نحوه استفاده از Copilot در پاورپوینت

زمان مطالعه: 3 دقیقه

با مجله هشت پیک با مقاله ی نحوه استفاده از Copilot در پاورپوینت
همراه ما باشید

Copilot یک ابزار عالی است که می تواند به شما در صرفه جویی در وقت کمک کند. با کمک هوش مصنوعی و یادگیری ماشین، Copilot می تواند به شما کمک کند تا در کمترین زمان PPT های خیره کننده ایجاد کنید. به همین دلیل است که در این مقاله یاد خواهیم گرفت نحوه اضافه کردن و استفاده از Copilot در پاورپوینت.

نحوه استفاده از Copilot در پاورپوینت

نحوه استفاده از Copilot در پاورپوینت

Microsoft 365 Copilot یک ابزار مبتنی بر هوش مصنوعی است که به شما کمک می کند زیباترین ارائه را در پاورپوینت ایجاد کنید. اگر فردی پر مشغله هستید و هر روز کارهای زیادی برای انجام دادن دارید. Copilot به شما کمک می کند تا یک ارائه جذاب برای کسب و کار داشته باشید و مخاطبان خود را تحت تاثیر قرار دهید. هنگام ایجاد ارائه های پاورپوینت، Copilot پیشنهادهایی برای بهترین ایده های طراحی و تصاویر خیره کننده ارائه می دهد و به آنها کمک می کند تا ارائه های حرفه ای داشته باشند.

چگونه Microsoft 365 Copilot را در پاورپوینت اضافه کنیم؟

برای افزودن Copilot، ابتدا باید مطمئن شوید که اشتراک Microsoft 365 دارید و آخرین نسخه پاورپوینت را روی رایانه خود نصب کرده اید. اگر آن ابزارها را دارید، مراحل تجویز شده را برای افزودن Copilot به پاورپوینت دنبال کنید

  • یک ارائه پاورپوینت جدید باز کنید و روی آن کلیک کنید صفحه اصلی تب در نوار بالای پنجره پاورپوینت.
  • اکنون عبارت را جستجو کنید کمک خلبان دکمه در بخش طراحی روبان. می توانید آن را در سمت راست روبان، در کنار دکمه ایده های طراحی پیدا کنید.
  • روی دکمه Copilot کلیک کنید تا پنل Copilot در سمت راست پنجره پاورپوینت باز شود.

اگر برای اولین بار از Capilot استفاده می کنید، از شما خواسته می شود که نوع ارائه ای را که می خواهید ایجاد کنید انتخاب کنید. گزینه مربوطه را انتخاب کرده و سپس روی Create کلیک کنید. Copilot لیستی از ایده های طراحی، تصاویر خیره کننده و نکات گفتگو را برای ارائه شما به شما نشان می دهد و ما می توانیم از این ایده ها در ارائه خود برای جذاب تر کردن ارائه استفاده کنیم.

خواندن: نحوه استفاده از Copilot در Outlook

چگونه در پاورپوینت Copilot می کنید؟

اگر می‌خواهیم از Copilot در پاورپوینت استفاده کنیم، باید آخرین نسخه پاورپوینت را با اشتراک Microsoft 365 روی رایانه‌تان نصب کرده باشد. اگر همه این موارد قبلاً در رایانه شما وجود دارد، می توانید با باز کردن یک ارائه جدید به Copilot دسترسی پیدا کنید. هنگامی که ابتدا Copilot را باز می کنید، از شما می خواهد که نوع ارائه مورد نظر خود را انتخاب کنید. هنگامی که نوع ارائه را انتخاب کردید، Copilot یک ایده یا پیشنهاد طراحی را در اختیار شما قرار می دهد که به شما کمک می کند تا ارائه خود را زیباتر کنید.

خواندن:

چگونه از Microsoft Copilot استفاده کنم؟

Copilot یک ابزار قدرتمند است که توانایی ایجاد ایده های طراحی جدید برای ارائه را دارد. برای استفاده از این ابزار در پاورپوینت، روی دکمه ایده های طراحی در پنل Copilot کلیک کنید. Copilot محتوای ارائه شما را بررسی می کند و بهترین ایده های طراحی را بر اساس محتوای شما پیشنهاد می کند. فرض کنید، اگر می خواهید در مورد فروش ارائه دهید، Copilot بهترین طرح، طرح رنگی جلب توجه و تصاویر خیره کننده از محصول شما را نمایش می دهد که ارائه شما را جذاب تر و چشم نوازتر می کند.

خواندن: بهترین ابزارهای هوش مصنوعی برای توسعه دهندگان

امیدواریم از این مقاله مجله هشت پیک نیز استفاده لازم را کرده باشید و در صورت تمایل آنرا با دوستان خود به اشتراک بگذارید و با امتیاز از قسمت پایین و درج نظرات باعث دلگرمی مجموعه مجله 8pic باشید

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/rFVRtk
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *