بهترین لوازم جانبی iPad برای جولای 2023

زمان مطالعه: 5 دقیقه

آی‌پد بدون شک بهترین تبلت موجود در بازار است، چه کاربر اندروید و چه آیفون، بهترین تبلت است. برای کاربران اندروید، مسلماً بهترین است زیرا تمام برنامه های Google نیز در آن موجود است. و تبلت‌های اندرویدی این روزها به نوعی ناخوشایند هستند. اگرچه گوگل به دنبال تغییر آن است.

اما اگر به تازگی یک جدید خریداری کرده اید، ممکن است این سوال برای شما پیش بیاید که بهترین برای خرید آن چیست. خوشبختانه ما شما را در آنجا تحت پوشش قرار داده ایم. ما بهترین لوازم جانبی را که می توانید بخرید جمع آوری کرده ایم. و بیشتر اینها برای همه آیپدها در دسترس هستند. این شامل iPad، iPad Air، iPad Mini و iPad Pro می شود.

بهترین لوازم جانبی iPad

نام محصول هزینه از کجا بخریم
لمس ترکیبی لاجیتک 190 دلار آمازون
AirPods Pro 2 249 دلار بهترین خرید
کابل بافته Native Union USB-C 35 دلار آمازون
پایه تبلت چند زاویه ای ساتیچی 40 دلار آمازون
صفحه کلید جادویی اپل 249 دلار بهترین خرید
مداد سیب (نسل دوم) 129 دلار آمازون
Twelve South HoverBar Duo (نسل دوم) 79 دلار آمازون

لمس ترکیبی لاجیتک

71dmlPk0IyS AC SL1500

  • قیمت: 190 دلار
  • از کجا بخریم: آمازون

Logitech Combo Touch یکی از صفحه کلیدهای مورد علاقه من است که برای iPad موجود است. و این به این دلیل است که قابل جدا شدن است. بنابراین می‌توانید صفحه‌کلید را از کیس روی iPad خود جدا کنید و همچنان از iPad خود با پایه پایه استفاده کنید. ساختن آن بسیار متنوع این ارزان نیست، اما ارزان تر از گزینه های اپل است. بنابراین وجود دارد که.

این کیبورد برای آیپد پرو در دو مدل 11 و 12.9 اینچی موجود است. و همچنین مدل های نسل چهارم و پنجم آیپد ایر. این با آی‌پد معمولی کار می‌کند، اما متأسفانه نه با مدل بازطراحی‌شده نسل دهم.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  نحوه تغییر مکان آب و هوا در iPhone، iPad یا Apple Watch

Logitech Combo Touch – آمازون

Apple AirPods Pro (نسل دوم)

4900964ld

اگر قبلاً یک جفت ایرپاد ندارید، باید یک جفت ایرپاد بخرید. آنها فوق العاده به نظر می رسند و همچنین بی عیب و نقص (بیشتر اوقات) با محصولات اپل از جمله iPad کار می کنند.

اینها نسل دوم AirPods Pro هستند. که در میان چند چیز دیگر، شارژ MagSafe را ارائه می دهد. MagSafe واقعاً خوب است، زیرا می توانید آنها را روی شارژر MagSafe بگذارید و نگران سر خوردن آن نباشید. این mdoel همچنین شامل یک جفت گوش دیگر است که اکنون XS، S، M و L را ارائه می‌کند.

AirPods Pro تا 6 ساعت پخش مداوم را ارائه می دهد. و کیس می تواند آنها را چند بار شارژ کند. اینها همچنین شامل صدای فضایی شخصی شده با ردیابی سر پویا و همچنین Dolby Atmos هستند.

Apple AirPods Pro (نسل دوم) – بهترین خرید

کابل بافته USB-C Native Union

81Z3NCbBLiL AC SL1500

  • قیمت: 35 دلار
  • از کجا بخریم: آمازون

می دانم، می دانم، 35 دلار برای یک کابل USB-C زیاد است. به خصوص زمانی که با شما همراه باشد. اما این کابل هنوز هم برای برداشتن و همراه داشتن آن عالی است. این به این دلیل است که کابل طولانی‌تری است که با طول 8 فوت وارد می‌شود. همچنین دارای مارک است و دارای بند است که می تواند آن را به هم متصل کند. این باعث می شود که برای همراهی در سفرها عالی باشد. فقط آن را در کیف خود بیندازید و آماده هستید.

کابل بافته USB-C Native Union – آمازون

پایه تبلت تاشو چند زاویه ای ساتیچی

71EV1HkZ L AC SL1500

  • قیمت: 39 دلار
  • از کجا بخریم: آمازون

این اکسسوری است که همه باید داشته باشند. این یک پایه فلزی قابل تنظیم برای iPad است. و با همه آیپدها هم در حالت افقی و هم در حالت عمودی کار می کند. Satechi این را در تعدادی رنگ مختلف نیز ارائه می دهد.

می توانید آن را در کنار رایانه خود قرار دهید و به راحتی از SideCar در iPad خود استفاده کنید. و همچنین استفاده از آن به عنوان یک کامپیوتر با صفحه کلید بی سیم. امکانات اینجا بی پایان است، و برای 40 دلار، ارزش آن را دارد.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  سامسونگ گلکسی تب اس 9 اولترا می تواند با این لوازم جانبی لو رفته عرضه شود

پایه تبلت تاشو چند زاویه ای ساتیچی – آمازون

صفحه کلید جادویی اپل

6340391ld

این صفحه کلید جدیدی است که اپل با طراحی مجدد نسل دهم آیپد در پاییز 2022 معرفی کرد. متأسفانه این صفحه کلید فقط برای نسل دهم آیپد در دسترس است. اما ما فکر می کنیم که در نهایت در دسترس سایر آیپدها قرار خواهد گرفت.

این اساساً همان صفحه کلید جادویی برای iPad Air و iPad Pro است، اما با سه تفاوت اصلی. دارای پایه پایه داخلی است. همچنین از صفحه کلید جدا می شود. و صفحه کلید همچنین دارای یک ردیف کلیدهای عملکردی است که در iPad واقعاً مفید است.

صفحه کلید جادویی اپل – بهترین خرید

مداد سیب (نسل دوم)

31QVBbn69oL AC SL1000

  • قیمت: 129 دلار
  • از کجا بخریم: آمازون

Apple Pencil (نسل دوم) یک وسیله جانبی عالی برای iPad جدید شما است. با همه آیپدها کار می کند، به جز آیپد معمولی. برای همگام سازی و شارژ به کنار آیپد متصل می شود. شارژ آن نیز زیاد طول نمی کشد، زیرا دارای یک باتری بسیار کوچک در داخل آن است.

Apple Pencil برای استفاده با انواع برنامه های طراحی، و همچنین برای یادداشت برداری و موارد دیگر عالی است. من همیشه در iPad Air خود از برنامه خود برای یادداشت برداری در برنامه Notes و برنامه جدیدتر Freeform که در همه محصولات اپل موجود است استفاده می کنم.

مداد اپل (نسل دوم) – آمازون

دوازده South HoverBar Duo

6146abMLrYL AC SL1500

  • قیمت: 79 دلار
  • از کجا بخریم: آمازون

اگر به دنبال یک پایه هستید و مایلید کمی بیشتر هزینه کنید، Twelve South HoverBar Duo گزینه واقعا خوبی است. این یکی به شما امکان می دهد آن را روی میز یا قفسه نصب کنید و همچنین آن را روی میز خود قرار دهید. بازوی اضافی به شما انعطاف بیشتری در مورد نحوه نشستن روی میزتان می دهد.

پایه وزن دار از واژگونی آن جلوگیری می کند، که نمای خوبی از دوازده جنوبی است. این همچنین به شما امکان می دهد تا آن را تا ارتفاع مناسبی برای استفاده در کنار Mac خود برای SideCar ببرید. که iPad برای SideCar عالی است. در نهایت، Twelve South HoverBar Duo در دو رنگ سیاه و سفید عرضه می شود.

Twelve South HoverBar Duo – آمازون

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/NHgClT
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *