آیا می توانید مخاطبین را در آیفون خود پنهان کنید: 7 روش جالب

زمان مطالعه: 7 دقیقه

با مجله هشت پیک با مقاله ی آیا می توانید مخاطبین را در خود پنهان کنید: 7 روش جالب همراه ما باشید

با تبدیل شدن تلفن های همراه به حالت عادی، ذخیره انواع مخاطبین در تلفن شما غیر معمول نیست. با این حال، برخی از این تماس ها می توانند مهم تر از دیگران باشند. در این صورت، این مخاطبین را در آیفون خود مخفی کنید.

 

 

 

متأسفانه هیچ راه مستقیمی برای مخفی کردن مخاطبین در آیفون شما وجود ندارد. با این حال، می‌توانید از روش‌های غیرمستقیم برای ذخیره جداگانه مخاطبین یا مخفی کردن آنها در آیفون خود با استفاده از برنامه‌های دیگر استفاده کنید. برای جزئیات بیشتر، در اینجا یک نگاه گام به گام است.

ساده ترین راه برای مخفی کردن تک تک مخاطبین در آیفون، ذخیره نکردن آنهاست. در عوض می توانید به صورت فیزیکی اطلاعات تماس را روی کاغذ بنویسید یا آن را به خاطر بسپارید. سپس، در صورت نیاز، قبل از برقراری تماس، شماره را به صورت دستی وارد کنید. پس از انجام تماس، می توانید تاریخچه تماس را از آیفون خود حذف کنید. این شماره را از آیفون شما حذف می کند.

با استفاده از سیری، می توانید مواردی مانند مخاطبین را با دستورات صوتی جستجو کنید. و در حالی که این به ویژه مفید است، نتایج جستجو می تواند شامل مخاطبینی باشد که ممکن است بخواهید در غیر این صورت پنهان کنید. در این مورد، پیشنهادات تماس را از سیری و جستجو حذف کنید. این به شما امکان می دهد بدون نگرانی در مورد نمایش مخاطبین خاص از سیری استفاده کنید. برای انجام آن مراحل زیر را دنبال کنید.

مرحله 1: برنامه تنظیمات را باز کنید و روی «Siri & Search» ضربه بزنید.

روی جستجوی سیری ضربه بزنیدروی جستجوی سیری ضربه بزنید

گام 2: به پایین اسکرول کنید و روی Contacts ضربه بزنید.

مرحله 3: سپس، تمام کلیدهای این صفحه را خاموش کنید. پس از اتمام، روی نماد پشت ضربه بزنید.

جستجوی مخاطب را خاموش کنیدجستجوی مخاطب را خاموش کنید

مرحله 4: سپس روی Phone ضربه بزنید.

مرحله 5: باز هم تمام ضامن ها را خاموش کنید.

جستجوی تلفن را خاموش کنیدجستجوی تلفن را خاموش کنید

این اطمینان حاصل می کند که سیری به مخاطبین شما در آیفون شما دسترسی ندارد و به شما کمک می کند آنها را از نتایج جستجو پنهان کنید.

3. با ذخیره آن در دستگاه خود به طور جداگانه

اگر می‌خواهید شماره تلفنی را مخفی کنید اما همچنان می‌خواهید آن را در دستگاه خود داشته باشید، آن را به پوشه Files صادر کنید و آن را از برنامه Contacts حذف کنید. این اطمینان حاصل می کند که شماره در آیفون شما باقی می ماند اما از همه پنهان می شود. سپس در صورت نیاز، می توانید برای مشاهده شماره تلفن به فایل تماس دسترسی پیدا کنید. در اینجا نحوه انجام آن آمده است.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  نحوه استفاده از اپلیکیشن گوگل ترنسلیت در آیفون

مرحله 1: برنامه Contacts را باز کنید و روی مخاطب مربوطه ضربه بزنید.

گام 2: به پایین اسکرول کنید و روی Share Contact ضربه بزنید.

اشتراک گذاری مخاطب را انتخاب کنیداشتراک گذاری مخاطب را انتخاب کنید

مرحله 3: از گزینه‌ها، روی «ذخیره در فایل‌ها» ضربه بزنید.

مرحله 4: اکنون فایلی را که می خواهید کارت تماس را در آن ذخیره کنید انتخاب کنید. سپس روی Save ضربه بزنید.

صادرات مخاطب به Filesصادرات مخاطب به Files

با این کار کارت تماس در دستگاه شما ذخیره می شود. پس از اتمام، اقدام به حذف مخاطب از آیفون خود کنید. در اینجا نحوه انجام آن آمده است.

مرحله 5: در برنامه مخاطبین، مخاطب را یک بار دیگر باز کنید. سپس به پایین اسکرول کنید و روی Delete Contact ضربه بزنید.

مخاطب را حذف کنیدمخاطب را حذف کنید

مرحله 6: برای تایید دوباره روی Delete Contact ضربه بزنید.

روی Delete Contact ضربه بزنیدروی Delete Contact ضربه بزنید

با این کار مخاطب از آیفون شما حذف می شود و در نتیجه از دیگران پنهان می شود. اگر می خواهید مخاطب دیگری را مخفی کنید، مراحل بالا را دنبال کنید تا آن را به عنوان یک کارت تماس صادر کنید و سپس مخاطب را از آیفون خود حذف کنید.

4. با استفاده از برنامه Notes

راه دیگر برای مخفی کردن مخاطبین اخیر در آیفون، ذخیره آنها در برنامه Notes است. در اینجا، اطلاعات تماس را به صورت دستی در یک یادداشت جدید تایپ کنید. سپس، یادداشت را قفل کنید. بنابراین، هر زمان که شخصی برنامه Notes را باز می کند، باید با استفاده از رمز عبور تنظیم شده قفل یادداشت را باز کند تا اطلاعات تماس را ببیند. به این ترتیب می توانید چندین مخاطب را مخفیانه در آیفون خود ذخیره کنید.

در آیفون خود، می توانید لیست مخاطبین را برای جداسازی مخاطبین خود ایجاد کنید. با این حال، این می تواند به پنهان کردن مخاطبین شما نیز کمک کند. تنها کاری که باید انجام دهید این است که یک لیست جدید ایجاد کنید و مخاطبینی را که می خواهید در آن قابل مشاهده باشند اضافه کنید. سپس، پس از انتخاب لیست، تنها مخاطبینی که می خواهید نشان دهید قابل مشاهده خواهند بود. این برای مواردی که می خواهید مخاطبین را به صورت انبوه مخفی کنید مفید است. در اینجا نحوه انجام آن آمده است.

مرحله 1: برنامه Contacts را باز کنید و روی Lists در گوشه سمت چپ بالا ضربه بزنید.

گام 2: اکنون روی Add List ضربه بزنید.

اضافه کردن لیست جدیداضافه کردن لیست جدید

مرحله 3: حساب کاربری را برای ایجاد لیست انتخاب کنید. جیمیل را انتخاب می کنیم.

مرحله 4: یک نام جدید برای لیست اضافه کنید و روی Done ضربه بزنید.

ایجاد لیست جدید 2ایجاد لیست جدید 2

مرحله 5: اکنون، روی لیست جدید ایجاد شده ضربه بزنید.

لیست مخاطبین جدید را باز کنیدلیست مخاطبین جدید را باز کنید

مرحله 6: در اینجا، روی افزودن مخاطبین ضربه بزنید.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  4 روش برتر برای تبدیل GIF به MP4 در آیفون

مرحله 7: از این صفحه، مخاطبینی را که می خواهید به این لیست اضافه کنید، انتخاب کنید. سپس، روی Done ضربه بزنید.

مخاطبین را به لیست جدید اضافه کنیدمخاطبین را به لیست جدید اضافه کنید

پس از انجام این کار، آیفون شما فقط مخاطبینی را که در حال حاضر به لیست جدید ایجاد شده اضافه شده اند، نشان می دهد و همه مخاطبینی را که شامل نشده اند پنهان می کند.

نکته: همچنین می توانید با ایجاد یک گروه مخاطب در جیمیل، مخاطبین خود را مخفی کنید. سپس، مخاطبین مربوطه را از آیفون خود حذف کنید.

6. افزودن نام مستعار

اگر می خواهید مخاطبی را پنهان کنید اما همچنان می خواهید در برنامه مخاطبین در دسترس باشد، به جای آن یک نام مستعار اضافه کنید. این تماس را در دید ساده پنهان می کند و برای همه غیر از شما نامرئی می شود. برای اطمینان از سهولت یافتن مخاطب، نام مستعاری را که با آن آشنا هستید اضافه کنید. در اینجا نحوه انجام آن آمده است.

مرحله 1: برنامه Contacts را باز کنید و روی مخاطب مربوطه ضربه بزنید.

گام 2: در گوشه بالا سمت راست، روی Edit ضربه بزنید.

ویرایش اطلاعات تماسویرایش اطلاعات تماس

مرحله 3: در اینجا، نام مخاطب را به نام مستعار مربوطه تغییر دهید.

مرحله 4: پس از ایجاد تغییرات، روی Done ضربه بزنید.

تغییر نام مخاطبتغییر نام مخاطب

با این کار نام مخاطب به نام مستعار انتخاب شده تغییر می کند. بنابراین مخاطب، حتی آنهایی که شماره ندارند، پنهان می شوند. می توانید این مراحل را تکرار کنید تا به هر مخاطب دیگری که می خواهید در آیفون خود مخفی کنید یک نام مستعار اضافه کنید.

7. استفاده از برنامه های شخص ثالث

برخی از برنامه های شخص ثالث به شما این امکان را می دهند که یک شماره تلفن را در آیفون خود مستقیماً از برنامه مخاطبین مخفی کنید. با این حال، برای انجام این کار، آنها باید به اطلاعات و اطلاعات تماس دستگاه شما دسترسی داشته باشند. در این مورد، توصیه می کنیم در صورت اعتماد از برنامه استفاده کنید. در غیر این صورت، از هر یک از روش های ذکر شده برای مخفی کردن مخاطب در آیفون خود استفاده کنید.

حالت مخفی کاری روشن است

حذف مخاطبین آیفون شما ممکن است باعث ناپدید شدن آنها شود، اما هنگام استفاده مجدد از آنها می تواند مشکلاتی ایجاد کند، به خصوص اگر شماره را فراموش کنید. بنابراین، امیدواریم این مقاله به شما کمک کرده باشد که مخاطب مربوطه را در آیفون خود پنهان کنید. همچنین می توانید مقاله ما را بررسی کنید تا درباره مخفی کردن پیام های متنی در آیفون خود اطلاعات بیشتری کسب کنید.

امیدواریم از این مقاله آیا می توانید مخاطبین را در آیفون خود پنهان کنید: 7 روش جالب مجله هشت پیک نیز استفاده لازم را کرده باشید و در صورت تمایل آنرا با دوستان خود به اشتراک بگذارید و با امتیاز از قسمت پایین و درج نظرات باعث دلگرمی مجموعه مجله 8pic باشید

5/5 - (1 امتیاز)

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/dFKrFD
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *