نحوه وریفای گرفتن در Threads

زمان مطالعه: 5 دقیقه

با مجله هشت پیک با مقاله ی نحوه وریفای گرفتن در همراه ما باشید
در این مقاله وریفای گرفتن را تایید گرفتن به زبان فارسی خواهیم نامید و فارسی را پاس میداریم پس با یک آموزش دیگر از شبکه اجتماعی Threads همراه مجله هشت پیک باشید

Threads جدیدترین برنامه رسانه اجتماعی است که تلفن های ما را تحت کنترل خود در آورده است، با این پلتفرم که تنها پس از پنج روز در فروشگاه های برنامه از 100 میلیون کاربر عبور کرده است. با تعداد زیادی حساب جدید که هر روز ایجاد می شود، ممکن است تعجب کنید که چگونه می توانید هویت خود را در Threads ایجاد کنید.

Threads مانند اپلیکیشن‌های متا خواهر خود، اینستاگرام و فیس‌بوک، به شما امکان می‌دهد بدون در نظر گرفتن اینکه یک سلبریتی یا شخصیت عمومی هستید یا خیر، یک نشان تأیید درخواست کنید.

در واقع دو راه برای تایید شدن در Threads وجود دارد. اولین مورد، فرآیند تأیید سنتی تر میراث است. این روش رایگان است، اما باید مدارکی ارائه دهید تا ثابت کنید فردی مورد علاقه عمومی هستید که می تواند پذیرش را کمی دشوار کند.

برای ما مردم عادی، متا اخیراً مسیر دومی را برای تأیید به نام Meta Verified معرفی کرده است. این طرح جدید شبیه توییتر آبی است و به هر کسی اجازه می‌دهد در ازای دریافت هزینه اشتراک ماهانه، آن نشان تأیید اعتبار را بگیرد.

صرف نظر از روشی که برای تأیید شدن استفاده می کنید، باید حساب خود را از طریق اینستاگرام تأیید کنید تا تیک آبی کوچک را در Threads دریافت کنید.

به خواندن ادامه دهید تا یاد بگیرید چگونه در Threads با استفاده از روش قدیمی تأیید شود یا برای مراحل نحوه پیوستن به Meta Verified به پایین این راهنما بروید.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  چگونه اکانت های Shopee و Instagram خود را پیوند دهیم

 

آنچه شما نیاز دارید: 

  • یک حساب Threads 
  • اپلیکیشن اینستاگرام

نسخه کوتاه 

  1. اینستاگرام را باز کنید 
  2. به پروفایل خود بروید 
  3. روی منوی سه نوار ضربه بزنید 
  4. روی تنظیمات و حریم خصوصی ضربه بزنید 
  5. Account Type And Tools را انتخاب کنید 
  6. روی درخواست تأیید ضربه بزنید 
  7. فرم را پر کنید و گزینه Submit را بزنید

نحوه تایید در Threads

  1. مرحله
    1

    اینستاگرام را باز کنید 

    حساب‌های اینستاگرام و Threads شما به هم متصل هستند به این معنی که برای دریافت مهر تأیید در Threads باید حساب اینستاگرام خود را تأیید کنید.نحوه تایید در Threads

  2. مرحله
    2

    به پروفایل خود بروید 

    برای انجام این کار، روی عکس پروفایل خود در گوشه سمت راست پایین صفحه ضربه بزنید.نحوه تایید در Threads

  3. مرحله
    3

    این شما را به تنظیمات خود می برد.نحوه تایید در Threads

  4. مرحله
    4

    روی تنظیمات و حریم خصوصی ضربه بزنید 

    همچنین می‌توانید روی Meta Verified ضربه بزنید و اگر یک فرد مشهور یا عمومی نیستید، برای تأیید پرداخت کنید. برای اطلاعات بیشتر در مورد Meta Verified و نحوه اشتراک، به بخش عیب‌یابی این راهنما بروید.نحوه تایید در Threads

  5. مرحله
    5

    این شما را به ابزارهای حساب کاربری حرفه ای اینستاگرام می برد.نحوه تایید در Threads

  6. مرحله
    6

    روی درخواست تأیید ضربه بزنید 

    این شما را به صفحه برنامه تأیید صحت می برد.نحوه تایید در Threads

  7. مرحله
    7

    فرم را پر کنید و گزینه Submit را بزنید

    برای درخواست راستی‌آزمایی با این روش، باید یک فرم شناسه معتبر همراه با مدرکی ارائه کنید که نشان دهد شخصیت عمومی، سلبریتی یا برندی که حساب شما نمایندگی می‌کند به نفع عموم است.

    اگر هیچ یک از این دسته‌ها برای شما صدق نمی‌کند، برای اطلاع از نحوه درخواست تأییدیه اینستاگرام/Threads با سرویس جدید Meta Verified، به پایین بروید.نحوه تایید در Threads

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  نحوه حذف اکانت فیسبوک

عیب یابی

چگونه به عنوان یک شخص معمولی در Threads تأیید شود

شما ممکن است آن چیزی نباشید که متا به عنوان یک چهره عمومی، سلبریتی یا برند در نظر می گیرد، اما این بدان معنا نیست که نمی توانید یک نشان تأیید صحت دریافت کنید.

متا اخیرا یک سرویس اشتراک به نام Meta Verified را معرفی کرده است. این سرویس با Twitter Blue قابل مقایسه است زیرا به کاربران اجازه می دهد هزینه ماهانه (در این مورد، 14.99 دلار در ماه) را برای تأیید حساب خود صرف نظر از اینکه چه کسی هستند یا نامشان چقدر معروف است، بپردازند. این سرویس شامل یک نشان تایید شده در ، اینستاگرام و به‌طور فرمت حساب‌های Threads، پشتیبانی از حساب شخصی، محافظت در برابر جعل هویت و دسترسی به موارد اضافی مانند برچسب‌ها است.

تنها کاری که باید انجام دهید این است که به پروفایل اینستاگرام خود بروید، روی منوی سه خطی ضربه بزنید و برای شروع یا پیوستن به لیست انتظار Meta Verified را انتخاب کنید. خدمات اشتراک برای مشاغل یا افراد کمتر از 18 سال در دسترس نیست.متا تایید شد

آیا می توانم بدون تایید شدن در اینستاگرام در Threads تأیید شوم؟

خیر، برای تایید در Threads باید در اینستاگرام تایید شوید. این به این دلیل است که متا از شما می خواهد که با استفاده از یک حساب کاربری موجود در اینستاگرام وارد Threads شوید.

امیدواریم از این مقاله نحوه وریفای گرفتن در Threads مجله هشت پیک نیز استفاده لازم را کرده باشید و در صورت تمایل آنرا با دوستان خود به اشتراک بگذارید و با امتیاز از قسمت پایین و درج نظرات باعث دلگرمی مجموعه مجله 8pic باشید

 

5/5 - (2 امتیاز)

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/QVBfQe
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *