آیا می دانید چگونه برای برند خود فالوورهای بیشتری در اینستاگرام به دست آورید؟ اینستاگرام به یکی از اجزای حیاتی حضور اجتماعی بسیاری از برندها تبدیل شده است، که باعث ایجاد مخاطب درگیر، هدایت ترافیک به صفحات فرود و افزایش تبدیل شده است.
اگر حضور شما در اینستاگرام آنطور که می خواهید قوی نیست، وقت آن رسیده است که یاد بگیرید چگونه استراتژی های خود را برای به دست آوردن فالوورهای واقعی و ارگانیک اینستاگرام بهبود ببخشید.
هنگامی که مخاطبان شما گسترش می یابد، شانس بیشتری برای ارتباط با کاربران و ارائه تجربیات منحصر به فرد برای آنها خواهید داشت.
وقتی نوبت به جذب فالوورهای بیشتر در اینستاگرام می رسد، برندها اغلب راه آسان را انتخاب می کنند. مردم برای فالوورها و لایک ها پول می پردازند، اما شما هرگز نمی توانید کاملا به این ترفندها اعتماد کنید. این به این دلیل است که الگوریتم اینستاگرام به طور مرتب اصلاح می شود تا حساب های پولی و با کیفیت پایین را مسدود کند.
در اینجا 9 روش برای افزایش فالوور اینستاگرام وجود دارد.
1. گروه های تعامل اینستاگرام برای به دست آوردن فالوورهای بیشتر حیاتی هستند
آیا تا به حال به این فکر کرده اید که افرادی که فالوورهای اینستاگرام بیشتری دارند چه کاری انجام می دهند که آنها را منحصر به فرد می کند؟
آنها به گروههای تعامل مختلف میپیوندند، بهعنوان مثال پادهای اینستاگرام . پیوستن به محبوب ترین گروه تعامل اینستاگرام که وجود دارد در واقع وسوسه انگیز است. اما حقیقت این است که وقتی به جایگاه خود بچسبید، فالوورهای هدفمند بیشتری خواهید داشت.
گروه های نامزدی برای زیبایی، سفر، مد و بسیاری موارد دیگر وجود دارد. افراد با علایق مشابه می توانند شما را در این گروه ها دنبال و لایک کنند. اما، اگر در مورد جلب توجه آنها جدی هستید، باید با دنبال کردن صفحات افرادی که به گروه می پیوندند نیز متقابلاً پاسخ دهید.
دوستانی دارم که از این تکنیک استفاده کردند و در عرض چند هفته 3000 فالوور جدید پیدا کردند. اگرچه ممکن است منجر به فروش فوری نشود، اما به شما کمک می کند تا در مراحل اولیه محبوبیت خود را افزایش دهید. این اطمینان حاصل می کند که پروفایل اینستاگرام شما نشان نمی دهد که شما فقط چند دنبال کننده دارید.
به خاطر داشته باشید که این یک استراتژی بلند مدت برای به دست آوردن فالوورهای وفادار اینستاگرام نیست.
استفاده از عباراتی که مختص صنعت شما نیستند، تعداد بسیار محدودی از فالوورها را در پی خواهد داشت. هشتگ ها باید در هر چیزی که پست می کنید درج شود. هشتگ هایی که پست می کنید باید با مخاطب هدف شما مرتبط باشد.
هرچه جزئیات بیشتری داشته باشید، افراد بیشتری به برند شما علاقه مند می شوند. شما به طور خودکار از این طریق فالوور دریافت می کنید.
علاوه بر این، استفاده از یک برچسب خاصتر، تعداد رقبای را که برای همان فالوورهایی که شما برای آن رقابت میکنید، کاهش میدهد. در نتیجه، فالوورها حسابهای شما را راحتتر پیدا کرده و دنبال میکنند.
علاوه بر هشتگها، میتوانید استوریها و پستهای اینستاگرام خود را با برچسبگذاری موقعیت مکانی خود -مکانی که فیلم یا عکس را در آن گرفتهاید یا شهری که هستید- بیشتر قابل مشاهده کنید.
مکان ها فقط استوری و فید اینستاگرام خود را ندارند. آنها همچنین دارای هشتگ هایی هستند که می توانید با استفاده از استیکرهای موقعیت مکانی خود در استوری های خود به آنها کمک کنید.
کسبوکارهای محلی میتوانند ارزش تگهای مکان را با پست کردن منظم در این فیدها به حداکثر برسانند. آنها همچنین به درگیر شدن با پست های مختلف از مشتریان بالقوه ای که از نظر فیزیکی نزدیک هستند کمک می کنند.
4. به طور منظم پست بگذارید تا فالوورهای بیشتری در اینستاگرام داشته باشید
بر اساس تحقیقات اخیر که شامل 13 صنعت است، مشاغل به طور متوسط هفته ای سه یا بیشتر پست اینستاگرامی را به اشتراک می گذارند.
با این حال، ما به شدت توصیه می کنیم که حداقل دو بار در روز پست کنید. برندهایی که جریان ثابتی از پستهای اینستاگرام را ایجاد میکنند ، بهترین نتایج را کسب میکنند.
بر اساس مطالعات مربوطه، پروفایل هایی که به صورت روزانه پست می کنند، تعداد فالوورهای بیشتری را در اینستاگرام نسبت به پوسترهای کمتر به دست می آورند.
زمانی که میخواهید پستهایتان دیده شوند، یکپارچگی ضروری است. با جدول زمانی الگوریتمی اینستاگرام این امکان وجود دارد. اگر پستهای خود را به طور مکرر به اشتراک میگذارید و آنها تعامل زیادی دریافت میکنند، این برای برند شما خوب است. الگوریتم اینستاگرام به احتمال زیاد آنها را نزدیک به بالای فیدهای دنبال کنندگان شما قرار می دهد.
البته همیشه کیفیت بر کمیت ارجحیت دارد. پست کردن بیشتر همیشه به این معنی نیست که نرخ تعامل بالاتری خواهید داشت. هدف شما این است که بر ایجاد محتوای جذاب برای مخاطبان هدف خود تمرکز کنید.
استفاده از ابزارهای برنامه ریزی اینستاگرام به شما امکان می دهد مطالب را به صورت منظم ارسال کنید. لازم نیست دائماً نگران ارسال مستقیم از طریق برنامه روزانه باشید.
5. صدای برند خود را کشف کنید و محتوای با کیفیت در اینستاگرام ایجاد کنید
مردم شما را در رسانههای اجتماعی دنبال نمیکنند تا بتوانند فروشها را ببینند. مردم به این دلیل جذب برند شما می شوند که محتوایی که تولید می کنید را دوست دارند. این همچنین باعث می شود که آنها به سمت شخصیت شما جذب شوند.
چیزی که برای یک هویت برند مناسب است ممکن است برای دیگران کارساز نباشد، حتی اگر همه شما در یک صنعت باشید. باید به این فکر کنید که می خواهید لحن شما چگونه باشد. آیا سرگرم کننده است؟ آموزنده است؟ شوخی می کنی؟ آیا شما بدبین هستید؟
آنچه به آن علاقه دارید باید در شخصیت شما نیز منعکس شود. چه موضوعاتی را در پست های اینستاگرام خود پوشش می دهید؟ هر چیزی که در حساب تجاری خود پست می کنید باید شخصیت و باورهای برند شما را منعکس کند.
6. استوری های اینستاگرام خود را هایلایت کنید
وقتی یک فالوور بالقوه تصمیم می گیرد از صفحه کسب و کار شما بازدید کند، شما فقط چند ثانیه فرصت دارید تا آنها را متقاعد کنید که شما را دنبال کنند. یک روش این است که از ویژگی هایلایت پروفایل خود برای مرتب کردن استوری های اینستاگرام خود استفاده کنید . شما باید این کار را به گونه ای انجام دهید که به مخاطبان خود بگویید حساب شما در مورد چیست.
استوری اینستاگرام فقط 24 ساعت دوام دارد. می توانید از نکات برجسته استفاده کنید تا فرصتی دوباره به آنها بدهید. سپس دیگران را متقاعد می کنید که شما را دنبال کنند تا داستان های آینده را از دست ندهند.
از Story Highlights برای افزایش فالوور اینستاگرام استفاده کنید:
- تنظیم داستانهای خود در مضامین (به عنوان مثال، کشورهایی که برای حسابهای سفر بازدید شدهاند)
- ساخت تریلرهایی که نشان می دهد صفحه شما چیست
- استفاده از تصاویر و ویدیوها برای توصیف محصول شما
- استفاده از پیوندهای سوایپ به بالا برای تقویت محصولات خود
7. کمپین ها و مطالب را برای افزایش دسترسی برند در اینستاگرام اجرا کنید
هنگامی که فالوورهای شما افزایش یافت، می توانید کمپین ها یا مسابقاتی برگزار کنید تا افراد بیشتری را به صفحه خود جذب کنید. به عنوان مثال، اجرای یک مسابقه اینستاگرامی می تواند به شما کمک کند تا ترافیک وب سایت خود را افزایش دهید یا محصول خود را بفروشید. شما می توانید درخواست کنید که کاربران لایک کنند، نظر دهند، از یک هشتگ خاص استفاده کنند یا دوستی را تگ کنند.
وقتی به کاربران میگویید دوستان خود را تگ کنند، صفحه شما بیشتر در معرض دید کاربران آنلاین اینستاگرام قرار میگیرد. این یک روش قدرتمند برای افزایش آگاهی و دسترسی به برند و همچنین یک هک کلیدی برای جذب فالوورهای بیشتر در اینستاگرام است.
8. بررسی کنید که رقبای شما برای افزایش فالوور اینستاگرام چه می کنند
راه دیگری که می توانید فالوورهای بیشتری در اینستاگرام به دست آورید این است که بررسی کنید رقبای شما چه کاری را به درستی انجام می دهند و از آن یاد بگیرید تا برند خود را تقویت کنید.
تحقیق در مورد حسابهای آنها ممکن است هشتگهایی را که در نظر نگرفتهاید، تأثیرگذارانی که درباره آنها اطلاعاتی نداشتید یا تکنیکهای دیگری که میتوانید برای تقویت حساب خود استفاده کنید، نشان دهد.
همچنین باید به پست های رقبای خود که عملکرد عالی دارند توجه داشته باشید. نگاهی بیندازید تا ببینید چه چیزی می تواند شما را در مورد نیازهای حسابتان روشن کند.
9. در تبلیغات اینستاگرام سرمایه گذاری کنید
تبلیغات باید در هر لیستی از نحوه افزایش فالوور اینستاگرام ذکر شود. به هر حال، این روش سنتی برای کسب فالوورهای بیشتر برای مشاغلی است که مایل به سرمایه گذاری در آن هستند.
تبلیغات اینستاگرام توسط مخاطبان بیشتری دیده می شود. آنها بیشتر از استوری ها و پست های شما دیده می شوند که فقط برای مخاطبان فعلی شما قابل مشاهده است. سرمایه گذاری در تبلیغات اینستاگرام به شما این امکان را می دهد که در یک بخش هدف خاص به مخاطبان هدف زیادی دست پیدا کنید.
نتیجه
اینها برخی از بهترین روش ها برای افزایش حضور در اینستاگرام و به دست آوردن فالوورهای بیشتر هستند.
این نکات زمانی که می خواهید تعداد فالوورهای اینستاگرام خود را افزایش دهید بسیار حیاتی هستند. آنها همچنین می توانند به ایجاد یک برند قوی در پلت فرم کمک کنند.
آخرین دیدگاهها