حساب‌های رسمی Google و YouTube را در Threads دنبال کنید

زمان مطالعه: 2 دقیقه

تاپیک ها در عصر چهارشنبه راه اندازی شد و در حال حاضر برندهای بسیار محبوبی را در پلتفرم به دست آورده است. چیزی که دیگر کلون های توییتر واقعاً قادر به انجام آن نبودند.

برخی از این برندها عبارتند از گوگل و یوتیوب. حساب‌های رسمی Google به Threads با Google@ به عنوان حساب رسمی Google ملحق شده‌اند. همچنین Google for Developers به‌عنوان @googlefordevs، Google Workspace به‌عنوان @googleworkspace، و YouTube به‌عنوان @YouTube، فقط برای نام بردن چند مورد وجود دارد.

تا کنون، حساب های گوگل و یوتیوب واقعاً چیز زیادی پست نکرده اند. از آنجایی که حساب Google فقط یک “Hey” و سپس یک پست از Chrome Dino ارسال کرده است و به کاربران یادآوری می کند که می توانند با رفتن به chrome://dino به آن در کروم دسترسی داشته باشند.

برخی از نام‌های برجسته‌تر که در اینجا گم شده‌اند عبارتند از Android و Pixel. این موارد احتمالاً در روزهای آینده، یا شاید حتی بعد از امروز دنبال خواهند شد. فراموش نکنید که می توانید سرفصل های اندروید را در Thread با نام @Androidheadline دنبال کنید.

Threads از 70 میلیون کاربر فراتر رفت

بعدازظهر امروز، مارک زاکربرگ، مدیر عامل متا، اعلام کرد که Threads از 70 میلیون ثبت نام فراتر رفته است. که برای زیر 48 ساعت زنده بودن یک عدد دیوانه کننده است. اما این جادوی گره زدن آن به اینستاگرام، در مقابل شروع از پایه است.

اگرچه زاک از ثبت نام این تعداد افراد در Threads سپاسگزار بوده است، اما در مورد این تعداد متواضع است. همانطور که او و سایرین می‌دانند که تعداد کاربران چیزی نیست که پلتفرم را موفق می‌کند. این محتوا و ویژگی‌ها خواهد بود که هنوز باید ببینیم که چگونه انجام می‌شود. با این حال، اگر شرکتی وجود داشته باشد که بتواند با توییتر رقابت کند، متا خواهد بود. آنها پایگاه کاربر، پول و پلتفرم را دارند. اینستاگرام 2 میلیارد کاربر فعال ماهانه دارد، فیس بوک 3 میلیارد و توییتر 300 میلیون کاربر.

چقدر طول می کشد که Threads از نظر حساب کاربری از توییتر پیشی بگیرد؟ احتمالا چند روز دیگه چیزی که فکر کردن به آن در طرح بزرگ چیزها بسیار باورنکردنی است.

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/QnTZAM
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *