جستجوی گوگل به زودی برای نمایش موجودی های نمایندگی ها آغاز می شود

زمان مطالعه: 2 دقیقه

 

جستجوی گوگل به خرید خودروی جدیدتان از موجودی‌های نمایندگی‌های محلی کمک می‌کند استرس کمتری داشته باشید. به زودی، نمایندگی‌ها می‌توانند موجودی خود را در این فروشگاه به نمایش بگذارند صفحه نتایج جستجو. این به خریداران کمک می کند تا یک خودروی جدید را انتخاب کنند و بدون مراجعه به نمایندگی، جزئیات کامل آن را دریافت کنند.

با استفاده از این ابزار جدید، خریداران می توانند بدون مراجعه به نمایندگی، موجودی نمایندگی را مرور کنند. این بسیار آموزنده است زیرا به خریداران احتمالی می گوید که چه خودروهایی در دسترس هستند، جزئیات کامل آنها و قیمت های فردی. با جستجوی نمایندگی در گوگل، خریداران می بینند که چه چیزی برای خرید در دسترس است.

خرید خودرو از نمایندگی های محلی با قابلیت جستجوی جدید گوگل آسان شده است

این ویژگی به جستجوی گوگل توسط دوستان در SearchLab. بر اساس گزارش های آنها، ویژگی جدید در حال حاضر در مرحله آزمایش بتا است. آزمایش‌ها محدود به آزمایش‌ها در ایالات متحده است، زیرا این ویژگی در آنجا نیز به نمایش در خواهد آمد.

با جستجوی ساده برای یک نمایندگی محلی و گسترش بخش نمای کلی صفحه کسب و کار خود، خریداران می توانند آنچه را که برای خرید در دسترس است ببینند. علاوه بر این، خریدار قیمت خودرو و همه پیشنهادات موجود برای گزینه های کارکرده و جدید را مشاهده خواهد کرد. خریداران همچنین می توانند به بررسی ویژگی های اضافی خودرو و مشخصات آن بپردازند.

را جستجوی گوگل موجودی‌های نمایندگی برای کسانی که ویترین می‌خرند مفید خواهد بود. خریداران ویترین می توانند به جای مراجعه به نمایندگی برای دیدن موارد موجود برای فروش، آن نمایندگی را در گوگل جستجو کنند. تمام اطلاعات موجودی موجودی نمایندگی توسط نمایندگی برای کمک به خریداران احتمالی ارائه خواهد شد.

جدا از مشخصات و قیمت خودروهای موجود، نمایندگی ها نیز ارائه خواهند داد تصاویر. این تصاویر به خریداران احتمالی تصویر ذهنی از آنچه می خواهند از نمایندگی بخرند، می دهد. این نمایندگی همچنین می‌تواند پیوندی به وب‌سایت خود در صفحه کسب و کار Google خود بگذارد.

مطمئناً این ویژگی برای خریداران ویترین و کسانی که قصد خرید خودرو را دارند مفید خواهد بود. با چند ضربه روی تلفن هوشمند یا رایانه، خریداران می‌توانند فهرست موجودی نمایندگی‌ها را مرور کنند. با انجام این کار، خریداران با انتخاب محدودی از دقیقاً آنچه می خواهند دریافت کنند، از نمایندگی بازدید می کنند.

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/wWc
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *