این عملکرد روی چندین انتخاب کار نخواهد کرد

زمان مطالعه: 4 دقیقه

با مجله هشت پیک با مقاله ی این عملکرد روی چندین انتخاب کار نخواهد کرد
همراه ما باشید

در صورت دریافت خطا این عملکرد روی چندین انتخاب کار نخواهد کرد وقتی سعی می کنید سلول ها یا گروه هایی از سلول ها را انتخاب کنید مایکروسافت اکسل، سپس این پست به شما کمک خواهد کرد.

این عمل روی چندین انتخاب کار نخواهد کرد - Excel

این عمل روی چندین انتخاب کار نخواهد کرد – خطای اکسل

در اکسل، دلیل رایج برای گرفتن این عملکرد روی چندین انتخاب کار نخواهد کرد خطا به دلیل انتخاب بد است. این مقاله رایج ترین خطای انتخاب و نحوه جلوگیری از آن را نشان می دهد.

چه چیزی باعث این خطای اکسل می شود

این عملکرد روی چندین انتخاب کار نخواهد کرد خطا در اکسل معمولاً زمانی ایجاد می شود که سلول های اکسل را اشتباه انتخاب کنید. سلول ها انتخاب می شوند اما شما نمی توانید کپی کنید. هنگامی که در اکسل انتخاب می کنید، می توانید چندین سلول یا گروه از سلول ها را انجام دهید. اگر می خواهید گروه هایی از سلول ها را با فاصله بین آنها انتخاب کنید، می توانید یک گروه را انتخاب کنید و نگه دارید Ctrl و گروه دیگری را انتخاب کنید.

این عمل روی چندین انتخاب کار نخواهد کرد - خطای اکسل - ورودی های اکسل

این تصویری است که ورودی‌های اکسل را نشان می‌دهد، درست همانطور که ممکن است آنها را در صفحه گسترده خود داشته باشید.

این عمل روی چندین انتخاب کار نخواهد کرد - خطای اکسل - انتخاب دو گروه

این تصویری است که انتخاب دو گروه را با فاصله بین آنها نشان می دهد.

این عملکرد روی چندین انتخاب کار نمی کند - انتخاب نادرست برای اقدام

این انتخاب نادرست است که باعث می شود شما آن را دریافت کنید این عملکرد روی چندین انتخاب کار نخواهد کرد خطا

این عمل روی چندین انتخاب کار نخواهد کرد - انتخاب با پیام خطا

هنگامی که می خواهید سلول های انتخاب شده را کپی یا برش دهید، پیام خطا ظاهر می شود. توجه داشته باشید که انتخاب نادرست نیست زیرا می توانید اقدامات دیگری را روی انتخاب انجام دهید، اما نمی توانید انتخاب را برش دهید یا کپی کنید.

چگونه رفع کنیم این عملکرد روی چندین انتخاب کار نخواهد کرد خطا

پیام خطا فقط اکسل است که به شما می گوید انتخاب نادرستی دارید. اگر می خواهید هر دو گروه اطلاعات را با هم منتقل کنید، باید گروه ها را به طور کامل انتخاب کنید. اگر می‌خواهید اطلاعات کامل یک گروه را کپی یا برش دهید و فقط بخشی از گروه دیگر را کپی کنید، باید آنها را جداگانه کپی یا برش دهید.

چگونه از دریافت این خطا جلوگیری کنیم

برای جلوگیری از دریافت خطا هنگام کپی یا برش گروهی از اطلاعات در اکسل، حتما اطلاعات را به طور کامل از هر دو گروه انتخاب کنید. اگر می خواهید قسمت هایی از یک گروه از اطلاعات را کپی یا برش دهید، باید آنها را جداگانه انجام دهید.

خواندن: چگونه یک تاریخ را از امروز در اکسل کم کنیم

چگونه چندین مورد را در یک گروه در اکسل انتخاب کنم؟

برای انتخاب چندین مورد در یک گروه در اکسل نگه دارید Ctrl سپس هر مورد در گروه را انتخاب کنید. همچنین می‌توانید با نگه‌داشتن چند گروه، انتخاب کنید Ctrl همانطور که کلیک می کنید. اگر می خواهید چیزی را که انتخاب کرده اید حذف کنید، می توانید به سادگی نگه دارید Ctrl سپس روی سلول انتخاب شده کلیک کنید

چگونه یک منوی کشویی در اکسل ایجاد کنم؟

برای ایجاد یک منوی کشویی در اکسل، باید یک ستون با مواردی که می خواهید در منوی کشویی قرار گیرند ایجاد کنید. سپس سلولی را انتخاب کنید که می خواهید منوی کشویی در آن ظاهر شود. سپس به Data سپس Data Tools و Data Validation می روید. در کادر گفتگوی Data Validation، در تب تنظیمات، را انتخاب کنید فهرست کنید به عنوان معیارهای اعتبارسنجی در منبع در فیلد، سلول هایی را انتخاب کنید که موارد مورد نظر شما را در منوی کشویی دارند. وقتی تمام شد کلیک کنید خوب.

امیدواریم از این مقاله مجله هشت پیک نیز استفاده لازم را کرده باشید و در صورت تمایل آنرا با دوستان خود به اشتراک بگذارید و با امتیاز از قسمت پایین و درج نظرات باعث دلگرمی مجموعه مجله 8pic باشید

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/blKVzd
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *