مایکروسافت در حال اضافه کردن AI Copilot به نوار وظیفه ویندوز 11 برای کمک به همه چیز است

زمان مطالعه: 2 دقیقه

مایکروسافت قبلاً AI Copilot را به بسیاری از برنامه‌ها و سرویس‌ها معرفی کرده است تا کاربران را بهره‌ورتر کند. علی‌رغم تلاش اخیر مایکروسافت برای فراگیر کردن هوش مصنوعی در همه سرویس‌ها و پلتفرم‌هایش، هنوز یک AI Copilot در یکی از محصولات اصلی «گاو نقدی» این شرکت وجود ندارد: .




خوشبختانه، این با Copilot برای در حال تغییر است.



مایکروسافت Windows Copilot را برای ویندوز 11 معرفی کرد

Microsoft<\/a>"">
AI Copilot در ویندوز 11
اعتبار تصویر: مایکروسافت

همانطور که در پستی در وبلاگ توسعه دهندگان ویندوز توضیح داده شد، مایکروسافت در کنفرانس توسعه دهندگان Build 2023 یک Windows Copilot مجهز به هوش مصنوعی برای ویندوز 11 را معرفی کرد تا تقریباً در همه چیز در سیستم عامل به شما کمک کند. Windows Copilot در اصل یک جعبه چت است که کاربران ویندوز 11 می توانند از نوار وظیفه به آن دسترسی داشته باشند.

می‌توانید از Copilot بخواهید چیزی را در تنظیمات ویندوز 11 پیدا کند و آن را تغییر دهد، و در یک چشم به هم زدن این کار را انجام می‌دهد. نه تنها این، بلکه می تواند آنچه را که روی صفحه شما می گذرد تجزیه و تحلیل کند و اقدامات متناسب با آن را پیشنهاد دهد. برای مثال، می‌تواند پنجره‌های برنامه را سازماندهی کند تا چندین برنامه را در کنار هم نمایش دهد تا به شما در انجام چندوظیفه کمک کند. و همه اینها ممکن است زیرا Windows Copilot در سیستم عامل تعبیه شده است.

از آنجایی که Windows Copilot از افزونه‌های Bing Chat و ChatGPT پشتیبانی می‌کند، می‌تواند در وب نیز جستجو کند. به این ترتیب، Windows Copilot نیاز به راه‌اندازی یک مرورگر وب برای مرور معمولی را از بین می‌برد. Windows Copilot همچنین می‌تواند یک سند طولانی را خلاصه کند، مانند Bing Copilot در Edge و Bing Chat. مایکروسافت ویدیویی را منتشر کرده است که می توانید آن را در زیر مشاهده کنید و به ما نگاهی اجمالی به برخی از ویژگی های اصلی Windows Copilot می دهد.

مایکروسافت به زودی Windows Copilot را به ویندوز 11 خواهد آورد

مایکروسافت رسماً تأیید کرده است که Windows Copilot ابتدا به عنوان پیش نمایش بر روی بیلدهای ویندوز 11 Insider در دسترس خواهد بود. غول فناوری ردموند از ماه آینده، در ماه ژوئن، عرضه قابلیت AI Copilot را آغاز خواهد کرد. با این حال، مشخص نیست که کدام کانال Windows Insider ابتدا این عملکرد را دریافت می کند. احتمالاً ابتدا برای Canary یا Dev Channel Insiders در دسترس خواهد بود (Windows Canary Channel چیست؟). اما اگر کاربر معمولی ویندوز 11 استیبل هستید، می توانید انتظار داشته باشید که تا پایان سال جاری آن را روی رایانه شخصی خود مشاهده کنید.

Windows Copilot به شما کمک می کند تا کارها را در ویندوز 11 سریعتر انجام دهید

ویندوز 11 با Windows Copilot به شما کمک می کند تا کارها را سریعتر انجام دهید. کسانی که به ویندوز 11 تازه وارد هستند، دیگر مجبور نخواهند بود برای یافتن تنظیماتی که می خواهند تغییر دهند، سر خود را خارانند، زیرا AI Copilot می تواند در این مورد به آنها کمک کند. با این حال، همه این مزایا به قیمت خطرات حفظ حریم خصوصی تمام می شود زیرا Windows Copilot احتمالاً داده های استفاده شما را جمع آوری می کند.

5/5 - (1 امتیاز)
شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  چگونه ویندوز 11 را بر روی کامپیوتر خود دانلود و نصب کنیم

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/Xwl
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *