ال‌جی فروش بزرگی در Prime Day بر روی مانیتورها و موارد دیگر دارد

زمان مطالعه: 2 دقیقه

مدتی باقی مانده است تا قیمت های Prime Day همراه با تخفیف های عالی در انواع محصولات، از جمله مانیتور و لپ تاپ ال جی.

ال‌جی مانیتورهای خوبی را هم برای بازی و هم برای استفاده غیربازی می‌سازد. بنابراین چه برای دفتر خانگی یا تنظیمات بازی خود به ارتقاء نیاز داشته باشید، گزینه هایی دارید. در واقع ال جی عملاً بخشی از این چیزها را در اختیار دارد. یکی از معاملات بهتر UltraGear 27GP95R-B 27 است که در حال حاضر با قیمت 499.99 دلار به فروش می رسد که از 799.99 دلار کاهش یافته است. این یک مانیتور گیمینگ 27 اینچی با صفحه تخت با وضوح UHD، نرخ تجدید 144 هرتز، سازگاری با G-Sync و سازگاری FreeSync Pro است.

مانیتور و لپ تاپ ال جی

همچنین می توانید آن را طوری تنظیم کنید که در زاویه کامل بنشیند. همانطور که می توانید آن را کج کنید، آن را به سمت بالا یا پایین حرکت دهید و آن را بچرخانید یا بچرخانید. این برای هر کسی که بیش از یکی از این موارد را می خواهد بسیار عالی است زیرا می توانید آن را به جهت عمودی تبدیل کنید تا در کنار یک مانیتور بزرگتر قرار بگیرد. مثلاً مانند UltraGear 49GR85DC-B.AUS 49 ال‌جی. این یک مانیتور منحنی فوق عریض است و به عنوان یک مانیتور منفرد عالی عمل می‌کند. اما به دلیل طراحی فوق عریض، مطمئناً فضای زیادی از میز را اشغال خواهد کرد. اینجاست که زیبایی UltraGear 27GP95R-B 27 نمایان می شود، زیرا می توانید آن را به صورت عمودی بچرخانید تا بهتر در کناره ها قرار بگیرد.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  دیزنی در حال مذاکره برای فروش ABC & Disney Channel است

UltraGear 49GR85DC-B 49 اینچی، با رزولوشن DQHD و نرخ تازه سازی 240 هرتز و زمان پاسخگویی 1 میلی ثانیه است. به طور معمول 1299.99 دلار است اما برای بقیه روزهای Prime Day به 899.99 دلار کاهش می یابد. 400 دلار اگر خیلی ضعیف نیست. مخصوصاً برای یک مانیتور بازی که بازی های شما را خوب جلوه دهد.

البته اگر به مانیتور نیاز ندارید یا نمی‌خواهید، ال‌جی لپ‌تاپ‌هایی را برای روز پرایم به فروش می‌رساند. مانند LG Gram 16. یک لپ تاپ 2 در 1 که تا پایان امروز از 1599.99 دلار به 1099.99 دلار کاهش یافته است. همچنین می توانید معاملات بیشتر را در اینجا بررسی کنید.

مانیتور و لپ تاپ ال جی

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/QwN
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *