ساعت هوشمند هواوی با هدفون داخلی اکنون رسمی شد

زمان مطالعه: 3 دقیقه

 

هواوی ساعت هوشمند خود را با هدفون داخلی معرفی کرد که نام آن Huawei Watch Buds است. این ساعت هوشمند اخیرا فاش شد و ویژگی اصلی آن را فاش کرد. این دقیقا همان چیزی است که ما انتظار داشتیم، در واقع، و بسیار جالب است.

این ساعت هوشمند هواوی دارای هدفون داخلی است

در نمای بیرونی، ساعت Huawei Watch Buds در بیشتر موارد شبیه بسیاری از ساعت‌های هوشمند دیگر هواوی است. صفحه ساعت آن باز می شود و هدفون های بی سیم واقعی آن در اینجا قرار دارند. اینجاست که شارژ می‌شوند و وقتی از آنها استفاده نمی‌کنید می‌نشینند.

هوآوی این طرح را طراحی Flip Cover می نامد. بخشی که به شما امکان می دهد تا ساعت را مانند صندوق عقب خودرو باز کنید. هوآوی از آهنربا استفاده می کند تا همه این کارها را ممکن کند، زیرا هدفون ها در داخل آهنربا می شوند. با این حال، این شرکت می گوید که حذف آنها آسان است.

قاب ساعت از فولاد ضد زنگ سخت شده در دمای 1300 درجه سانتی گراد ساخته شده است و همچنین شیشه منحنی سه بعدی در بالای آن وجود دارد. این شرکت می گوید که دکمه ها و تاج مته با 710 گل میخ پریس تزئین شده است.

صفحه نمایش زیبایی دارد و از شارژ بی سیم پشتیبانی می کند

صفحه نمایش 1.43 اینچی AMOLED با وضوح 466 در 466 در اینجا موجود است. این صفحه نمایش دارای تراکم 326 PPI است و البته حساس به لمس است. یک باتری 410 میلی آمپر ساعتی ارائه می شود، در حالی که هر هدفون دارای یک باتری 30 میلی آمپر ساعتی است. خود ساعت از شارژ بی‌سیم پشتیبانی می‌کند و با یک جعبه شارژ همراه است.

این ساعت دارای سنسور اینرسی 6 محوره (سنسور شتاب، سنسور ژیروسکوپ)، سنسور اپتیکال ضربان قلب 5.0، سنسور نور محیط، سنسور هال، سنسور خازنی و دستگاه هدایت استخوانی (VACC) است.

همچنین یک سنسور SpO2 در آن گنجانده شده است و ساعت می تواند چرخه قاعدگی زنان را نیز کنترل کند. غربالگری فیبریلاسیون دهلیزی ضربان قلب شامل نوار قلب و غیره است.

هواوی می گوید باتری آن تا 3 روز دوام می آورد

هواوی می گوید باتری ساعت می تواند تا 3 روز دوام بیاورد. این کمتر از اکثر ساعت‌های هوشمند مدرن هواوی است، اما بیشتر از سایر ساعت‌های هوشمند موجود است. این منطقی است زیرا یک جفت هدفون در داخل وجود دارد.

در مورد هدفون ها چطور؟ خب، هوآوی می‌گوید با خاموش کردن کاهش نویز می‌توانید تا 4 ساعت و با روشن بودن 3 ساعت گوش کنید. همچنین می توانید تا 2.5 ساعت با خاموش کردن کاهش نویز و 2 ساعت با روشن کردن آن برای تماس صوتی استفاده کنید.

بلوتوث 5.2 مانند NFC در اینجا پشتیبانی می شود. این هدفون ها همچنین دارای گواهی IP54 هستند، بنابراین می توانید بدون مشکل آنها را در جلسات تناسب اندام خود بپوشید. همین امر در مورد دویدن در باران و غیره نیز صدق می کند.

HarmonyOS 2 از پیش نصب شده است

ساعت هوشمند Huawei Watch Buds با اندروید 7.0 و بالاتر و آی او اس 9+ سازگار است. آن را با HarmonyOS 2 خارج از جعبه ارائه می شود.

ابعاد ساعت Huawei Watch Buds 47 x 47.5 x 14.99 میلی متر است. وزن آن بدون بند 66.5 گرم است. ابعاد هر یک از هدفون ها 21.8 × 10.3 × 10.3 میلی متر است، در حالی که وزن آنها 4 گرم است. بند های 22 میلی متری روی این ساعت قرار می گیرند و خود ساعت با بند چرمی همراه است.

این ساعت هوشمند در چین معرفی شد، اما امیدواریم راه خود را به بازارهای جهانی باز کند. بسیاری از مردم چنین چیزی را بسیار جالب خواهند یافت. به این ترتیب اساساً هرگز یک جفت هدفون را فراموش نمی کنید.

قیمت ساعت Huawei Watch Buds 2988 یوان است. در حال حاضر برای خرید در چین در دسترس است، در حالی که ما منتظر اطلاعات بیشتر در مورد در دسترس بودن جهانی آن هستیم.

5/5 - (4 امتیاز)

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/vGX
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *