تخفیف فوق العاده در مانیتور گیمینگ Odyssey Ark سامسونگ

زمان مطالعه: 2 دقیقه

امروز آمازون 1500 دلار از مانیتور گیمینگ Odyssey Ark کاهش داده و آن را به 1999 دلار کاهش داده است. این یک پایین ترین قیمت برای این مانیتور بازی است که کمترین قیمت قبلی خود را با حدود 1000 دلار شکست. بنابراین اگر می‌خواستید کشتی اودیسه را بگیرید، اکنون زمان خوبی برای این کار است.

Samsung Odyssey Ark یک مانیتور بازی بسیار شدید است. این یک مانیتور بازی منحنی 55 اینچی است که می تواند جهت گیری را نیز تغییر دهد. انحنای آن تقریباً مشابه چشم انسان است، بنابراین برای کسانی که گیمر هستند واقعاً خوب عمل می کند.

علاوه بر این که یک مانیتور 4K است، همچنین دارای نرخ تازه سازی بسیار سریع است که با فرکانس 165 هرتز عرضه می شود. که برای یک مانیتور با این اندازه بسیار خوب است. این واقعاً چیزی است که این مانیتور را به یک مانیتور بازی تبدیل می کند. بنابراین نباید تعجب آور باشد.

چرخاندن صفحه به حالت کابین خلبان با قابلیت HAS، شیب و چرخش برای یک محیط صفحه نمایش بهینه. این موقعیت یابی قابل تنظیم حس جدیدی از غوطه وری را ایجاد می کند که با Eclipse Lighting محیطی تقویت شده است. 4 بلندگوی گوشه‌ای و 2 ووفر مرکزی یک کانال 2.2.2 60 واتی با کمترین نت‌های 45 هرتزی در بین هر صفحه‌نمایش بازی یا نوار صوتی وجود دارد. AI Sound Booster و فناوری Dolby Atmos Sound Dome شما را در یک منظره صوتی سه بعدی احاطه کرده است.

دسترسی فوری به سرویس های پخش برتر، و همچنین کنسول و بازی های رایانه شخصی مورد علاقه خود را دریافت کنید. تصاویری روان و گیم‌پلی واکنش‌گرا توسط فناوری پخش بازی پیشرفته سامسونگ، بدون بارگیری یا محدودیت فضای ذخیره‌سازی، پشتیبانی می‌شود. نسبت کنتراست 1,000,000:1 از سایه‌های تاریک گرفته تا صحنه‌های آفتاب سوخته، بیان و عمق رنگ را افزایش می‌دهد. HDR10+ به‌طور خودکار بازی‌ها را در زمان واقعی تطبیق می‌دهد تا تمام جزئیاتی را که می‌تواند منجر به پیروزی شود را به شما نشان دهد.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  قرارداد Prime Day تبلت سامسونگ تقریباً 50٪ تخفیف برای شما به ارمغان می آورد

می توانید مانیتور گیمینگ Samsung Odyssey Ark را امروز از آمازون با کلیک بر روی اینجا تهیه کنید. اما بهتر است عجله کنید زیرا این فروش زیاد طول نخواهد کشید.

Samsung Odyssey Ark – آمازون

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/ALH
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *