باتری مغناطیسی Anker 633 من را در تعطیلات شلوغ نجات داد

زمان مطالعه: 7 دقیقه

به گزارش مجله هشت پیک به نقل از Android Authority اندروید اتوریتی

باتری مغناطیسی anker 633 flatlay pixel 7 pro none ear 2 عینک آفتابی کیف پول

ریتا الخوری / Android Authority

این روزها، هر زمان که می‌خواهم به لبنان برگردم، یک ساعت شارژرها، پاوربانک‌ها و کابل‌های USB-C خود را ردیف می‌کنم و تصمیم می‌گیرم بهترین استراتژی شارژم را انتخاب کنم. مطمئنا، داشتن یک شارژر دیواری چند پورت خوب و یک شارژر خودرو ضروری است، اما کشور مشکلات برق دارد، بنابراین شارژرهای قابل حمل نیز غیرقابل مذاکره هستند.

مشکل زمانی پیچیده‌تر می‌شود که در کمتر از یک هفته بین چهار خانه مختلف بگردم، روزانه بسته‌بندی و بسته‌بندی کنم، بیشتر روز در حال حرکت باشم و شب‌ها خاموشی مکرر برق داشته باشم. این کمکی نمی کند که من بدنام ترین پرچمدار را برای شارژ دارم – پیکسل 7 پرو. و شوهرم هم همینطور.

به همین دلیل است که من در سال گذشته یک راه‌اندازی شارژ قابل حمل دو طبقه داشته‌ام: یک باتری بیسئوس بزرگ 20000 میلی‌آمپر ساعتی در کوله‌پشتی کارم برای Pixelbook و برق‌های روزانه، به‌علاوه یک باتری کوچکتر 5000 میلی‌آمپر ساعتی در جیبم برای سریع، روشن – شارژ کردن دومی یک باتری بی‌سیم مغناطیسی Anker 622 بود، اما سرعت کم و ظرفیت کم آن کم‌کم کم‌رنگ می‌شد.

مشخص شد که Anker در حال حاضر جانشینی دارد که تمام مشکلات 622 را حل می کند و چند ویژگی دیگر را به بوت اضافه می کند. اکنون چهار هفته است که این نسخه ارتقا یافته، باتری مغناطیسی Anker 633 را دارم و آن را به عنوان شارژر در حال حرکت خود در لبنان انتخاب کردم. در شلوغ ترین روزها تلفن من را نگه می داشت و اکنون نمی توانم خودم را ببینم که به 622 برمی گردم.

باتری مغناطیسی Anker 633باتری مغناطیسی Anker 633

باتری مغناطیسی Anker 633

سازگاری MagSafe • پایه محکم • خروجی قدرتمند

پاوربانک مغناطیسی قدرتمند سازگار با MagSafe با پایه پاپ آپ مفید

باتری مغناطیسی Anker 633 یک باتری قدرتمند و در عین حال قابل حمل 10000 میلی آمپر ساعتی با سازگاری MagSafe است. این پاوربانک دارای شارژ بی سیم Qi، خروجی و ورودی USB-C 20 وات و خروجی USB-A تا 18 وات است. یک پایه فلزی پاپ آپ به شما امکان می دهد از تلفن استفاده کنید یا از محتوای روی آن در حین شارژ شدن لذت ببرید.

magsafe flatlay anker 633 magnetic battery pixel 7 pro iphone 12 pro max case

ریتا الخوری / Android Authority

باتری مغناطیسی Anker 633 یک پاوربانک بلوکی با یک پد شارژ بی‌سیم مغناطیسی در بالای آن است. این با MagSafe سازگار است و با آیفون و همچنین تلفن های اندرویدی کار می کند، به شرطی که آداپتور MagSafe داشته باشید. من از آن با قاب Moment (M) Force برای Pixel 7 Pro (39 دلار) بدون مشکل استفاده کرده‌ام.

در پشت باتری یک پایه پایه فلزی طراحی شده است که هنگام نگه‌داشتن پیکسل من در طول پرواز، در چند رستوران و روی میز ناهارخوری زمانی که عکس‌هایی را به خانواده‌ام نشان می‌دادم، مفید بوده است. و از آنجایی که آرایه ای از آهنرباهای دایره ای است، می توانید تلفن را به صورت عمودی یا افقی تنظیم کنید.

Anker 633 برنده هیچ جنگ مشخصاتی نخواهد بود، اما این هدف این باتری نیست. راحتی است. با این حال، در کل بهتر از Anker 622 است. ظرفیت 10000 میلی آمپر ساعتی بزرگتر، درگاه USB-C سریعتر که می تواند تا 20 وات شارژ شود و یک پورت USB-A اضافی 18 وات دریافت می کنید. این در بالای پد Qi 7.5W قرار دارد و هر سه خروجی را می توان همزمان استفاده کرد. اگرچه کل خروجی نمی تواند بیش از 20 وات باشد.

لوازم جانبی جعبه باتری مغناطیسی anker 633

ریتا الخوری / Android Authority

در ماه من با Anker 633، هرگز ندیدم که هنگام استفاده از صفحه Qi بیش از 5 وات سرعت داشته باشد، حتی اگر 7.5 وات رتبه بندی شده است. من مطمئن نیستم که آیا این نادرستی از برنامه ای است که برای اندازه گیری آن استفاده می کنم (Inware)، اتلاف انرژی بین Anker 633 و قاب Moment، یا اینکه سرعت 7.5 وات منحصر به آیفون است. اما نتیجه نهایی این است که من همیشه احساس می‌کردم که شارژ بی‌سیم در پیکسل 7 پرو من به طرز آزاردهنده‌ای کند است اما در آیفون 12 پرو مکس به اندازه کافی مناسب است.

با این حال، این کمبود سرعت با راحتی مطلق چسباندن یک پاوربانک به تلفن و در جیبم با سیم‌ها و گره‌خوردگی‌های صفر جبران می‌شود. من آن را دوست دارم. و زمانی که در لبنان از خانه‌ها، ماشین‌ها، رستوران‌ها، عروسی‌ها و مراسم یادبود بزرگ‌نمایی می‌کردم، آن را بیشتر دوست داشتم. بله، آن یک “تعطیلات” شلوغ بود. برای شارژ کردن تلفنم در مواقعی که به آن نیاز داشتم نگران هیچ چیز دیگری نبودم و می‌توانستم آن را برای چند ساعت روی پیکسل خود نگه دارم تا شارژ شود و من را به دوشاخه دیواری یا شارژر ماشین بعدی برسانم.

بستگی به روش شارژ داره شارژ بی سیم گرما تولید می کند و Anker 633 نیز از این قاعده مستثنی نیست. هنگام شارژ بی‌سیم گوشی به مدت 30 دقیقه یا بیشتر، کمی گرم می‌شود، اما این به این بستگی دارد که آیا هنگام شارژ از تلفن خود استفاده می‌کنید یا نه، دمای بیرون و ضخامت قاب گوشی شما. سایر روش‌های شارژ ممکن است مقداری گرما ایجاد کنند، اما بسیار نادرتر است.

بدیهی است که شارژ USB-C و USB-A بسیار کارآمدتر هستند، و من سرعت بالای 15 وات را در یک باتری نه چندان خالی دیدم. من مطمئن هستم که آنها با باتری خالی به 18-20 وات می‌رسند، اما من جرأت نکردم تلفنم بمیرد تا آن را آزمایش کنم. تنها مزاحمت این است که پورت USB-C در کنار پاوربانک قرار دارد، بنابراین کابل به سمت بیرون می‌چسبد. من عادت دارم که Anker 622 را در جیب شلوار جین خود بگذارم و کابل نوع C را در حین استفاده از تلفنم به آن وصل کنم – کاری که نمی‌توانم با درگاه کناری Anker 633 انجام دهم، مگر اینکه گشادترین شلوار را با آن داشته باشم. بزرگترین جیب ها

با این حال، ویژگی مورد علاقه من این است که می توانم از دو یا سه خروجی شارژ Anker 633 به طور همزمان استفاده کنم. Pixel 7 Pro را وصل کنید و Pixel Buds Pro را روی صفحه Qi رها کنید؟ آسان. حلقه Oura من نیز به یک تاپ آف نیاز دارد؟ حتما چرا که نه. من به ندرت “نیاز” به استفاده از هر سه خروجی با هم داشتم، اما دوست داشتم که راحتی وجود داشته باشد. حداقل برای لوازم جانبی کم مصرف. من از این با سه گوشی استفاده نمی‌کنم، زیرا همگی شارژ می‌شوند.

باتری مغناطیسی anker 633 شارژ همزمان

ریتا الخوری / Android Authority

با این حال، در نهایت، ارزش باتری مغناطیسی Anker 633 (69 دلار در آمازون) به این بستگی دارد که شما راحتی را به سرعت و مشخصات ترجیح می دهید. برای من، مصالحه بارها ارزشش را داشت زیرا باتری را به پشت تلفنم چسباندم و انیمیشن شارژ را دیدم. بدون هیاهو، بدون هیاهو. وقتی گوشی و باتری را با هم از جیب بیرون می‌کشیدم، به تماس‌ها پاسخ می‌دادم، پیام می‌فرستم، سپس آنها را دوباره داخل می‌کشیدم، بدون اینکه چرخه شارژ را قطع کنم یا کابل‌ها را خراب کنم، حتی بهتر بود.

بله، اگر نیاز به شارژ سریع‌تر باتری داشتم، اغلب یک کابل نوع C در این نزدیکی داشتم، اما این بیشتر به دلیل شرایط شدید سفر من بود. در زندگی عادی خود در پاریس، من به تنهایی به آنکر 633 بسنده می کنم.

تفاوت بین باتری مغناطیسی Anker 622 و Anker 633 چیست؟

دو باتری بی سیم Anker طراحی و مجموعه ویژگی های مشابهی را ارائه می دهند، اما Anker 633 (در رنگ مشکی) در مقایسه با Anker 622 (در رنگ سفید) به هر شکل ممکن ارتقا یافته است. ضخیم‌تر و سنگین‌تر است، اما ظرفیت آن دو برابر است، یک پورت USB-A 18 واتی اضافی و شارژ سریع‌تر USB-C (20 وات از 12 وات افزایش می‌یابد). همچنین می تواند از هر سه خروجی (USB-A، C و شارژ Qi) به طور همزمان استفاده کند. از دیگر پیشرفت‌ها می‌توان به پایه محکم‌تر و گزینه خاموش کردن شارژ بی‌سیم با فشار دادن دکمه پاور به مدت دو ثانیه برای استفاده از عملکرد پایه پایه اشاره کرد. با این حال، درگاه USB-C در کناره است، نه در پایین.

باتری مغناطیسی Anker 633 باتری مغناطیسی Anker 622

ظرفیت باتری

باتری مغناطیسی Anker 633

10000 میلی آمپر ساعت

باتری مغناطیسی Anker 622

5000 میلی آمپر ساعت

خروجی بی سیم Qi

باتری مغناطیسی Anker 633

تا 7.5 وات

باتری مغناطیسی Anker 622

تا 7.5 وات

سرعت شارژ USB-C

باتری مغناطیسی Anker 633

خروجی تا 20 وات
ورودی تا 20 وات

باتری مغناطیسی Anker 622

خروجی تا 12 وات
ورودی تا 12 وات

سرعت خروجی USB-A

باتری مغناطیسی Anker 633

تا 18 وات

باتری مغناطیسی Anker 622

بعد، ابعاد، اندازه

باتری مغناطیسی Anker 633

107 × 66.5 × 18.15 میلی متر

باتری مغناطیسی Anker 622

105 × 66.5 × 12.7 میلی متر

وزن

باتری مغناطیسی Anker 633

218 گرم

باتری مغناطیسی Anker 622

146 گرم

Anker 622 اغلب با قیمت پایین‌تر و با تخفیف یافت می‌شود، اما با توجه به سایر به‌روزرسانی‌ها در Anker 633، من دومی را توصیه می‌کنم.

قیمت را در آمازون ببینید

باتری مغناطیسی Anker 622

باتری مغناطیسی Anker 622

جمع و جور و قابل حمل
سازگاری MagSafe
پایه پاپ آپ

قیمت را در آمازون ببینید

باتری مغناطیسی Anker 633

باتری مغناطیسی Anker 633

سازگاری MagSafe
پایه محکم
خروجی قدرتمند

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/dcLoDI
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *