینک های خراب

قبل از اینکه هر صفحه وب را منتشر کنید، آن را به دقت بررسی کنید تا لینک های خراب وجود نداشته باشد. هیچ چیز برای یک بازدیدکننده به اندازه کلیک کردن روی یک پیوند و هدایت شدن به صفحه خطا ناامید کننده نیست. می توانید لینک های خود را به صورت دستی بررسی کنید، یا برنامه هایی وجود دارند که سایت شما را برای شما اسکن می کنند و هرگونه لینک خراب را گزارش می دهند.

به کاربران اجازه دهید در صورت تمایل اقدامی را لغو کنند. این می تواند به معنای سفارش محصولات، شرکت در یک خبرنامه ایمیلی یا بازگشت به صفحه اصلی از عمق سایت شما باشد. اگر بازدیدکنندگان نتوانند اقدامی را که به آن علاقه ندارند لغو کنند، مانند ارائه اطلاعات تماس خود، احساس می‌کنند که انتخابی ندارند و چیزی نمی‌خرند.

قابلیت جستوجو کردن

به بازدیدکنندگان خود این امکان را بدهید که در سایت شما جستجو کنند تا بتوانند راحت تر آنچه را که به دنبال آن هستند پیدا کنند. اگر کسی نتواند فوراً چیزی را که به دنبالش است پیدا کند، فکر بعدی او جستجوی یک فیلد جستجو خواهد بود. این را در جایی واضح قرار دهید و یک دکمه جستجو اضافه کنید.

ایجاد قابلیت بازخورد

همیشه اطمینان حاصل کنید که بازخورد معنادار می دهید، زیرا این همان چیزی است که ارتباط بین یک وب سایت و بازدیدکنندگان آن را ایجاد می کند. به عنوان مثال، اگر اقدامی انجام شده توسط یک بازدیدکننده منجر به خطا شود، به سادگی «خطا رخ داده است» را نمایش ندهید. در عوض، پیامی ارائه دهید که توضیح می‌دهد چه اتفاقی افتاده و چگونه بازدیدکننده می‌تواند با انجام یک اقدام دیگر خطا را اصلاح کند. بدون این بازخورد، بازدیدکنندگان به احتمال زیاد ناامید می شوند و فقط با ترک وب سایت شما تسلیم می شوند.

نقشه سایت داشته باشید اینها برای مشتریان شما و موتورهای جستجو مفید هستند، زیرا یک نمای کلی از کل وب سایت شما ارائه می دهند. این می تواند راهنمای بینندگانی باشد که قسمت خاصی از سایت شما را جستجو می کنند و همچنین به شما امکان می دهد ساختار و طرح آن را پیگیری کنید.

نمونه سایت های طراحی شده

هنگامی که به دنبال نمونه سایت های طراحی شده هستید، حواستان به این موارد باشد:

به جای نمایش شمارنده بازدیدکنندگان برای خواندن همه، از یک سرویس ردیابی استفاده کنید. بسیاری از وب‌سایت‌ها هنوز شمارنده‌های خود را نمایش می‌دهند، اما هیچ هدف واقعی ندارند. بسیاری از خدمات ردیابی با کیفیت بالا در دسترس هستند و برخی حتی رایگان هستند. به جای نشان دادن تعداد افرادی که به شما مراجعه می کنند از اینها استفاده کنید.

هنگام طراحی وب سایت خود، باید از استفاده بیش از حد از انواع مختلف فونت خودداری کنید. همچنین باید در نظر بگیرید که چگونه فونت های مختلف بر روی صفحه نمایش استاندارد رایانه ظاهر می شوند. فونت های سریف کوچکتر (مثلاً Times New Roman) تا حدودی خواندن آنها سخت است. اکثر سایت ها از Vedrana استفاده می کنند که به راحتی در رنگ ها و اندازه های مختلف خوانده می شود.

cms-iran.com

زیبایی طراحی شما چیست؟

در نظر بگیرید که چه طراحی و ترجیحات زیبایی شناختی ممکن است قبلا داشته باشید. آیا هنگام مرور یک وب سایت با طرح رنگ روشن یا تیره احساس راحتی بیشتری می کنید؟ آیا می‌بینید که بیشتر به سمت حروف سریف یا سان‌سریف جذب می‌شوید؟

نیازهای اضافی طراحی و برندسازی شما چیست؟

وب‌سایت‌ها به تصاویر و آرم‌ها نیاز دارند تا بازدیدکنندگان شما را درگیر کنند و به آن‌ها احساسی نسبت به شرکت شما بدهند. اگر برای اولین بار است که یک وب سایت می سازید، آن تصاویر باید از جایی بیایند، و اگر در حال طراحی مجدد سایت فعلی خود هستید، ممکن است نیاز داشته باشید که تمام زیبایی شناسی برند خود را اصلاح کنید تا آن را به روز کنید.

در حالی که این یکی ساخته یا شکسته نیست، مطمئناً برای شما آسان تر است اگر آژانس طراحی وب که برای کار با آن انتخاب می کنید نیز به شما کمک کند تا در صورت نیاز یک لوگو یا تصاویر جدید تهیه کنید. ما شناخته شده‌ایم که با یک یا دو آژانس برندسازی در پروژه‌هایی همکاری می‌کنیم که در آن مشتری به نوسازی لوگو نیاز دارد، و حتی به مرکز پا و مچ پا کمک کرده‌ایم تا عکاسی برای عکس‌برداری برای طراحی مجدد سایتشان پیدا کند.

اکنون که ایده ای کلی از آنچه در یک وب سایت نیاز دارید و می خواهید دارید، زمان آن رسیده است که به دنبال آژانس مناسب برای کمک به ایجاد وب سایت خود باشید. در اینجا، پیشنهاد ما وب سایت cms-iran.com است که در زمینه ایجاد وب سایت فعالیت می کند.

5/5 - (2 امتیاز)

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/VaL
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *