8 ترفند استوری اینستاگرام برای جذب فالوورهای شما

خبری نیست که بسیاری از اینفلوئنسرهای اینستاگرام به دلیل نرخ تعامل بالا با IG Stories تمرکز خود را به استوری اینستاگرام تغییر می دهند. همانطور که می‌دانید، استوری اینستاگرام تعداد زیادی کاربر فعال روزانه دارد و هیچ نشانه‌ای از کاهش سرعت آن نشان نمی‌دهد.

علاوه بر ارتباط با فالوورهای خود، از استوری های اینستاگرام برای چه چیز دیگری استفاده می کنید؟ علاوه بر این، آیا می دانید که ساخت مداوم استوری اینستاگرام شهرت شما را با الگوریتم اینستاگرام افزایش می دهد؟ شرط می بندم که نکردی!

تمام فعل و انفعالات دریافت شده در استوری اینستاگرام شما در الگوریتم آنها ثبت می شود.

من شما را با 7 روش آشنا می‌کنم که با استفاده از استوری‌های اینستاگرام می‌توانید از الگوریتم اینستاگرام پیشی بگیرید و دسترسی خود را افزایش دهید.

قبل از اینکه در مورد بهترین ترفندهای استوری اینستاگرام صحبت کنیم، اجازه دهید به طور خلاصه سعی کنیم نحوه عملکرد استوری های IG را درک کنیم.

نحوه عملکرد الگوریتم اینستاگرام

اخیراً اینستاگرام به طور مداوم الگوریتم خود را بررسی می کند تا به زمان ارسال محتوای خود مربوط باشد. فید اینستاگرام همچنان الگوریتمی است تا زمانی. با این حال، عواملی که بر الگوریتم آن تأثیر می‌گذارند کمی تغییر کرده‌اند و به طور مداوم این کار را برای بهبود تجربیات کاربر انجام می‌دهند.

این بدان معناست که کاربران آن باید راه‌های جدیدی برای تقویت تعامل خود بیابند.

چگونه از استوری های اینستاگرام به نفع خود استفاده کنید

استوری های اینستاگرام همچنان بر اسنپ چت تسلط دارد و به یکی از بهترین کانال ها برای ایجاد تعامل و بخشی ضروری از بازاریابی محصولات و خدمات تبدیل شده است.

حالا بیایید ترفندهای استوری اینستاگرام را که می توانید برای پیشی گرفتن از الگوریتم اینستاگرام استفاده کنید، مورد بحث قرار دهیم.

 

 

1. هشتگ‌ها و برچسب‌های مکان را اضافه کنید

افزودن هشتگ‌ها و استیکرهای موقعیت مکانی به استوری شما، در صورت جستجوی آن هشتگ یا مکان، یافتن استوری را برای کاربران آسان‌تر می‌کند. همچنین به شما دسترسی گسترده و امکان جذب فالوورهای جدید را می دهد.

برای افزودن یک مکان و نمایش آن در نتایج جستجوی آن منطقه، روی برچسب موقعیت مکانی کلیک کنید و مکان داستان خود را تایپ کنید. پس از آن باید یک اعلان دریافت کنید.

برای افزودن هشتگ می توانید هشتگ را تایپ کنید یا از برچسب هشتگ برای افزودن هشتگ مورد نظر خود استفاده کنید.

2. تعامل با مخاطبان را ارتقا دهید

فعل و انفعالات دریافت شده در استوری های اینستاگرام شما نیز توسط الگوریتم اینستاگرام ثبت می شود. از فرصت های تعامل استوری اینستاگرام و ویژگی مفید نظرسنجی استفاده کنید. این ویژگی‌ها به شما امکان می‌دهند سؤال بپرسید و نتایج را با رأی دنبال‌کنندگانتان ببینید.

می‌توانید از برچسب‌های نظرسنجی برای سرگرم کردن دنبال‌کنندگان، دریافت بازخورد محصول یا ایده‌های جمع‌سپاری استفاده کنید. این به نوبه خود به شما کمک می کند تا دسترسی خود را افزایش دهید و ارتباط عمیق تری با مخاطبان خود ایجاد کنید.

همچنین می توانید از آنها درخواست کنید که یک پیام مستقیم برای پیوند مستقیم به یک محصول ارسال کنند. اینفلوئنسرها این کار را می کنند! این به ایجاد روابط با فالوورهای شما و افزایش تعامل در حساب های شما کمک می کند. علاوه بر این، شانس دیده شدن پست شما در فید آنها را افزایش می دهد.

شاید متوجه نشده باشید، اما استوری‌های اینستاگرام که نزدیک‌ترین به ابتدای ردیف بالا ظاهر می‌شوند، از حساب‌هایی هستند که بیشتر با آن‌ها درگیر هستید.

3. از تجزیه و تحلیل استوری های اینستاگرام برای پیگیری پیشرفت خود استفاده کنید

در صورت استفاده از نمایه تجاری اینستاگرام، می توانید تجزیه و تحلیل استوری های اینستاگرام خود را مشاهده کنید.

برای دستیابی به یک استراتژی تنظیم شده برای صرفه جویی در زمان، استراتژی استوری اینستاگرام خود را با درک بهتری از آنچه کار می کند، در پیش بگیرید.

نماد Insights را در گوشه سمت راست بالای نمایه خود انتخاب کنید تا Insights برای استوری های اینستاگرام خود را ببینید.

به پایین بروید و روی «شروع به کار» در بخش داستان‌ها کلیک کنید تا به دسترسی، نمایش‌ها و سایر معیارهای مرتبط دسترسی پیدا کنید.

علاوه بر این، Instagram Stories Analytics به وضوح فالوورهای فعال و غیرفعال شما را بر اساس فعالیت آنها در استوری های شما نشان می دهد.

4. لینک اضافه کنید

اینستاگرام اخیرا امکان افزودن لینک به استوری اینستاگرام را فراهم کرده است، اما برای کاربرانی با بیش از 10 هزار فالوور در دسترس است. افزودن پیوند به استوری های خود به شما کمک می کند ترافیک بیشتری ایجاد کنید.

اگر تعداد فالوورهای مورد نیاز را دارید، با قرار دادن گزینه “Swipe Up” در استوری های خود، ترافیک را به کمپین ها، صفحات محصول، پست های وبلاگ خود هدایت کنید.

5. تمام ویژگی های استوری اینستاگرام را تمام کنید

یک عامل کلیدی که توسط الگوریتم اینستاگرام برای تعیین محبوبیت آن استفاده می شود، مدت زمان صرف شده برای مشاهده محتوای شما است. به دنبال راه هایی برای اطمینان از اینکه فالوورهای شما از استوری های اینستاگرام شما عبور نمی کنند، هستید؟ ادامه مطلب

اولین چیزی که باید به آن توجه کنید این است که اینستاگرام به طور منظم ویژگی های جدیدی را برای استوری های خود منتشر می کند. چگونه می توانید از این ویژگی ها استفاده کنید؟

  • هنگامی که یک پست به استوری خود اضافه می کنید، روی نماد استیکر در گوشه سمت راست بالا کلیک کنید تا همه گزینه های ویژگی نمایش داده شوند.
  • مرتباً هشتگ‌ها، استیکرها، گیف‌ها و مکان‌ها را اضافه کنید و مطمئن شوید که از آنها بیش از حد استفاده نمی‌کنید. انجام این کار به شما فرصت بیشتری می دهد تا مخاطبان خود را درگیر کنید و آنها را وادار کنید که استوری های اینستاگرام شما را مرتب مشاهده کنند.
  • همچنین می‌توانید با استفاده از حالت «Type» که اخیراً در اینستاگرام معرفی شده است، از سبک‌ها و پس‌زمینه‌های متن خلاقانه برای به اشتراک گذاشتن آنچه در ذهنتان است استفاده کنید.
    برای انجام این کار، دوربین خود را باز کنید و روی دکمه Type که در کنار “Live” در پایین صفحه است کلیک کنید. این ویژگی برای جذب مخاطبان شما عالی است!

6. تبلیغات استوری اینستاگرام ایجاد کنید

تبلیغات استوری اینستاگرام به افزایش دید شما برای فالوورهای بالقوه کمک می کند و می توانند بین استوری های معمولی در بالای فید شما مشاهده شوند.

شما این امکان را دارید که عکس یا ویدیویی را به اشتراک بگذارید که باید مطمئن شوید که مقدمه ای جذاب برای جلوگیری از ورود کاربران به استوری هایشان است.

7. زیبایی شناسی برند سازمان یافته را حفظ کنید

استوری های اینستاگرام شما باید به گونه ای باشد که فالوور بتواند به راحتی آن ها را مال شما تشخیص دهد بدون اینکه مجبور باشد نام شما را روی صفحه نمایش ببیند.

برای برندسازی استوری های اینستاگرام خود در اپلیکیشن، می توانید به طور مداوم از ابزارهای مختلفی مانند فونت ها، گزینه های براش و استیکرها استفاده کنید. این به شما کمک می‌کند زیبایی‌شناسی برندی یکنواخت بسازید، به داستان‌های خود شخصیت بیافزایید و دنبال‌کنندگان خود را به حامیان برند تبدیل کنید.

ابزار قطره چکان می تواند به شما کمک کند عناصر داستان خود را منسجم نگه دارید، زیرا می توان از آن برای انتخاب رنگ مستقیماً از داستان خود استفاده کرد. همچنین می توانید انتخاب کنید که برای استوری های اینستاگرام خود قالب هایی ایجاد کنید. اگر از ابزار مورد استفاده مطمئن نیستید، Canva را امتحان کنید .

8. از برنامه های خارجی استفاده کنید

به غیر از Boomerang، می توانید با افزودن GIF به استوری اینستاگرام خود، محتوای جذاب تری را با برنامه هایی مانند GIPHY ایجاد و به اشتراک بگذارید. با برنامه‌هایی مانند GIPHY، می‌توانید آلبوم‌های GIF ایجاد کنید و آن‌ها را در زمان مناسب به اشتراک بگذارید تا مخاطبان خود را درگیر خود نگه دارید.

اپلیکیشن دیگر اپلیکیشن ImgPlay است. ImgPlay به شما امکان می دهد محتوای GIF را با تصاویر خود در تلفن خود ایجاد کنید. می توانید تصاویر و ویدیوها را در تلفن خود ویرایش کنید تا GIF یا نمایش اسلاید خود را ایجاد کنید.

همچنین می توانید از برنامه های دیگری استفاده کنید که می توانند به شما در ایجاد محتوای عالی کمک کنند – برنامه هایی مانند Coub، Gfycat، Tenor، InstaBooom، GIF Maker و غیره.

نتیجه

فید شما متاثر از صفحات اینستاگرامی است که بیشتر با آنها درگیر هستید. تعامل مکرر با استوری های اینستاگرام شانس نمایش پست های شما در فید فالوورها را افزایش می دهد.

از تغییرات مداوم الگوریتم اینستاگرام برای بهینه سازی استراتژی خود، ایجاد ارتباطات عمیق تر و تولید محتوای با کیفیت استفاده کنید. مطمئن شوید که دائماً آخرین ویژگی‌های استوری اینستاگرام را امتحان می‌کنید.

انجام تمام این ترفندهای استوری اینستاگرام یک نتیجه به شما می دهد – تعداد بازدید استوری های IG خود را به صورت تصاعدی افزایش خواهید داد!

اگر این ترفندهای استوری اینستاگرام را دوست دارید، سایر محتوای رسانه های اجتماعی ما را بررسی کنید که می توانند به شما در افزایش تعامل صفحه رسانه های اجتماعی، سرنخ ها، فروش و فالوورهای خود کمک کنند.

5/5 - (2 امتیاز)
اشتراک گذاری

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.