¡هولا الکسا! آمازون آموزش های انگلیسی مبتنی بر هوش مصنوعی را برای اسپانیایی زبانان گسترش می دهد

زمان مطالعه: 3 دقیقه

به گزارش مجله هشت پیک ¡هولا الکسا! های انگلیسی مبتنی بر را برای اسپانیایی زبانان گسترش می دهد
که در این بخش به محتوای این خبر با شما کاربران گرامی خواهیم پرداخت

زن سالخورده در حالی که از دستگاه های هوشمند در آشپزخانه خود استفاده می کند با خوشحالی لبخند می زند.  زن مسن شاد با استفاده از دستیار خانگی برای انجام وظایف در خانه.

هدف این است که به اسپانیایی زبانان کمک کنیم تا انگلیسی را به صورت ارگانیک، از آسایش خانه خود بیاموزند — و از دستگاهی که احتمالاً بسیاری از قبل دارند.

JLco – Ana Suanes از طریق iStock/Getty Images Plus

در ژانویه گذشته، آمازون یک برنامه یادگیری انگلیسی مبتنی بر الکسا را ​​برای اسپانیایی زبانان اسپانیا راه اندازی کرد و اکنون در حال گسترش این برنامه به ایالات متحده و مکزیک است. این برنامه از فناوری هوش مصنوعی (AI) برای ارائه بازخورد در مورد تلفظ های نادرست به زبان آموزان استفاده می کند، در حالی که به طور هوشمندانه لهجه ها را تشخیص می دهد.

هدف این است که به اسپانیایی زبانان کمک کنیم تا انگلیسی را به صورت ارگانیک، از راحتی خانه خود بیاموزند — و از دستگاهی که احتمالاً بسیاری از قبل دارند، مانند بلندگوی اکو. الکسا به جای درس‌های کتاب کار در مورد واژگان و دستور زبان انگلیسی، رویکردی محاوره‌ای به زبان دارد.

همچنین: چگونه الکسا را ​​دو زبانه کنیم

الکسا، دستیار صوتی محبوب آمازون، از ترکیبی از پردازش زبان طبیعی، یادگیری ماشینی و تشخیص گفتار برای تعامل با کاربران استفاده می کند. با برداشتن یک قدم جلوتر، سیستم از یک مدل مبدل شبکه عصبی بازگشتی آوایی برای پیش‌بینی واج‌ها، کوچک‌ترین واحدهای گفتاری، استفاده می‌کند.

این پشته فناوری الکسا را ​​قادر می سازد تا بین واج های مشابه از زبان های مختلف تمایز قائل شود و الگوهای اشتباه تلفظ مکرر را از داده های آموزشی ضبط کند. در سمت کاربر، اسپانیایی زبانان درس های ساختار یافته و ویژگی تلفظ منحصر به فرد را با بازخورد بلادرنگ خواهند دید.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  در طول روز پرایم آمازون، روی هدفون Bose 700 صرفه جویی کنید

آنیمیش سیواراماکریشنان، مدیر ارشد محصول الکسا، به مجله هشت پیک توضیح داد: «زمانی که زبان آموز یک کلمه یا عبارت انگلیسی را تمرین می کند، الکسا به تلفظ آن گوش می دهد تا اشتباهی را بررسی کند. “اگر الکسا تلفظ‌های نادرست را تشخیص دهد، الکسا این موضوع را به یاد زبان‌آموز می‌آورد تا دوباره امتحان کند. هنگام اشاره و تصحیح عبارات اشتباه، الکسا سرعت خود را کاهش می‌دهد تا گوش دادن به عبارت و تصحیح تلفظ را برای کاربران آسان‌تر کند. ”

همچنین: من عجیب ترین معاملات فناوری را برای Prime Day پیدا کردم، و آنها در واقع مفید هستند

این سیستم واج های مشابه در لهجه ها را از کلمات اشتباه تلفظ شده ابهام می کند و در عین احترام به لهجه کاربر، به درستی یاد می گیرد و تنها به اشتباهات در تلفظ اشتباه اشاره می کند.

سیواراماکریشنان افزود: «در دستگاه‌های Echo Show، کلمات یا عباراتی که به درستی تلفظ می‌شوند با رنگ آبی مشخص می‌شوند، در حالی که تلفظ‌های اشتباه با رنگ قرمز مشخص می‌شوند.

همچنین: بهترین اسپیکرهای هوشمند: Sonos، Amazon Echo، Apple HomePod و موارد دیگر

در حال حاضر، این ویژگی فقط برای اسپانیایی زبانانی که می خواهند انگلیسی یاد بگیرند در دسترس است. در تمام نسل‌های دستگاه‌های Echo و Echo Show و از طریق اپلیکیشن موبایل الکسا در دسترس خواهد بود.



امیدواریم از این مقاله مجله هشت پیک نیز استفاده لازم را کرده باشید و در صورت تمایل آنرا با دوستان خود به اشتراک بگذارید و با امتیاز از قسمت پایین و درج نظرات باعث دلگرمی مجموعه مجله 8pic باشید

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/LGz
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *