آموزش سئو در کرج

زمان مطالعه: 3 دقیقه

4 هدف مهم جستجو در گوگل که در سئو باید لحاظ شود

چیست؟

حتما در اطراف خود دیده اید کسانی که برای کسب و کار خود سایت زدن و فروش زیادی از آن دارند و کسب درآمد میکنند. اما داشتن سایت بدون پیاده سازی یک سری اصول و تکنیک که برای افزایش ترافیک و جذب مشتری استفاده میشود بازدهی و فروش زیادی ندارد. به این اصول و تکنیک سئو میگویند. اکنون ممکن است تعجب کنید که سئو چیست و چگونه می توانیم بهترین آموزش سئو در کرج را بیابیم پس تاپایان این مقاله همراه

باتوجه به اینکه سئو دارای اصول خودش است و سایت هایی که به رتبه های بالا رسیده اند آنهارا پیاده سازی کردند و نتیجه ای مناسب گرفتند پس شما نیز از این فرصت استفاده کنید و سئو را یاد بگیرید و اصول آن را پیاده سازی کنید و کسب و کار خودرا توسعه دهید و به فروش بالا برسید.

آموزشگاه سئو در شهر کرج

 

سئو چیست؟ راهنمای کامل SEO - رادزاد

 

اگر شماهم دنبال گرفتن رتبه و جذب مشتری از طریق گوگل هستید و قصد یادگیری سئو به صورت حرفه ای و بدون پیش نیاز خاصی هستید، بالاترین آکادمی این امکان را برای شما فراهم کرده که تحت آموزش یکی از بهترین و باتجربه ترین متخصصین سئو آقای اسماعیل نورمحمدی باشید. آقای نورمحمدی، ۲۱ سال است که در زمینه دیجیتال مارکتینگ فعالیت می‌کند و در این دوره، تجربیات خود را برای موفقیت در این زمینه در اختیار شما قرار می‌دهد.

در واقع هدف بالاترین آکادمی از برگزاری دوره های صفر تا صد سئو، تهیه یک آموزش منسجم و مبتنی بر تجربه است که شامل تمامی مباحث داخلی و فنی سئو تا بهینه سازی خارجی و موارد زیر می باشد:

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  آموزش کیوبیس فصل دهم بخش اول : پنجره Sample Editor

سئو آن پیج (On-page SEO)

– لایه محتوا شامل: تحقیق (keyword research)، تولید، بهینه سازی، انتشار

– لایه لینک سازی داخلی

سئو تکنیکال

– بهینه سازی ساختار سایت

– بهینه سازی منوها

– بهینه سازی مسیرها

– بهینه سازی تجربه کاربری

– بهینه سازی سرعت

بهینه سازی خارجی (off-page seo)

– کمپین های رپورتاژ

– کمپین های سوشال سئو

– لینک سازی

– ایجاد سیگنال های شبکه اجتماعی

موارد ذکرشده پروژه محور هستند، در همه کارها قابل استفاده است و بر اساس یک چارچوب استاندارد است که هدف آن رتبه بندی در نتایج گوگل است

در دوره آموزش سئو کرج چه مفاهیمی تدریس می‌شود؟

در این دوره تمام مسائلی که برای متخصص شدن در سئو لازم است، تدریس می‌شود. آقای نورمحمدی این دوره را به گونه‌ای طراحی کرده است که در کنار سئو کلاه سفید، کلاه سیاه و کلاه خاکستری، مقدار زیادی فنون استادی هم به شما آموزش دهد. این فنون می‌تواند به شما کمک کند که در سریع‌ترین زمان ممکن به یک سئوکار تمام‌عیار تبدیل شوید و با حضور خود به فروش و برندسازی هر سایتی قدرتی ویژه و فوق العاده ببخشید.

آقای نورمحمدی در کنار مباحث سئو، نکات مهمی در مورد بازاریابی محتوا، دیجیتال مارکتینگ و مهارت‌های مدیریتی کسب و کارهای آنلاین هم آموزش می‌دهد. این مباحث می‌تواند نقش بسیار مهمی در موفقیت شما داشته باشد.

اما مزیت دوره سئو بالاترین آکادمی نسبت به سایرین چیست؟

 

سئو سایت | آموزش سئو سایت | سئو وب سایت | سئو وبسایت

 

خوشبختانه دوره آموزش سئو آکادمی بالاترین، صفر تا صد سئو را به شما آموزش می‌دهد و از این رو برای یادگیری تخصص سئو، پیش‌نیاز خاصی نیاز نخواهید داشت. حتی اگر در زمینه سئو فعالیت می‌کنید هم این دوره، حرف‌های تازه‌ای برای شما دارد و می‌تواند تسلط شما را بهبود ببخشد.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  آموزش کیوبیس فصل دوازدهم بخش سوم : ایجاد Fade و Crossfade

در صورت تمایل به یادگیری سئو و نیاز به اطلاعات بیشتر به شما توصیه می کنیم برای مشاوره ی رایگان و راهنمایی بیشتر با شماره تماس ۰۲۶۳۳۵۱۰۵۳۱ تماس بگیرید.

 

5/5 - (4 امتیاز)

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/UzL
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *