بهترین افزونه‌های کد VS برای جاوا اسکریپت

زمان مطالعه: 4 دقیقه

به گزارش مجله هشت پیک بهترین افزونه‌های کد VS برای جاوا اسکریپت
که در این بخش به محتوای این خبر با شما کاربران گرامی خواهیم پرداخت

در این پست تعدادی از این موارد را خواهیم دید بهترین افزونه های کد VS برای جاوا اسکریپت. همانطور که قبلاً می دانید، جاوا اسکریپت چیزی است که به شما امکان می دهد وب سایت های پویا ایجاد کنید. به همین دلیل است که استفاده کارآمد از زبان با استفاده از مجموعه‌ای از برنامه‌های افزودنی می‌تواند راه درازی را برای یک توسعه‌دهنده فرانت‌اند یا فول استک انجام دهد.

برنامه های افزودنی کد VS برای جاوا اسکریپت

نحوه نصب افزونه ها در VisualStudio Code

اول از همه، اجازه دهید نحوه نصب افزونه ها را در VisualStudio Code ببینیم. برای انجام همین کار مراحل زیر را دنبال کنید.

  1. باز کن کد ویژوال استودیو
  2. روی نماد Extensions یا Ctrl + Shift + X کلیک کنید.
  3. اکنون افزونه ای را که می خواهید نصب کنید جستجو کنید.
  4. هنگامی که کاشی آن ظاهر شد، روی آن کلیک کنید و سپس بر روی Install کلیک کنید.

از طرف دیگر، می‌توانید روی پیوندی که در ادامه داده می‌شود کلیک کنید، شما را به یک صفحه وب هدایت می‌کند، روی Install کلیک کنید و از شما خواسته می‌شود که پیوند را در VS Code باز کنید.

بهترین افزونه‌های کد VS برای جاوا اسکریپت

در زیر برخی از بهترین افزونه های کد VS برای جاوا اسکریپت آورده شده است.

  1. سرور زنده
  2. مشتری استراحت کنید
  3. DotEnv
  4. تقویت کننده جاوا اسکریپت
  5. ESLint

اجازه دهید در مورد آنها با جزئیات صحبت کنیم.

1]سرور زنده

اجازه دهید با یک افزونه برای باز کردن وب سایت شما به صورت محلی شروع کنیم. Live Server یک افزونه قدرتمند است که به شما این امتیاز را می دهد که یک محیط سرور توسعه محلی ایجاد کنید تا به بارگذاری مجدد زنده برای صفحات استاتیک و پویا دسترسی داشته باشید. برای کسی که می خواهد آنچه را که در وب سایت در زمان واقعی اتفاق می افتد بررسی کند بسیار مفید است. بنابراین، زمانی که کد خود را می نویسید، تأثیر آن را روی سرور خواهید دید. بنابراین، لازم نیست هر بار صفحه خود را رفرش کنید تا ببینید کد شما چگونه کار می کند. اگر فکر می کنید مفید است، برای نصب به آدرس marketplace.visualstudio.com بروید. از طرف دیگر، مراحل فوق را برای نصب افزونه دنبال کنید.

2]Rest Client

Rest Client به مشتری اجازه می دهد تا درخواست های HTTP را برای بررسی درونی پاسخ ارسال کند. بهترین بخش در مورد این این است که شما نیازی به تغییر به مرورگر ندارید همه چیز در ویرایشگر نشان داده می شود. این یک افزونه ابزاری جاوا اسکریپت برای توسعه دهندگانی است که روی API کار می کنند. می‌توانید نحوه پاسخگویی وب‌سایتتان به پرسش‌های شبکه را آزمایش کنید و سپس می‌توانید نقاط پایانی را اشکال‌زدایی کنید. برای نصب افزونه به marketplace.visualstudio.com بروید.

3]DotEnv

DotEnv یا .env متغیرهای محیطی هستند. پسوند DotEnv استفاده از این متغیرها را برای برنامه نویسان با افزودن نکات برجسته نحوی به ترکیب آسان می کند. بنابراین اکنون که برجسته نحوی داریم، شانس کمتری برای اشتباه وجود خواهد داشت. برای نصب افزونه، به آدرس marketplace.visualstudio.com بروید.

4]تقویت کننده جاوا اسکریپت

JavaScript Booster یکی از کاربردی ترین افزونه ها برای توسعه دهندگان فرانت اند است. حتی اگر قدرت فوق العاده ای به توسعه دهنده نمی دهد، اشتباه کردن را برای آنها سخت تر می کند. این برنامه افزودنی “رفع سریع” را به کد شما اضافه می کند. این بسیار بهتر از عملکرد پیش‌فرض Fix VS Code است. از آنجایی که به جای تنها یک یا شاید دو راه حل سریع که VS Code نشان می دهد، این افزونه تا 33 راه حل را برای مشکل شما نشان می دهد. برای اطلاعات بیشتر در مورد این ابزار، به marketplace.visualstudio.com مراجعه کنید.

5]ESLint

ESLint افزونه ای است که به شما امکان می دهد کد خود را به صورت ایستا با کمک یک لینتر تجزیه و تحلیل کنید. کد شما را با استفاده از پارامترهای از پیش پیکربندی شده بررسی می کند تا مشکلات موجود در آن را جستجو کند. دردسر اجرای ESLint از طریق ترمینال را از بین می برد و روند توسعه را بسیار سریعتر می کند. برای نصب افزونه، به آدرس marketplace.visualstudio.com بروید.

اینها برخی از بهترین افزونه ها برای جاوا اسکریپت بودند.

خواندن: بهترین افزونه های کد ویژوال استودیو برای C++

کدام پسوند جاوا اسکریپت برای VS Code بهتر است؟

پسوندهای جاوا اسکریپت مختلفی برای VS Code وجود دارد. ما توصیه می کنیم که هر برنامه افزودنی فوق الذکر را نصب کنید زیرا هر یک از آنها عملکرد خاص خود را دارند. ما به افزونه‌های رقیب اشاره نکرده‌ایم که انتخاب را برای شما آسان‌تر می‌کند. با این حال، اگر از من بپرسید مورد علاقه من چیست، باید Rest Client باشد زیرا می‌خواهم وب‌سایت من برای همه شبکه‌ها کاملاً بهینه باشد. اگر شما هم مانند من هستید و می خواهید وب سایت شما بهینه شود، راهنمای ما در مورد ابزار شبکه Microsoft Edge را بررسی کنید.

خواندن: برترین برنامه های افزودنی رایگان برای VS Code.

کدام پسوند برای جاوا اسکریپت استفاده می شود؟

جاوا اسکریپت از a استفاده می کند js افزونه. اگر تا به حال فایلی با پسوند مشاهده کردید js به خاطر داشته باشید که جاوا اسکریپت است. اگر می خواهید یک فایل جاوا اسکریپت در VS Code ایجاد کنید، روی آن کلیک کنید فایل جدید، نامی به آن بدهید و پسوند js را به پایان برسانید. اکنون، شما آماده کدنویسی هستید.

امیدواریم از این مقاله مجله هشت پیک نیز استفاده لازم را کرده باشید و در صورت تمایل آنرا با دوستان خود به اشتراک بگذارید و با امتیاز از قسمت پایین و درج نظرات باعث دلگرمی مجموعه مجله 8pic باشید

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/PxE
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *