والپیپرهای Nothing Phone 2 اکنون قابل استفاده نیستند!

زمان مطالعه: < 1 دقیقه

لیکر Kamila Wojciechowska مشغول بوده است ارسال کردن در چند ساعت گذشته هیچ چیز Phone 2 در توییتر فاش نشده است. پس از تایید مشخصات دوربین و نمایشگر گوشی، Wojciechowska اکنون ما را با تمام تصاویر پس زمینه Nothing Phone 2 پذیرایی می کند.

مجموعه والپیپرهای 20 Nothing Phone 2 شامل تعدادی عکس آشنا از Phone 1 و تعدادی عکس انتزاعی جدید است. Wojciechowska به اندازه کافی مهربان بود و پیوند دانلود گوگل درایو را برای تمام تصاویر پس زمینه جدید Phone 2 به اشتراک گذاشت و می توانید آن را در زیر مشاهده کنید.

Nothing Phone 2 در 11 ژوئیه عرضه می شود. این زبان طراحی قبلی خود را با پشت شفاف و رابط Glyph، البته با چند ترفند، به جلو می برد. سخت افزار این بار در حال ارتقاء قابل توجهی است. با توجه به اینکه از تراشه اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1 قدرت می‌گیرد، هیچ چیز نمی‌خواهد تلفن 2 را به عنوان یک دستگاه پرچمدار معرفی کند. فاش شده است که این دستگاه دارای 12 گیگابایت رم و حداقل 128 گیگابایت حافظه داخلی خواهد بود.

انتظار می رود این دستگاه دارای سنسور 50 مگاپیکسلی سونی IMX890 و سنسور 50 مگاپیکسلی سامسونگ JN1 فوق عریض باشد. گفته می‌شود دوربین جلوی این گوشی یک دوربین 32 مگاپیکسلی سونی IMX615 است. اخیراً هیچ چیزی به ما اجازه نداد نمونه هایی از دوربین Phone 2 را پست کنیم، بنابراین می توانید آنها را در اینجا بررسی کنید.

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/WZo
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *