چه چیزی میخواهید بدانید

زمان مطالعه: 3 دقیقه

به گزارش مجله هشت پیک به نقل از Android Authority اندروید اتوریتی

ASUS ROG Ally Hollow Knight

نیک فرناندز / Android Authority

Steam Deck هنوز هم تا جایی که بازی های دستی مبتنی بر رایانه شخصی وجود دارد، حاکم است، اما ASUS ROG Ally بزرگترین چالش آن تا به امروز است. با این حال، این یک راه‌اندازی کامل برای ایسوس نبوده است، و گزارش‌هایی از مشکلات کارت‌های microSD بلافاصله پس از انتشار ظاهر شد.

در حال حاضر، شرکت تایوانی تایید کرده است که کارت خوان microSD ROG Ally معیوب است.

چرا ریدر microSD ROG Ally مشکل دارد؟

یکی از نمایندگان شرکت در پستی در Discord فاش کرد که کارت خوان ROG Allly واقعاً معیوب است.

در بخشی از این پست آمده است: “پس از تایید آزمایش داخلی، تحت شرایط استرس حرارتی خاص ممکن است کارت خوان SD دچار اختلال شود.” به عبارت دیگر، به نظر می رسد این مشکل زمانی که دستگاه داغ می شود ظاهر می شود.

تایید رسمی پس از گزارش‌های متعدد کاربران در مورد مشکلات کارت حافظه microSD از زمان راه‌اندازی Allly منتشر شد.

پس ایسوس برای این مشکل چه می کند؟

ASUS ROG Ally ایستاده است

نیک فرناندز / Android Authority

“برای کاهش این مشکل، به‌روزرسانی‌ای را منتشر خواهیم کرد که سرعت پیش‌فرض و حداقل فن را در دستگاه تنظیم می‌کند تا قابلیت اطمینان را بهبود بخشد و صدای فن را کنترل کند، زیرا می‌دانیم که این نگرانی برای بسیاری از شماست. پست توضیح داده شد

دقیقاً مشخص نیست که این تنظیم دقیق شامل چه مواردی می شود، اما دلیل آن این است که این شرکت برای خنک نگه داشتن کارت خوان microSD سرعت فن را افزایش می دهد.

اگر ROG Ally من این مشکل را داشته باشد، چه کاری باید انجام دهم؟

آیا کارت خوان ROG Ally microSD شما در نتیجه این مشکل کار نمی کند؟ سپس نماینده ASUS می گوید اگر در ایالات متحده هستید یا باید به cl-adrian@asus.com ایمیل بزنید یا اگر خارج از ایالات متحده هستید با خدمات مشتریان محلی خود تماس بگیرید.

این شرکت اضافه می کند که دستگاه دستی شما را RMA می کند، آن را بازرسی می کند و تعمیر می کند. هنوز مشخص نیست که این تعمیرات شامل چه مواردی می شود.

از طرف دیگر، نسخه ROG Ally که در حال حاضر در بازار موجود است با 512 گیگابایت حافظه داخلی عرضه می شود. اما این هنوز یک چرخش بسیار ناامید کننده است، به خصوص اگر می خواهید تعداد زیادی بازی و/یا رسانه را در حال حرکت با خود حمل کنید.

ما از ایسوس اطلاعات بیشتری در مورد این مشکل و فرآیند RMA درخواست کرده‌ایم و در صورت یا زمانی که نام تجاری به ما مراجعه کند، مقاله را بر این اساس به‌روزرسانی می‌کنیم.

سوالات متداول

می توانید ابتدا از یک کارت microSD دیگر استفاده کنید. برخی از کاربران نیز از درایور دیگری استفاده کرده اند که نتایج متفاوتی داشته است.

برای شروع فرآیند RMA باید با cl-adrian@asus.com (ایالات متحده) یا خدمات مشتریان محلی خود تماس بگیرید.

ما از ایسوس پرسیده ایم که آیا کارت خوان مدل ارزان تر دارای تعمیر سخت افزاری است یا خیر. وقتی آنها به ما مراجعه کردند، مقاله را به روز می کنیم.

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/KRA
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *