در اینجا بهترین معاملات در فروش «جمعه سیاه در جولای» از Best Buy است

زمان مطالعه: 2 دقیقه

بسیاری از خرده‌فروشان و برندها، فروش «جمعه سیاه در جولای» را در این ماه راه‌اندازی کرده‌اند، و Best Buy آخرین موردی است که این کار را انجام می‌دهد. امروز، Best Buy فروش سه روزه خود را راه‌اندازی کرد، با بسیاری از معاملات عالی، از جمله تعدادی که با فروش جمعه سیاه سال گذشته مطابقت دارد. این باعث می شود که این زمان مناسبی برای بازگشت به فناوری مدرسه برای خود یا فرزندانتان باشد.

فروش جمعه سیاه در ماه جولای تا یکشنبه در Best Buy ادامه دارد. و دارای تعدادی معاملات عالی در دسترس است. از جمله MacBook Air M1 با تنها 749 دلار، که برای این لپ تاپ کم سابقه است. همچنین می‌توانید آی‌پد نسل قبلی را تنها با 269 دلار تهیه کنید.

تخفیف های عالی دیگری نیز وجود دارد، مانند تلویزیون 55 اینچی The Frame QLED 4K سامسونگ که با قیمت 989 دلار به فروش می رسد، یا می توانید یک HP Chromebook را با تنها 199 دلار خریداری کنید. که واقعاً چشمگیر است، صادقانه بگویم.

در این فروش به دنبال تلویزیون های ارزان قیمت هستید؟ خوب Best Buy شما را نیز در آنجا تحت پوشش قرار داده است. با تلویزیون 40 اینچی هایسنس کلاس A4G FHD فقط با 139 دلار. تلویزیون هوشمند جدید Roku 65 اینچی سری Select با قیمت 399 دلار به فروش می رسد، و این تلویزیون 4K است، بنابراین قطعاً قیمت خوبی در آنجا وجود دارد. اکنون اگر به دنبال یک تلویزیون OLED هستید، ال‌جی OLED 65 اینچی C2 خود را با قیمت 1499 دلار به فروش می‌رساند که در اینجا نیز پایین‌ترین قیمت است. بنابراین قطعاً در حال حاضر معاملات بسیار خوبی در حال انجام است، که می توانید از Best Buy در این فروش جمعه سیاه در ماه جولای انتخاب کنید.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  آنچه مشتریان دامنه های گوگل باید درباره فروش Squarespace بدانند

به خاطر داشته باشید که این فروش از Best Buy تا آخر این هفته خوب است، بنابراین باید سریعاً هر یک از این معاملات را انتخاب کنید. بسیاری از این ها در فروشگاه موجود هستند، اما شما می خواهید ابتدا فروشگاه های منطقه خود را بررسی کنید. با این اوصاف، بهترین معاملات در این فروش در زیر ذکر شده است.

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/Wym
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *