کیف پول سامسونگ و سایر ویژگی‌ها برای دارندگان گلکسی واچ می‌آیند

زمان مطالعه: 2 دقیقه

با مجله هشت پیک با مقاله ی کیف پول و سایر ویژگی‌ها برای دارندگان گلکسی واچ می‌آیند
همراه ما باشید

سامسونگ امروز چند ویژگی جدید را که برای دارندگان گلکسی واچ از جمله کیف پول سامسونگ در دسترس است، معرفی کرده است. این تنها یک هفته قبل از اینکه سامسونگ در مورد عرضه گلکسی واچ 6 و گلکسی واچ 6 کلاسیک شایعه شود، رخ می دهد. آخرین ساعت‌های هوشمند آینده این شرکت، که می‌توانید با استفاده از Reserve آن‌ها را رزرو کنید تا هنگام پیش‌سفارش، 50 دلار اعتبار سامسونگ دریافت کنید.

در مجموع سامسونگ سه ویژگی جدید را به دستگاه های گلکسی واچ می آورد. اینها از طریق برنامه های منتشر شده برای سری گلکسی واچ در دسترس خواهند بود. و یکی از آنها را می توان در حال حاضر بر روی دستگاه ها نصب کرد. این برنامه WhatsApp است که اوایل امروز به طور رسمی در دستگاه های Wear OS 3 در دسترس قرار گرفت.

برای نصب واتس اپ، به ساعت هوشمندی نیاز دارید که بر روی سیستم عامل Wear OS 3 کار می کند. این ساعت می تواند یک TicWatch 5 Pro، یک Pixel Watch یا تعداد کمی از دستگاه های دیگر باشد. برای خانواده گلکسی واچ، به یک گلکسی واچ 4 یا گلکسی واچ 5 نیاز دارید زیرا اینها تنها ساعت های سامسونگ هستند که بر روی سیستم عامل Wear OS 3 کار می کنند. واتس اپ همچنین برای ساعت های جدید سامسونگ که به زودی وارد می شوند در دسترس خواهد بود.

کیف پول سامسونگ اولین بار در دستگاه‌های جدید گلکسی واچ عرضه می‌شود

کیف پول سامسونگ در حال حاضر برای دارندگان های هوشمند گلکسی در دسترس است. اما تا اندکی اواخر تابستان امسال برای دارندگان ساعت گلکسی در دسترس نخواهد بود. سامسونگ تأیید می کند که برنامه کیف پول ابتدا در سری جدید گلکسی واچ عرضه می شود. شایعه شده است که در رویداد Unpacked هفته آینده که سامسونگ در سئول برگزار می کند، رونمایی خواهد شد. همچنین باید بعداً برای دستگاه‌های قدیمی‌تر گلکسی واچ نیز عرضه شود، اگرچه سامسونگ به موارد خاصی اشاره نمی‌کند.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  چگونه بررسی کنیم که گوشی سامسونگ اصل یا تقلبی است؟

این نشان می دهد که شما به یک گوشی هوشمند Galaxy Watch سازگار نیاز دارید. بنابراین اگر از دستگاهی با برند دیگری استفاده می‌کنید، دیگر نمی‌توانید از برنامه جدید کیف پول سامسونگ برای Galaxy Watch استفاده کنید. سومین اپلیکیشنی که برای دستگاه‌های گلکسی واچ عرضه می‌شود، Thermo Check است. این از Skin Temperature API برای اندازه‌گیری دمای محیط اطراف شما بدون نیاز به تماس فیزیکی استفاده می‌کند.

مانند کیف پول سامسونگ، این برنامه ابتدا برای دستگاه‌های گلکسی واچ آینده حذف می‌شود و بعداً در تابستان امسال برای دارندگان گلکسی واچ 4 و گلکسی واچ 5 عرضه می‌شود.

امیدواریم از این مقاله مجله هشت پیک نیز استفاده لازم را کرده باشید و در صورت تمایل آنرا با دوستان خود به اشتراک بگذارید و با امتیاز از قسمت پایین و درج نظرات باعث دلگرمی مجموعه مجله 8pic باشید

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/sDMgIh
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *