قیمت عالی Fitbit Inspire 3 هنوز هم در روز پرایم 79.95 دلار است

زمان مطالعه: 2 دقیقه

به گزارش مجله هشت پیک به نقل از Android Authority اندروید اتوریتی

یک Fitbit Inspire 3 روی مچ دست کاربر صفحه اصلی را نشان می دهد.

کریس کارلون / Android Authority

این قیمت عالی در گروه شیک از روز پرایم هفته گذشته افزایش نیافته است و دیگر حتی برای دریافت آن نیازی به اشتراک آمازون ندارید. در هیچ زمانی در سال 2023 مقرون به صرفه تر از این نبوده است، تنها فروش بلک فرایدی در سال گذشته امکان ارزان تر شدن آن را فراهم کرده است. هر سه رنگ موجود هستند.

Fitbit Inspire 3Fitbit Inspire 3
انتخاب ویرایشگران AA

Fitbit Inspire 3

دستگاه سطح پایه Fitbit همه موارد اولیه را از خواب گرفته تا SpO2 ردیابی می کند

Fitbit Inspire 3 باریک و راحت دارای حسگرهای دقیق و صفحه نمایش رنگارنگ و روشن است. همچنین دارای عمر باتری تقریباً ده روزه است، بنابراین می‌توانید فعالیت‌ها را در روز پیگیری کنید و خواب شبانه را بدون نگرانی در مورد شارژ روزانه کنترل کنید. به علاوه، هر Inspire 3 با شش ماه دسترسی رایگان Fitbit Premium همراه است.

Fitbit Inspire 3 برای کسانی که تازه به دنبال ردیابی تناسب اندام هستند ایده آل است و پیشرفت های قابل توجهی را نسبت به مدل قبلی خود به ارمغان می آورد. با صفحه نمایش لمسی تمام رنگی و حالت اختیاری همیشه روشن، تجربه ای پر جنب و جوش و کاربر پسند را ارائه می دهد. این دستگاه ضربان قلب، خواب، فعالیت روزانه و تمرینات را ردیابی می کند و در عین حال ابزارهای مدیریت استرس و اعلان های هوشمند را نیز ارائه می دهد. اضافه شدن مانیتورینگ SpO2 یک ویژگی برجسته است و Inspire 3 هنوز هم عمر باتری قابل توجهی در حدود ده روز ارائه می دهد. اگر به یک ردیاب مقرون به صرفه نیاز دارید تا به شما در رسیدن به اهدافتان در تابستان امسال کمک کند، ناامید نخواهید شد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد معامله Fitbit Inspire 3، ویجت بالا را بزنید.

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/bEAxdM
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *