اپل واچ SE با قیمت 229 دلار

زمان مطالعه: 2 دقیقه

آمازون اپل واچ SE (نسل دوم) را تا 199 دلار برای Prime Day تخفیف داد. فروش هنوز ادامه دارد، با این حال، مدل های 40 میلی متری GPS که 199 دلار بودند، اکنون موجودی ندارند. بنابراین اکنون ارزان ترین مدل جی پی اس 44 میلی متری با قیمت 229 دلار است. تمامی مدل ها 50 دلار تخفیف دارند. در اینجا نحوه قیمت گذاری مدل های مختلف Apple Watch SE آورده شده است.

چرا باید اپل واچ SE (نسل دوم) را بخرید؟

اپل واچ SE ارزان ترین مدل از نسل فعلی ساعت اپل است. دلیل اهمیت این موضوع این است که دریافت به‌روزرسانی‌ها بیشتر از سری 6 یا سری 7 است که ممکن است بتوانید با هزینه کمتری دریافت کنید. اپل در حال حاضر محصولات خود را بسیار طولانی تر از بسیاری از رقبای خود پشتیبانی می کند، اما همچنان ایده خوبی است که جدیدترین و بهترین ها را دریافت کنید.

اپل واچ SE برخی از ویژگی های اپل واچ معمولی را نادیده می گیرد. مانند نمایشگر همیشه روشن، ECG و چند مورد دیگر. اما برای اکثر مردم، کار را انجام می دهد. قسمت زیرین آن نیز پلاستیکی است، در مقابل شیشه. این در واقع باعث می شود احساس سبکی بیشتری داشته باشید و همچنین اگر آن را رها کنید، بادوام تر می شود.

با اپل واچ SE، می‌توانید از همه برنامه‌های مورد علاقه‌تان از جمله جی‌میل، اسپاتیفای، اپل موزیک و بسیاری دیگر استفاده کنید. بسیاری از برنامه‌های آی او اس دارای برنامه‌های Apple Watch هستند. کیف پول اپل روی ساعت نیز عالی عمل می کند. تسهیل پرداخت برای چیزها بدون بیرون کشیدن کیف پول.

البته اپل فیتنس نیز وجود دارد. که رویکرد متفاوتی در مقابل رقبا دارد. در حالی که دیگران ممکن است هر روز قدم های شما را به عنوان هدف اصلی شما دنبال کنند، اپل این کار را نمی کند. در عوض سه حلقه دارد. یک حلقه ایستاده، حلقه حرکتی و حلقه ورزش. همه اینها برای اهداف شما قابل تنظیم هستند و تمرینات دیگر را نیز در نظر بگیرید، حتی اگر نمی توانید به اندازه دیگران راه بروید.

اینها فقط برخی از موارد بسیار زیاد هستند معاملات روز پرایم آمازون امروز در دسترس است، و شما می توانید اطلاعات بیشتری را در اینجا بررسی کنید. اگر به نسخه آزمایشی رایگان Amazon Prime نیاز دارید، می توانید آن را دریافت کنید اینجا (دانشجویان 6 ماه رایگان دریافت می کنند، اینجا).

اپل واچ SE – آمازون

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/NgF
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *