بهترین شبیه سازهای پلی استیشن برای اندروید

زمان مطالعه: 4 دقیقه

 

بهترین شبیه سازهای پلی استیشن برای اندروید

پلی‌استیشن یکی از نمادین‌ترین سیستم‌های بازی بود که تا به حال عرضه شد و با آن تعداد زیادی بازی افسانه‌ای عرضه شد. وقتی نوبت به فروش می رسید، با اختلاف نسبتاً زیادی بر نسل پنجم کنسول های بازی تسلط داشت. تعداد زیادی نسخه بزرگ وجود داشت، و برخی از آنها هنوز هم محبوب هستند. تنها چند گزینه خوب در فضای شبیه ساز پلی استیشن وجود دارد، بنابراین جمع آوری این لیست بسیار آسان بود. در اینجا بهترین شبیه سازهای پلی استیشن برای آورده شده است.

مایلیم به ClassicBoy Pro ( پلی) تجلیل کنیم. این فراز و نشیب خود را دارد. امیدواریم توسعه‌دهنده مشکلات را برطرف کند، اما صعودها بسیار خوب هستند.

بهترین شبیه سازهای پلی استیشن برای اندروید

داک استیشن

قیمت: رایگان / 5.99 دلار

اسکرین شات DuckStation 2022

DuckStation یکی از بهترین شبیه سازهای پلی استیشن در اندروید است. این برنامه اصولی مانند حالت ذخیره و بارگذاری، سازگاری بالایی با بازی ها و پشتیبانی از کنترلرهای سخت افزاری با حداکثر هشت کنترلر را پوشش می دهد. با پشتیبانی از OpenGL و Vulkan، یک فیلتر ارتقاء دهنده و بافت برای گرافیک بهتر، رندر صفحه عریض و موارد دیگر، به تجربه اضافه می‌کند. در حالی که ePSXe و FPse سال‌ها بر این بازار حکمرانی کرده‌اند، ما فکر می‌کنیم که DuckStation نیز شایسته توجه است. همچنین اگر می‌خواهید خودتان کد را بررسی کنید، رایگان و منبع باز است.

ePSXe مسلما یکی از دو بهترین شبیه ساز پلی استیشن است. استفاده از این یکی کمی ساده تر است. همچنین بسیار پایدار است. همچنین از حالت تقسیم صفحه، حالت‌های ذخیره و بارگذاری، کنترل‌های قابل تنظیم، پشتیبانی از کنترل‌کننده سخت‌افزار و گرافیک پیشرفته OpenGL پشتیبانی می‌کند. افزونه هایی نیز وجود دارند که ویژگی های اضافی را اضافه می کنند. این موردی است که اگر می‌خواهید چیزی را انتخاب کنید که درست کار کند، باید انتخاب کنید. تنها معایب آن فقدان حالت نمایشی است و رابط کاربری قدیمی به نظر می رسد. در غیر این صورت، این یکی کار می کند و بسیار خوب کار می کند.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  کدام گوشی ها آپدیت اندروید 12 را دریافت خواهند کرد؟

FPse یکی دیگر از دو بزرگترین شبیه ساز پلی استیشن در اندروید است. این یکی بسیار قابل تنظیم است. این ویژگی‌های اساسی مانند حالت‌های ذخیره و بارگذاری، کنترل‌های قابل تنظیم، سازگاری بالا و پشتیبانی از کنترل‌کننده سخت‌افزار را دارد. با این حال، طیف وسیعی از گزینه‌ها، پلاگین‌ها و موارد اضافی نیز دارد که به شما کمک می‌کند بازی‌ها را درست اجرا کنید. بسته به دستگاه خود می توانید گرافیک بهتر یا گیم پلی بهتری را انتخاب کنید. مانند ePSXe، این نسخه نیز نسخه رایگانی برای امتحان ندارد. بعلاوه، این یکی به دلیل گستره وسیعی از گزینه ها، منحنی یادگیری تندتری دارد.

اسکرین شات Lemuroid 2023

Lemuroid یک شبیه ساز همه کاره، شبیه به RetroArch است. هر دو از هسته‌های Libretro برای تقلید از انواع کنسول‌ها استفاده می‌کنند، و این شامل سونی پلی‌استیشن نیز می‌شود. مقداری منحنی یادگیری وجود دارد، اما وقتی همه چیز را مرتب کردید، خوب کار می کند. شبیه ساز شامل موارد معمولی مانند حالت ذخیره و پشتیبانی از کنترل کننده سخت افزار است. همچنین برخی از ویژگی های مدرن مانند همگام سازی ذخیره ابری را اضافه می کند. ما ترجیح زیادی بین این و RetroArch نداریم. شما می توانید با هر یک از آنها استفاده کنید زیرا هر دو از یک هسته Libretro استفاده می کنند، بنابراین عملکرد در هر صورت یکسان است.

اسکرین شات RetroArch 2022

RetroArch یکی از معروف ترین شبیه سازهای پلی استیشن است. این شبیه ساز همچنین دارای پشتیبانی چند پلتفرمی است. در واقع تقریباً از هر چیزی که فکر می کنید پشتیبانی می کند. شما هر سیستم را به صورت جداگانه به عنوان یک افزونه دانلود می کنید. این بدان معناست که در مقایسه با اکثر شبیه سازهای پلی استیشن، سطح پیچیدگی بیشتری وجود دارد. با این حال، اگر یاد بگیرید که بر این برنامه تسلط داشته باشید، برای مدتی دیگر مجبور نخواهید بود به دنبال برنامه دیگری بروید. طبق تجربه ما، هسته پلی استیشن نسبتاً پایدار است و به خوبی کار می کند. این کاملا رایگان (و منبع باز) است.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  5 اپلیکیشن اندرویدی که این هفته نباید از دست بدهید

گزینه دیگری که بسیار شبیه به RetroArch عمل می کند، Lemuroid (لینک Google Play) است اگر می خواهید این تجربه را در بسته متفاوتی داشته باشید.

ممنون که این مقاله اختصاصی مجله هشت پیک را نیزخواندید. حمایت شما موجب دلگرمی تیم هشت پیک است

 

5/5 - (2 امتیاز)

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/tpBDDr
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *