قالب های صفحه فرود با تبدیل بالا برای برند شما

زمان مطالعه: 8 دقیقه

با مجله هشت پیک با مقاله ی قالب های صفحه فرود با تبدیل بالا برای برند شما همراه ما باشید

قالب های صفحه فرود، صفحات فرود آماده هستند. آنها قبلاً متن، تصاویر، دکمه‌ها و عناصر دیگر را اضافه کرده‌اند. شما یکی را که دوست دارید انتخاب می کنید و نام، مخاطبین، عکس ها و موارد دیگر را سفارشی می کنید.

به نمونه‌های قالب‌های صفحه فرود در زیر نگاه کنید، می‌توانید آنها و بسیاری موارد دیگر را در Taplink پیدا کنید.

برای استفاده از این قالب ها لینک های زیر را دنبال کنید. آنها پس از ثبت نام سریع در دسترس خواهند بود.

قالب‌های صفحه فرود وب‌سایت Taplink در توسعه برند شما در رسانه‌های اجتماعی بسیار مفید هستند زیرا:

  • در وقت خود صرفه جویی کنید عناصر موجود در صفحه قبلاً انتخاب، مرتب و قرار داده شده اند. نیازی نیست که ایده طراحی صفحه داشته باشید و سپس تنظیمات را درک کرده و تنظیم کنید تا بتوانید آن را متوجه شوید.
  • برند خود را قابل ارائه کنید هر قالب صفحه فرود بر اساس اصول طراحی بصری ایجاد شده است. این باعث می شود که قالب ها و صفحات بر اساس آنها شیک و جذاب به نظر برسند.
  • بازدیدکنندگان را به مشتری تبدیل کنید هر قالب صفحه فرود با تبدیل بالا مطابق با اصول بازاریابی ساخته شده است. هر صفحه همه چیزهایی را دارد که یک خریدار باید درباره محصول شما بداند و بتواند آن را بخرد.
  • نرخ پرش را کاهش دهید . مردم به مرور موبایل عادت دارند. وب‌سایت‌های دارای محتوای سنگین یا کد متراکم برای بارگذاری تلفن‌های همراه زمان زیادی می‌برند. مشتریان نمی خواهند منتظر بمانند و آنها را ترک می کنند. اما قالب های صفحه فرود Taplink واکنش گرا هستند و همچنین صفحاتی که با استفاده از آنها ایجاد می شوند. بنابراین، آنها فورا بارگیری می شوند. مشتریان مجبور نیستند منتظر بمانند و می مانند.

اکنون که دقیقاً می دانید قالب های صفحه فرود وب سایت چیست، بیایید ببینیم چه قالب هایی را می توانید در Taplink پیدا کنید.

قالب های صفحه فرود در Taplink بر اساس صنایع دسته بندی می شوند. بیش از 20 مورد از آنها وجود دارد. در زیر به شرح مختصری و مثال هایی برای برخی از آنها می پردازیم. می توانید این نمونه های نشان داده شده و سایر الگوها را در حساب خود بیابید.

در اینجا چند دسته قالب صفحه فرود برای صنایع مختلف آورده شده است:

  • درباره من قالب های صفحه فرود ساده که در مورد برند شما صحبت می کنند. آنها به خوبی می توانند برای یک نمونه کار یا کیت رسانه، کارت ویزیت دیجیتال و یک لینک در صفحه بیو با چندین لینک استفاده شوند.
  • حیوانات . برای کلینیک های دامپزشکی و مراقبت های بهداشتی؛ دامپزشکان خصوصی؛ فروشگاه های حیوانات خانگی؛ آرایشگاه ها و آرایشگران.
  • زیبایی . قالب های صفحه فرود برای سالن های زیبایی، مو و ناخن؛ استودیو مژه و ابرو; فروشگاه های لوازم آرایشی فروش محصولات مراقبت از پوست، لوازم آرایشی تزئینی.
  • ماشین ها الگوهای فروشندگان و سالن های اجاره خودرو؛ خدمات؛ فروشگاه های جزئیات خودرو و فروشگاه های قطعات خودرو.
  • طراحی . قالب های صفحه برای عکاسان و فیلمبرداران؛ استودیوهای طراحی سایت; طراحان داخلی
  • آموزش و پرورش . قالب‌های صفحه فرود برای بازاریابی دیجیتال، تجارت، توسعه وب، مربیان ورزشی و دوره‌ها و موارد دیگر.
  • سرگرمی . الگوهای صفحه فرود برای برندهایی که فعالیت های اوقات فراغت را ارائه می دهند، از جمله سازماندهی تعطیلات و رویدادها، اجاره خانه های تعطیلات و ATV.
  • مد / سبک . این قالب ها برای برندهای مد لباس مناسب هستند. مغازه ها؛ بوتیک ها؛ طراحان لباس و خطوط تولید لباس.
  • امور مالی . قالب های صفحه فرود حسابداری برای مشاوران مالی، حسابداران و شرکت های حسابداری مناسب است.
  • غذا _ مناسب برای مارک های مواد غذایی و متخصصان تغذیه، منتقدان رستوران، شرکت های پذیرایی، رستوران ها و کافه ها، فروشگاه های مواد غذایی و نوشیدنی.
  • سلامتی . صفحات فرود برای مربیان سلامت و تندرستی که به حفظ سلامت جسمی و روانی کمک می کنند. کلینیک های پزشکی و بیمارستان ها.
  • خانه / تعمیر . قالب های صفحه فرود برای شرکت های جابجایی و ذخیره سازی؛ بازسازی و تعمیر خانه.
  • بچه ها قالب های صفحه برای مهدکودک ها، ابتدایی، راهنمایی، دبیرستان ها؛ مراکز آموزشی؛ فروشگاه های لباس بچه گانه، اسباب بازی و غیره
  • قانون . قالب های صفحه فرود برای وکلا و شرکت های حقوقی با تخصص های مختلف: املاک، تجاری، جنایی، کارگری، خانواده، ورشکستگی، پزشکی و بیمه و غیره.
  • بازاریابی . صفحات فرود برای آژانس های بازاریابی و مربیان؛ بازاریاب های آزاد
  • کسب و کار بازاریابی چند سطحی . قالب های صفحه برای MLM و بازاریابی شبکه ای وابسته.
  • موسیقی . قالب های صفحه فرود برای نوازندگان و هنرمندان موسیقی؛ معلمان پیانو و سایر آلات موسیقی، معلمان آواز؛ رویدادهای موسیقی مانند کنسرت ها و جشنواره ها.
  • املاک و مستغلات . قالب های صفحه فرود برای شرکت ها و متخصصان املاک: اجاره کوتاه مدت و بلند مدت، ساخت و ساز.
  • ورزش . قالب هایی برای سالن های ورزشی، باشگاه ها، مدارس بازی های ورزشی، تیم های ورزشی، مربیان ورزشی. و همچنین برای دوره های ورزشی و تمرینات شخصی.
  • سفر و استراحت . قالب های صفحه فرود برای آژانس های مسافرتی و وبلاگ نویسان مسافرتی.

در Taplink ثبت نام کنید، و همه این و سایر قالب های صفحه فرود در دسترس شما خواهند بود. صفحات کامل را مشاهده کنید و هر کدام را که می خواهید انتخاب کنید.

شما می توانید یک الگوی صفحه فرود را هم در یک طرح رایگان یا پولی انتخاب کنید. محتوای قالب موجود به برنامه شما بستگی دارد:

  • طرح رایگان : متن، پیوندها، جداکننده‌ها، تصویر نمایه، لیست‌های کشویی پرسش‌های متداول، فهرست‌های رسانه و متن در دسترس شما هستند.
  • طرح حرفه ای : عناصر طرح رایگان و همچنین شبکه های اجتماعی و برنامه های پیام رسان دکمه های مارک دار، فیلم ها، چرخ فلک های عکس، کدهای HTML، نقشه ها، تصاویر، لیست قیمت ها، موسیقی در دسترس شما هستند.
  • طرح کسب و کار : تمام عناصر ذکر شده در بالا و همچنین فرم های انتخاب و پرداخت، تایمرها، صفحات داخلی در دسترس شما هستند.

پس از انتخاب یک الگوی صفحه فرود، می بینید که کدام عناصر محتوا در دسترس شما هستند. هنگامی که پیش نمایش آن را مشاهده می کنید، آنها در صفحه شما مانند روی الگو ظاهر می شوند. عناصر در دسترس نیمه شفاف به نظر می رسند.

با چرخ فلک عکس به مثال نگاه کنید. در سمت چپ نحوه نمایش آن در قالب صفحه فرود هنگام پیش نمایش آن است. اگر یک طرح حرفه ای یا تجاری دارید، در صفحه شما به همین شکل ظاهر می شود. اما اگر یک طرح رایگان دارید، نیمه شفاف به نظر می رسد، می توانید آن را در اسکرین شات سمت راست ببینید.

اگر می خواهید از این عنصر استفاده کنید، باید پلان را تغییر دهید. روی عنصر ضربه بزنید تا ببینید به کدام طرح نیاز دارید.

همچنین، می توانید بلوک های در دسترس را حذف کنید.

نکته: در Taplink، می‌توانید هر زمان که بخواهید، الگوی صفحه فرود دیگری را انتخاب کنید. شما به تمام قالب ها دسترسی دارید. و اگر قبلاً برای اینکه بتوانید از المان های Pro یا Business استفاده کرده اید پول پرداخت کرده باشید، با انتخاب الگوی دیگری نیازی به پرداخت مجدد ندارید. در زیر نحوه انتخاب یک قالب دیگر را توضیح می دهیم.

پس از ثبت نام، می توانید تمام قالب های صفحه فرود را مشاهده کرده و مورد نیاز خود را انتخاب کنید. شما می توانید این کار را از صفحه نمایه خود انجام دهید، در آنجا باید:

01. روی عکس نمایه خود ضربه بزنید .

04. به تب وب سایت Lite بروید .

05. برای دیدن همه دسته ها انگشت خود را به سمت راست بکشید. یک دسته بندی مرتبط با صنعت خود انتخاب کنید.

تبریک می گویم، شما به تازگی یک الگوی صفحه فرود را انتخاب و اعمال کرده اید. اکنون می توانید آن را با نام تجاری خود سفارشی کنید. اطلاعات مربوط به نام تجاری و محصول خود را اضافه کنید، مخاطبین و قیمت های خود را اضافه کنید. ابتدا می توانید دستورالعمل های دقیق نحوه انجام این کار را بخوانید.

اگر می خواهید قالب صفحه فرود دیگری را انتخاب کنید، می توانید هر لحظه این کار را انجام دهید.

اگر هنوز صفحه فرود خود را منتشر نکرده اید، می توانید قالب دیگری را روی آن اعمال کنید. می توانید این کار را از صفحه نمایه خود انجام دهید، روی فلش عقب روی آن ضربه بزنید. به صفحه قالب ها منتقل می شوید. یک الگوی جدید برای صفحه خود انتخاب کنید، 4 تا 7 مرحله از دستورالعمل ها را برای این کار دنبال کنید.

اگر قبلاً صفحه فرود خود را منتشر کرده اید، باید یک صفحه جدید ایجاد کنید تا قالب دیگری را انتخاب کنید. در اینجا دستورالعمل هایی در مورد نحوه ایجاد یک صفحه جدید با یک قالب دیگر وجود دارد.

اگر برای اینکه بتوانید از عناصر Pro یا Business در صفحه فرود قدیمی خود استفاده کنید، پول پرداخت کرده اید، نگران نباشید. می توانید طرح پولی را انتقال دهید تا بتوانید از عناصر موجود در صفحه جدید خود استفاده کنید. می توانید این کار را در حساب Taplink خود انجام دهید:

01. روی  عکس نمایه خود ضربه بزنید .

02.  پروفایل های من را انتخاب کنید .  

03. روی  برنامه نرخ انتقال ضربه بزنید .  

04.  شناسه صفحه قدیمی را انتخاب کنید .

05. شناسه صفحه جدید را انتخاب کنید .

اکنون ویژگی‌های طرح پولی برای صفحه جدید شما در دسترس است. می توانید عناصر بیشتری اضافه کنید و از تنظیمات پیشرفته برای آن استفاده کنید. صفحه قدیمی اکنون یک طرح رایگان دارد.

از قالب های صفحه فرود برای ایجاد صفحه ای برای برند خود در 15 دقیقه استفاده کنید. می توانید مطمئن باشید که این صفحه عالی به نظر می رسد و منجر به ایجاد سرنخ می شود.

در Taplink قطعاً یک قالب صفحه فرود برای برند خود پیدا خواهید کرد. بیش از 60 قالب دارد. برای سهولت جستجو، آنها بر اساس صنایع به دسته‌هایی تقسیم می‌شوند. یک قالب را انتخاب کنید و آن را با نام تجاری خود سفارشی کنید. در اینجا نمونه هایی از صفحه برای الهام گرفتن آمده است.

همین الان صفحه فرود خود را با استفاده از یک الگو ایجاد کنید. اگر باز هم سوالی دارید می توانید در نظرات بپرسید.

امیدواریم از این مقاله قالب های صفحه فرود با تبدیل بالا برای برند شما مجله هشت پیک نیز استفاده لازم را کرده باشید و در صورت تمایل آنرا با دوستان خود به اشتراک بگذارید و با امتیاز از قسمت پایین و درج نظرات باعث دلگرمی مجموعه مجله 8pic باشید

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/vmLgAJ
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *