ممکن است یک «برنامه بتای Wear OS» به Pixel Watch بیاید

زمان مطالعه: 2 دقیقه

گوگل پیکسل واچ 1

ریتا الخوری / Android Authority

TL; DR

  • عبارت “Wear OS Beta Program” در منبع صفحه وب سایت Android Beta for Pixel ظاهر شده است.
  • منبع صفحه همچنین از انواع بلوتوث و 4G پیکسل واچ نام می برد.
  • برنامه بتا احتمالا به دارندگان Pixel Watch اجازه می‌دهد تا Wear OS 4 بتا را امتحان کنند.

انتظار می‌رود که Wear OS 4 اواخر امسال عرضه شود. گوگل پیش نمایش توسعه دهندگان را در ماه می منتشر کرد، اما مدتی طول می کشد تا این سیستم عامل به طور رسمی منتشر شود. اما اگر می‌خواهید قبل از بقیه مردم به سیستم عامل دست پیدا کنید، ممکن است از طریق برنامه Wear OS Beta شانس خود را داشته باشید.

کشف شده توسط 9to5Google، عبارت “Wear OS Beta Program” در منبع صفحه وب سایت اندروید بتا برای پیکسل ظاهر شده است. منبع صفحه همچنین به نظر می‌رسد دو دستگاه را نام می‌برد: Pixel Watch Bluetooth/Wi-Fi و Pixel Watch 4G LTE و Bluetooth/Wi-Fi.

این دستگاه‌ها در حال حاضر بر روی آخرین نسخه منتشر شده Wear OS که Wear OS 3.5 است اجرا می‌شوند. اگر گوگل روی یک برنامه بتا برای Pixel Watch کار می کند، احتمالاً این یک نسخه بتا برای Wear OS 4 خواهد بود.

گوگل در حال حاضر یک برنامه بتا برای گوشی های پیکسل خود ارائه کرده است که کاربران می توانند در آن شرکت کنند. برای ثبت نام، باید وارد حساب Google خود شوید تا دستگاه های واجد شرایط خود را ببینید. از آنجا، می توانید دستگاه خود را پیدا کنید و روی دکمه “Opt in” کلیک کنید. همانطور که گوگل توضیح می دهد:

دستگاه‌های ثبت‌نام‌شده به‌روزرسانی‌های بتای پیوسته را در طول چرخه انتشار پلتفرم، از جمله انتشارات سه‌ماهه پلتفرم (QPRs) و سپس پلتفرم منتشرنشده بعدی دریافت می‌کنند تا زمانی که تصمیم به لغو ثبت نام دستگاه خود از برنامه بگیرید.

ما فرض می کنیم که فرآیند راه اندازی برای برنامه بتای پیکسل واچ یکسان خواهد بود. احتمالاً Pixel Watch به لیست دستگاه‌های واجد شرایط اضافه می‌شود، بنابراین پس از انتخاب، فقط باید منتظر بمانید تا به‌روزرسانی OTA برسد.

انتظار می‌رود Wear OS 4 پیشرفت‌های مختلفی را به همراه داشته باشد که از عمر باتری بهتر تا موتور تبدیل متن به گفتار سریع‌تر را شامل می‌شود. اما مسلماً قابل توجه ترین پیشرفت، داشتن قابلیت پشتیبان گیری و بازیابی اطلاعات خواهد بود.

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/wBu
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *