برای دریافت آیفون 15 پرو/پرو مکس موفق باشید، ممکن است در زمان راه اندازی کمبودی وجود داشته باشد

زمان مطالعه: 2 دقیقه

به گزارش مجله هشت پیک به نقل از Android Authority اندروید اتوریتی

دوربین اپل آیفون 14 پرو مکس

رابرت تریگز / Android Authority

گزارشی از مجله هشت پیک :

  • یک گزارش جدید ادعا می کند که اپل در فرآیند تولید آیفون 15 پرو و ​​پرو مکس با مشکل مواجه شده است.
  • تامین کنندگان اپل از روش مونتاژ جدیدی استفاده می کنند که باعث ایجاد عوارضی در نمایشگرهای ساخت ال جی می شود.
  • یک منبع می گوید که نمایشگرها در تست های قابلیت اطمینان شکست خورده اند.

انتظار می رود اپل اواخر امسال از سری آیفون 15 رونمایی کند. اگر این شرکت تصمیم بگیرد که بازه زمانی معمولی خود را برای عرضه آیفون در ماه سپتامبر حفظ کند، ممکن است مصرف کنندگان برای خرید آیفون 15 پرو یا پرو مکس مشکل پیدا کنند.

بر اساس گزارشی از اطلاعات، اپل در حال حاضر با مشکلات تولید آیفون 15 دست و پنجه نرم می کند. به طور خاص، به نظر می‌رسد این مشکلات بر روی مدل‌های پرو نسل بعدی گوشی تأثیر می‌گذارد و نمایشگرها منبع اصلی مشکل هستند.

این گزارش اشاره می‌کند که تامین‌کنندگان اپل از فرآیند تولید جدیدی استفاده می‌کنند که باید اندازه قاب دو محصول Pro در سری 15 را کاهش دهد. این امر منجر به پیچیدگی هایی با نمایشگرهای ساخته شده توسط LG Display شده است.

یک منبع گفته است که اطلاعات مستقیمی از ادعاهای پیش رو دارد مبنی بر اینکه نمایشگرها در آزمایش‌های قابلیت اطمینان در فرآیند جدیدی به نام قالب‌گیری بیش از حد با فشار تزریق پایین (LIPO) شکست خورده‌اند. طبق گزارش‌ها، این فرآیند شامل ترکیب نمایشگر با قاب فلزی قبل از مونتاژ است. این خروجی بیان می کند که «اپل بارها و بارها طراحی صفحه نمایش ال جی را تغییر می دهد تا بتواند آزمایشات را پشت سر بگذارد.

این خبر اندکی پس از آن می رسد که یک تحلیلگر جهانی اوراق بهادار در بانک آمریکا، وامسی موهان، در یادداشتی تحقیقاتی (به دست آمده توسط بارون) که اپل می تواند عرضه سری آیفون 15 را در سه ماهه چهارم 2023 پیش ببرد. اطلاعات پیشنهاد می کند که به جای تاخیر در عرضه، اپل ممکن است به برنامه های سپتامبر خود پایبند باشد و پرو و ​​پرو مکس را با واحدهای کمتری عرضه کند.

در حالی که اپل ممکن است با نمایشگرهای ال‌جی مشکل داشته باشد، به نظر نمی‌رسد که این مشکل مربوط به نمایشگرهایی باشد که تامین‌کننده پیشرو اپل در سامسونگ ساخته شده است. به نظر می رسد که شرکت کوپرتینویی برای کمک به افزایش تعداد واحدها، باید به نمایشگرهای سامسونگ تکیه کند.

آیفون 15 قرار است نسبت به نسل گذشته پیشرفت های مختلفی داشته باشد، به خصوص برای پرو و ​​پرو مکس. این می تواند شامل افزایش روشنایی، تراشه A17 Bionic، لنز پریسکوپ، اسکنر لیدار و موارد دیگر باشد.

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/LywDbo
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *