توییتر لوگوی پرنده را از بین برده و علامت X را جایگزین آن کرده است.

زمان مطالعه: 2 دقیقه

به گزارش مجله هشت پیک به نقل از Android Authority اندروید اتوریتی

توئیتر لوگوی ایلان ماسک ایکس

گزارشی از مجله هشت پیک :

  • لوگوی برند خود را از پرنده آبی معروف به حرف X تغییر داد.
  • به گفته لیندا یاکارینو، مدیرعامل توییتر، X آینده «تعامل نامحدود» خواهد بود.

به‌روزرسانی: 24 ژوئیه 2023 (6:15 صبح به وقت شرقی): توییتر رسما لوگوی خود را از پرنده به حرف “X” تغییر داده است که نشان دهنده شرکت X متعلق به ایلان ماسک است. اگرچه این وب سایت هنوز توییتر نام دارد و تغییر نام تجاری فقط به لوگو محدود می شود.


مقاله اصلی: 24 ژوئیه 2023 (1:18 صبح به وقت شرقی): توییتر در حال تغییر نام خود تحت رژیم ایلان ماسک است. لوگوی نمادین پرنده آبی توییتر به زودی با لوگوی “X” جایگزین خواهد شد که ماسک ساعاتی پیش آن را فاش کرد. وب‌سایت X.com نیز به توییتر تغییر مسیر می‌دهد، و طبق گفته ماسک، لوگوی جدید X باید امروز در توییتر منتشر شود.

اعلامیه تغییر نام تجاری شگفت انگیز ماسک همراه بود چندین توییت از لیندا یاکارینو، مدیرعامل توییتر که اخیراً منصوب شده است. یاکارینو گفت X آینده تعامل نامحدود است که حول محورهای صوتی، تصویری، پیام‌رسانی، پرداخت‌ها و بانکداری متمرکز است.

«سال‌ها، طرفداران و منتقدان به طور یکسان توییتر را به رویاهای بزرگ‌تر، نوآوری سریع‌تر و به‌کارگیری پتانسیل عالی ما سوق داده‌اند. X این کار را انجام خواهد داد و بیشتر. ما قبلاً شروع به شکل‌گیری X در طول هشت ماه گذشته از طریق راه‌اندازی سریع ویژگی‌هایمان کرده‌ایم، اما تازه شروع کرده‌ایم.» یاکارینو اعلام کرد.

روز یکشنبه، ماسک همچنین از میلیون‌ها کاربر نظرسنجی کرد تا از آنها بپرسد که آیا با تغییر رنگ توییتر از آبی به مشکی مشکلی ندارند. او گفت: “و به زودی با برند توییتر و به تدریج از همه پرندگان خداحافظی خواهیم کرد.”

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  کاربران از به‌روزرسانی جدید DM ضد هرزنامه توییتر ناامید شده‌اند

از زمانی که ماسک این پلتفرم را به دست گرفت، توییتر در حال حاضر تحت نام X Corp فعالیت می کند. او مدت‌هاست که یک برنامه فوق‌العاده شبیه به WeChat را تصور می‌کند، و این دقیقاً همان چیزی است که X قصد دارد به آن تبدیل شود.

در حال حاضر صبح دوشنبه است و پرنده آبی توییتر هنوز بسیار زنده است. باید منتظر بمانیم و ببینیم چه زمانی سوئیچ با لوگوی جدید X انجام می شود.

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/WHOIyU
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *