اپل به زودی می تواند سامسونگ را با آیفون “Ultra” خود به چالش بکشد –

زمان مطالعه: 2 دقیقه

 

پشتی بنفش آیفون 14 پرو مکس اپل

 

  • طبق گزارش‌ها، اپل در حال مذاکره برای عرضه یک آیفون با نام تجاری Ultra است.
  • این دستگاه ممکن است به خط تولید آیفون در سال 2024 بپیوندد.
  • این می تواند در بالای مدل های پرو و ​​پرو مکس به عنوان پریمیوم ترین آیفون تاریخ قرار گیرد.

طبق گفته‌های قبلی، اپل در حال بحث در مورد افزودن یک گوشی هوشمند رده بالاتر به سری آیفون است بلومبرگ مارک گورمن این دستگاه در بالای مدل‌های iPhone Pro و Pro Max قرار می‌گیرد و می‌تواند با نام تجاری Ultra، مشابه پرچمداران برتر سری Galaxy S ، عرضه شود.

تیم کوک، مدیر عامل شرکت اپل، در جریان تماس اخیر اپل اظهار داشت که افزایش قیمت آیفون مشکلی نیست. او گفت که احتمالاً می‌توان مشتریان را متقاعد کرد که حتی بیشتر خرج کنند و اشاره کرد که این شرکت ممکن است آیفون گران‌تری نسبت به iPhone 14 Pro Max با قیمت 1600 دلار برای نسخه 1 ترابایتی در نظر بگیرد.

کوک در تماسی که هفته گذشته برگزار شد، گفت: «من فکر می‌کنم مردم واقعاً مایلند که برای به دست آوردن بهترین چیزی که می‌توانند در این رده تلاش کنند، تلاش کنند.

در حالی که کوک به صراحت نگفت که این شرکت در حال افزایش بیشتر قیمت آیفون است، اپل به طور مداوم خطوط پرو و ​​پرو مکس را ارتقا داده است تا آنها را از سری آیفون های استاندارد متمایز کند. Gurman گزارش می دهد که مدل های آیفون 15 که اواخر امسال وارد بازار می شوند نیز شاهد این تفاوت در سطوح مختلف با مواد، پردازنده ها و دوربین های مختلف خواهند بود. به عنوان مثال، انتظار می‌رود آیفون 15 پرو مکس دارای لنز پریسکوپ برای زوم اپتیکال بهبود یافته باشد.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  کیف پول سامسونگ و سایر ویژگی‌ها برای دارندگان گلکسی واچ می‌آیند

با متمایز شدن خطوط Pro، ناظران صنعت حدس می‌زنند که اپل می‌تواند در آینده آیفونی با کیفیت‌تر عرضه کند. در حال حاضر یک اپل واچ و یک پردازنده با نام Ultra دارد. شاید آیفون بعدی باشد که آن را دریافت کند.

سال گذشته، یک افشاکننده پیش‌بینی کرد که اپل می‌تواند برند Pro Max را با نام تجاری Ultra برای آیفون 15 رده بالا جایگزین کند. با این حال، Gurman این اتفاق را نمی‌بیند و گزارش می‌دهد که اپل می‌تواند علاوه بر این، آیفون اولترا را در سال 2024 عرضه کند. مدل های پرو و ​​پرو مکس.

ممنون که پیگیر جدیدترین اخبار فناوری از مجله هشت پیک هستید . لطفا کامنت و امتیاز 5 ستاره یادتون نره  d:(

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/MDR
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *