نحوه خودکارسازی فرم‌های Lead Gen LinkedIn

زمان مطالعه: 4 دقیقه

با مجله هشت پیک با مقاله ی نحوه خودکارسازی فرم‌های Lead Gen LinkedIn
همراه ما باشید

جمعیت خاصی در لینکدین فعال هستند. (دالی پارتون این را به خوبی می داند.) حرفه ای های تجاری لینکدین را برای شبکه سازی و برندسازی دوست دارند. اگر بازار هدف شما این است، فرم‌های اصلی لینکدین احتمالاً بخشی از استراتژی بازاریابی کسب و کار شما است.

فرم‌های اصلی لینکدین به کسب‌وکارها اجازه می‌دهد از طریق تبلیغات پولی در سایت، سرنخ‌ها را جذب کنند. به جای تبلیغات سنتی – جایی که کاربران به جای دیگری هدایت می شوند – LinkedIn Lead Gen Forms مردم را در فید خود نگه می دارد. هنگامی که کاربر روی یک تماس برای اقدام در لینکدین کلیک می کند، یک فرم از پیش پر شده با اطلاعات نمایه خود را می بیند که می تواند به راحتی با یک کلیک ارسال کند.

آسان به نظر می رسد، اما شما همچنان باید زمان و تلاش خود را صرف تبدیل این سرنخ ها به مشتریان کنید. (خیلی آسان نیست.) در حالی که Zapier نمی تواند ارزش شرکت شما را بیان کند – بهتر است این کار به انسان واگذار شود – ما می توانیم به شما کمک کنیم کارهای دستی را کاهش دهید. گردش کار خودکار ما، که ما آن را Zaps می نامیم، اطلاعات را از یک برنامه به برنامه دیگر ارسال می کند، بنابراین می توانید از کپی و چسباندن صرف نظر کنید و بر ارائه تجربیاتی تمرکز کنید که سرنخ ها را به مشتریان پولی تبدیل می کند.

ما چند الگوی Zap داریم – آنچه را گردش کار از پیش ساخته شده خود می نامیم – تا به شما کمک کنیم به طور خودکار سرنخ های جدید خود را به مدیر ارتباط با مشتری (CRM) خود اضافه کنید، سرنخ های خود را در یک صفحه گسترده سازماندهی کنید، و موارد دیگر با ادغام تبلیغات لینکدین Zapier. برای شروع، فقط روی یک الگو کلیک کنید و ما شما را از طریق فرآیند تنظیم راهنمایی می کنیم. در اینجا می توانید اطلاعات بیشتری در مورد راه اندازی Zaps بخوانید.

Zapier پیشرو در اتوماسیون بدون کد است – ادغام با بیش از 5000 برنامه از شرکای مانند Google، Salesforce و Microsoft. سیستم‌های ایمن و خودکار را برای گردش‌های کاری حیاتی کسب‌وکار خود در سراسر پشته فناوری سازمان خود بسازید. بیشتر بدانید.

به تیم فروش خود اطلاع دهید

سرنخ های جدید مانند دانه های گیاه هستند. با دقت و ظرافت کافی، این سرنخ ها به مشتریان پولی تبدیل می شوند. اما اگر تیم فروش شما از وجود آن سرنخ‌ها آگاه نباشد، رشد نخواهد کرد هر چیزی.

اعلان‌ها و ایمیل‌های درون‌برنامه فقط در صورتی کار می‌کنند که تیم شما به صندوق ورودی خود متصل باشد یا همیشه در لینکدین باشد، اما احتمالاً در جای دیگری برای بستن قراردادها کار می‌کنند. این Zaps هر زمان که سرنخ جدیدی از LinkedIn Lead Gen Forms وجود داشته باشد به طور خودکار تیم فروش شما را در یک برنامه چت تیمی مطلع می کند.

سرنخ های جدید را به CRM خود اضافه کنید

CRM ها منبع اصلی حقیقت برای بسیاری از مشاغل هستند. آنها حاوی تمام اطلاعات مورد نیاز شما در مورد سرنخ ها، مشتریان، معاملات و موارد دیگر هستند. آنها همچنین می توانند منبع اصلی سردرد در زمانی که اطلاعات دقیق نیستند، باشند. بسیاری از CRM ها دارای برخی ویژگی های اتوماسیون داخلی هستند، اما هنوز چیزهایی وجود دارد که تیم شما باید به صورت دستی به روز کند.

سرنخ های لینکدین شما نباید یکی از آنها باشند. این Zaps به طور خودکار سرنخ های جدید شما را به عنوان مخاطبین در CRM دلخواه شما اضافه می کند.

بسته به خط لوله فروش شما، شاید بخواهید مستقیماً به اضافه کردن سرنخ های جدید خود به عنوان معاملات بپردازید. این گردش های کاری خودکار کار را انجام می دهد.

سرنخ ها را به خبرنامه بازاریابی اضافه کنید

برای تبدیل یک سرنخ به مشتری بیش از یک پیام بازاریابی لازم است. خبرنامه‌های ایمیل در چند سال اخیر تجدید حیات را تجربه کرده‌اند و در نتیجه، بیشتر کسب‌وکارها نوعی خبرنامه ایمیلی با محتوای رایگان یا منحصر به فرد ایمیل دارند.

این Zaps به‌طور خودکار سرنخ‌های جدید از LinkedIn را به فهرست مشترکین شما اضافه می‌کند و اطمینان حاصل می‌کند که لیست‌های ایمیل شما همیشه به‌روز هستند و پیام خود را برای افراد مناسب پخش می‌کنید.

به بازاریابی پیامکی خود سرنخ اضافه کنید

شاید پایگاه مشتری شما پیامک را به ایمیل ترجیح دهد. اگر ترجیح می‌دهید سرنخ‌های لینکدین خود را در یک کمپین بازاریابی پیامکی ثبت کنید، این جریان‌های کاری این کار را انجام می‌دهند. سرنخ های شما از صندوق ورودی (کمی) تمیزتر قدردانی خواهند کرد.

سرنخ های جدید را به یک وبینار اضافه کنید

وبینارها راهی عالی برای معرفی سرنخ ها به محصول یا خدمات شما هستند. به مردم چیزی با ارزش ارائه دهید، و آنها ممکن است مشتری شوند. تدارکات وبینار در حال حاضر استرس زا است، از برنامه ریزی محتوا گرفته تا تست فناوری. این Zaps به‌طور خودکار سرنخ‌های شما را در برنامه وبینار انتخابی شما ثبت می‌کند، بنابراین یک چیز کمتری است که باید نگران آن باشید.

توجه داشته باشید: لینکدین در اپلیکیشن Lead Gen Forms خود در Zapier یک محرک مخصوص رویداد دارد. اگر در حال جمع آوری ثبت رویدادها هستید، به جای پاسخ فرم های ژنرال جدید ماشه، انتخاب را امتحان کنید پاسخ فرم ثبت رویداد جدید برای خودکارسازی بازاریابی اجتماعی و ثبت رویداد.

سازماندهی اطلاعات سرنخ برای تجزیه و تحلیل داده ها

مانند هر کمپین تولید سرنخ، شما باید نتایج را تجزیه و تحلیل کنید تا بتوانید کمپین های آینده را برنامه ریزی کنید. می‌توانید داده‌های سرنخ را از LinkedIn Lead Gen Forms به یک فایل CSV صادر کنید، اما اگر می‌خواهید اطلاعات سرنخ را همانطور که وارد می‌شود تجزیه و تحلیل کنید – برای مثال، اگر می‌خواهید پیام‌های کمپین خود را تنظیم کنید، این گردش‌ها به طور خودکار یک سرنخ جدید به شما اضافه می‌کنند. صفحه گسترده یا برنامه پایگاه داده مورد علاقه

اگر با ابزارهایی کار می کنید که ما در اینجا به آنها اشاره نکردیم، نگران نباشید! Zapier با هزاران برنامه در ترکیب با LinkedIn Lead Gen Forms کار می کند. به دایرکتوری برنامه ما بروید و موردی را که استفاده می کنید جستجو کنید یا برای یافتن راه حل مناسب برای نیازهای خود مرور کنید.

تازه به Zapier؟ این ابزاری است که به هر کسی کمک می‌کند برنامه‌ها را متصل کند و گردش‌های کاری را خودکار کند—بدون هیچ کد پیچیده. ثبت نام رایگان.

امیدواریم از این مقاله مجله هشت پیک نیز استفاده لازم را کرده باشید و در صورت تمایل آنرا با دوستان خود به اشتراک بگذارید و با امتیاز از قسمت پایین و درج نظرات باعث دلگرمی مجموعه مجله 8pic باشید

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/xOrnwj
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *