زمان دریافت اعتبار 50 دلاری برای رزرو Galaxy Z Fold 5، Flip 5 تقریباً به پایان رسیده است

زمان مطالعه: 2 دقیقه

به گزارش مجله هشت پیک به نقل از Android Authority اندروید اتوریتی

لولای Samsung Galaxy Z Flip 4

رابرت تریگز / Android Authority

گزارشی از مجله هشت پیک :

  • Galaxy Unpacked 2023 سامسونگ برای 26 جولای برنامه ریزی شده است.
  • سامسونگ به مصرف کنندگان اجازه می دهد محصولاتی را که فردا عرضه می کند رزرو کنند و 50 دلار اعتبار ارائه می دهد.
  • فقط چند ساعت برای استفاده از این معامله باقی مانده است.

سامسونگ رویداد Galaxy Unpacked خود را در 26 ژوئیه برگزار می کند که فقط یک روز دیگر باقی مانده است. برای آماده شدن برای این رویداد، این شرکت رزروهایی را باز کرد و 50 دلار اعتبار برای پیش‌سفارش‌ها در نظر گرفت. اگر قبلاً رزرو خود را تضمین نکرده‌اید، ساعت برای ورود به این معامله برای شما در حال حرکت است.

این غول فناوری کره جنوبی در طول Galaxy Unpacked دستگاه های مختلفی را معرفی خواهد کرد. انتظار داریم که هر دو گلکسی زد فولد 5 و گلکسی زد فلیپ 5 را در این رویداد ببینیم. این احتمال وجود دارد که سری Galaxy Tab S9 و Galaxy Watch 6 نیز ظاهر شوند. با این حال، ما انتظار نداریم که سامسونگ گلکسی بادز 3 را در این نمایشگاه خاص معرفی کند.

از آنجایی که ما به این رویداد بسیار نزدیک هستیم، کمتر از یک روز برای استفاده از پیشنهاد اعتباری 50 دلاری سامسونگ باقی مانده است. اگر می‌خواهید یکی از این تلفن‌ها، تبلت‌ها یا ساعت‌های هوشمند جدید را تهیه کنید، توصیه می‌کنیم رزرو کنید زیرا هیچ تعهدی از جانب شما ندارد.

رزرو کردن یک فرآیند نسبتاً ساده است. تنها کاری که باید انجام دهید این است که به وب سایت سامسونگ بروید و نام، آدرس ایمیل و شماره تلفن خود را وارد کنید. می توانید با کلیک بر روی دکمه بالا به آنجا بروید. هنگامی که روی «رزرو کن» کلیک کردید، اعتبار 50 دلاری برای شما ارسال می شود.

رویداد Galaxy Unpacked سامسونگ قرار است از ساعت 7:00 صبح به وقت شرقی به صورت زنده در سئول، کره جنوبی آغاز شود. اگر می‌خواهید همه اقدامات را دنبال کنید، این شرکت تمام اطلاعیه‌ها را به صورت زنده پخش می‌کند. حتما برگردید Android Authority جایی که می توانید همه آن را در اینجا در وب سایت ما تماشا کنید.

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/DWnhcH
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *