مقایسه 2 هتل 5 ستاره تاپ کشور – هتل الماس 2 مشهد و اسپیناس پالاس تهران

زمان مطالعه: 5 دقیقه

هتل الماس 2 مشهد: رزرو با 53% تخفیف | علی‌بابا

در مقایسه هتل الماس 2 مشهد با هتل اسپیناس پالاس تهران باید گفت این دو هتل در دسته بندی‌های مختلف از جمله امکانات، محیط، انتخابات غذایی و قیمت متفاوت هستند. با این حال هر دوی این هتل‌ها طی سالیان فعالیتشان توانستند عملکر ارزنده‌ای را به جای بگذارند. هتل الماس 2 و هتل اسپیناس پالاس با شیک بودن و امکانات لوکسی که دارند، از بهترین هتل‌های پنج ستاره برای اقامت هستند. در ادامه، بطور مفصل این دو هتل را از جهات مختلف مقایسه می‌کنیم.

درباره هتل الماس

گروه هتل‌های الماس از سابقه باارزشی در امر هتلداری و میزبانی از میهمانان مشهد مقدس برخوردار است. پس از موفقیت بدست آمده در تاسیس و اداره‌ هتل الماس ۱، در اواخر سال ۱۳۹۵ هتل پنج ستاره الماس ۲ مشهد نیز افتتاح شد. این هتل در کنار حرم مطهر رضوی واقع شده و ساختمانی ۲۵ طبقه با مجموع ۲۱۷ فضای اقامتی دارد که متشکل از اتاق و سوئیت می‌باشد. هم‌چنین الماس ۲ از جمله مجلل‌ترین و لوکس‌ترین هتل‌های مشهد است. در ادامه با ما همراه شوید تا این هتل را بیشتر بشناسید.

امکانات هتل

فضاهای اقامتی که هتل دارد متشکل از اتاق‌ها و سوئیت‌هایی است که از سبکی جذاب و چشم‌نواز برخوردارند. بعضی از سوئیت‌ها علاوه بر این موضوع مشرف به حرم مطهر رضوی می‌باشند. مدیران این مجموعه تمام امکاناتی را که برای داشتن اقامتی آسوده در مشهد احتیاج دارید، در هتل الماس 2 مشهد فراهم نموده‌اند. از امکانات رفاهی که این هتل دارد باید به چای ساز (بعضی از واحدهای اقامتی)، استخر، تلفن، یخچال، تلویزیون، رستوران، اینترنت، سرویس فرنگی، پارکینگ، سالن اجتماعات، خانه‌داری ۲۴ ساعته، اینترنت، تاکــسی سرویس، اعلام حریق، صندوق امانات، کافی‌شاپ، مجموعه ورزشی، سالــن مــاساژ آقایان، استخر، سونــا، جکوزی، اسپا، سالــن‌های همــایش، فروشگاه و ترانسفر رایگان فرودگاهی اشاره کرد.

تالارها و سالن‌های پذیرایی هتل

هتل الماس 2 مشهد با ۵ سالن غذاخوری آماده پذیرایی از میهمانان و زائرین امام رضا (ع) است. در طبقه ۱۹ هتل کافه رستوران روف گاردن با سرو انواع غذا و نوشیدنی بهترین محیط جهت سپری کردن اوقات فراغت شما است. کافی‌شاپ یاقوت نیز در طبقه اول هتل با چشم‌انداز خیابان اصلی و لابی، ارائه‌دهنده انواع نوشیدنی‌های گرم و سرد، کیک و فست فود می‌باشد. الماس ۲ برای رفاه حال حداکثری میهمانان یک کافی‌شاپ مجزا در مجموعه آبی نیز تدارک دیده است. چنانچه علاقمندید در فضایی مجلل و زیبا با دارا بودن چشم‌انداز ۳۶۰ درجه حرم و شهر غذای خود را میل نمایید، پیشنهاد می‌دهیم سری به رستوران‌های پاناروما و فیروزه بزنید.

سالن همایش پاناروما، سالن فیروزه و سالن جلسات، از ظرفیت‌ و چیدمان‌های متنوعی برخوردارند و امکاناتی نظیر پرده نمایش، ویدیو پروژکتور، سن، تریبون و سیستم صوتی حرفه‌ای را با هدف برگزاری انواع مراسم، کنفرانس، همایش، جلسات تخصصی، کارگاه و سمینار در هتل الماس 2 مشهد ارائه می‌دهند.

هتل الماس 2 مشهد: رزرو با 53% تخفیف | علی‌بابا

جاذبه‌های اطراف هتل الماس

از اصلی‌ترین موارد در انتخاب محل اقامت برای زائران نزدیک بودن هتل به حرم رضوی می‌باشد. رزرو اتاق هتل الماس 2 مشهد علاوه بر برخورداری از امکانات رفاهی مناسب، به خاطر نزدیکی به حرم امام رضا (ع) یک گزینه فوق‌العده جهت اقامت در مشهد محسوب می‌شود. الماس ۲ در خیابان امام رضا واقع شده است و به همین خاطر میهمانان به سایر مناطق شهر دسترسی مطلوبی دارند. چنانچه به خرید علاقمندید یا قصد دارید برای عزیزانتان سوغاتی خریداری کنید، این امکان را دارید تا در مدت کوتاهی به بازار رضا و مجتمع تجاری زیست خاور بروید و از خرید لذت ببرید. شایان ذکر است این دو بازار از شرایط متفاوتی برخوردارند؛ یکی از این بازارها دارای حال و هوای سنتی است و دیگری مدرن و مجهز می‌باشد.

دریاره هتل اسپیناس پالاس

در سال ۱۳۹۴ هتل اسپیناس پالاس تهران با ۵ ستاره در شمال غرب پایتخت افتتاح شد. این هتل متشکل از ۲۰ طبقه بوده و زیر مجموعه‌ای است از گروه هتل‌های اسپیناس. هتل اسپیناس پالاس تهران با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی و با شعار فراتر از انتظار، دارای سابقه‌ درخشانی در صنعت هتلداری می‌باشد. به همین خاطر اکثر مسافران هنگام رزرو هتل تهران، اسپیناس پالاس را از گزینه‌های فو‌ق‌العاده برای یک اقامت راحت تشخیص می‌دهند.

همانطور که گفتیم این هتل متشکل از ۲۰ طبقه بوده که با مجموع ۴۰۰ واحد اقامتی از یک سمت با چشم انداز شهر و از سمت دیگر با چشم انداز کوه دارای معماری خاص و منحصر به فرد است. هتل اسپیناس پالاس از میهمانان میزبانی می‌کند. اتاق‌هایی که هتل اسپیناس پالاس تهران دارند، در قالب دو تخته دبل و توئین، یک تخته، دو تخته رویال خانواده به اضافه سوئیت‌های جونیور، پرزیدنتال، اسکای، سیگنچر و رویال ارائه می‌شوند.

Espinas Hotels & Resorts | Award Winning Luxury and Upscale Hotels

امکانات هتل اسپیناس پالاس

هتل اسپیناس پالاس تهران از معماری معاصر و مدرنی برخوردار می‌باشد. هتل با ساخت اتاق‌های مجهز و استاندارد و همچنین فضاهای عمومی بزرگ با امکانات بالا تمام انتظاراتی که از یک هتل ۵ ستاره می‌توان داشت را برآورده کرده است. مهم‌ترین امکانات هتل اسپیناس پالاس تهران عبارتند از:

  • صندوق امانات در اتاق، آینه حمام ضد بخار، سردوش مخصوص،تشک و تخت خواب نرم، حمام و دستشویی، حوله لباسی حمام و حوله‌های جاذب، نرم و پنبه‌ای، وسایل ضروری لوکس حمام، تلویزیون، چای ساز در اتاق، روم سرویس بیست و چهار ساعته، ورودی مجهز به چراغ‌های سنسوری
  • مرکز سلامت (تجهیزات کاردیو، ماساژ، سونا، بدنسازی، استخر، جکوزی، خدمات زیبایی خانم‌ها و آقایان)، واکس کفش، روزنامه رایگان، خدمات لباسشویی و خشک‌شویی، قهوه و چای رایگان،اتاق چمدان، پرسنل چند زبانه، ترانسفر فرودگاه امام خمینی ۲۴ ساعته، اینترنت پرسرعت، پارکینگ، خدمات بیزینس سنتر دسترسی به PC، اینترنت، خدمات چاپ وکپی

رستوران‌های هتل اسپیناس پالاس

  • رستوران مدرن ایرانی و بین المللی لاتون: رفتن به رستوران لاتون با ارائه انواع متنوع غذاهای ایرانی و بین المللی با دستپخت آشپزهای ماهر از تجربه‌های ماندگار میهمانان خواهد بود.
  • رستوران سنتی دیبا: در رستوران سنتی دیبا که دارای فضایی سنتی با معماری و طراحی خوش نقش و زیبا است، غذاها و نوشیدنی‌های جذاب ایرانی ارائه می‌شوند.
  • اسکای لانژ: در بالاترین طبقه هتل با چشم اندازی بی‌نظیر از شهر تهران رستوران اسکای لانژ از ساعت ۸ شب تا ۱ بامداد با منو ویژه و منظره منحصربه‌فردش، یک شب رویایی را به میهمانان هتل تقدیم می‌کند.

Espinas Hotels & Resorts | Award Winning Luxury and Upscale Hotels

جاذبه‌های اطراف هتل اسپیناس پالاس

موقعیت مکانی که هتل دارد، به صورتی است که به نمایشگاه بین المللی تهران، بزرگراه‌های اصلی شهر، سالن اجلاس سران و سالن همایش‌های صدا و سیما دسترسی بسیار مطلوبی دارد. به علاوه در مدت زمانی کوتاه مسافران این امکان را دارند تا به پارک پرواز، فرحزاد، درکه، برج میلاد، پارک ژوراسیک، باشگاه ورزشی انقلاب و مجموعه فرهنگی ورزشی اریکه ایرانیان دسترسی داشته باشند. این دسترسی مناسب برای مسافران رزرو هتل اسپیناس پالاس تهران را به یک گزینه ایده آل تبدیل کرده است.

تفاوت هتل الماس 2 با هتل اسپیناس پالاس چیست؟

هتل اسپیناس پالاس با دارا بودن مجموع 400 واحد اقامتی ارائه‌دهنده تعداد بیشتر اتاق در مقایسه با هتل الماس 2 می‌باشد. هر دو این ‌هتل‌ها از جمله هتل‌های 5 ستاره و خوبی هستند که از اقامت در آن‌ها پشیمان نخواهید شد.

جمع‌بندی

هتل الماس 2 مشهد و هتل اسپیناس پالاس تهران با دکوراسیون لوکس و طراحی مدرنی که دارند، محیطی شیک و خوشایندی را به میهمانان تقدیم می‌کنند. ما در این مقاله سعی کردیم بطور مفصل به این دو هتل بپردازیم و شما را با ویژگی‌ها و امکاناتشان آشنا کنیم. امیدواریم اگر به تهران یا مشهد سفر می‌کنید با اقامت در هر یک از این هتل‌ها اوقات خوشی را بگذرانید.

 

5/5 - (3 امتیاز)

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/qDz
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *