آیا می خواهید اکانت اینستاگرام خود را به حساب تجاری تغییر دهید؟ این راهنمای گام به گام به شما کمک خواهد کرد. با این مقاله جدید و اختصاصی از هشت پیک همراه ما باشید
اگر قصد دارید یک پروفایل تجاری اینستاگرام برای وبلاگ یا مجله اینترنتی خود خود راه اندازی کنید، این پست برای شما مفید خواهد بود .
روزانه بیش از 1 میلیارد حساب در اینستاگرام فعال است. این باعث می شود که یکی از محبوب ترین شبکه های اجتماعی باشد.
اگر کسب و کار شما در اینستاگرام نیست، چیزهای زیادی را از دست داده اید.
اگر قبلاً در اینستاگرام هستید، پس باید از حساب شخصی به یک حساب تجاری اینستاگرام تغییر دهید. اکانت های اینستاگرام به صورت پیش فرض روی شخصی تنظیم شده اند. در این پست، نحوه تغییر حساب کاربری خود به حساب تجاری را به شما آموزش خواهیم داد.
مزایای بسیاری با داشتن یک حساب کاربری تجاری در اینستاگرام مرتبط است. برخی از این موارد شامل داشتن بینش عمیق در مورد مخاطبان، محتوا، و همچنین تعامل و دسترسی به دکمههای اضافی است که دسترسی پروفایل شما را افزایش میدهد. در ادامه در مورد اهمیت داشتن یک حساب کاربری تجاری در اینستاگرام بیشتر صحبت خواهیم کرد.
تفاوت بین حساب شخصی و حساب کاربری تجاری اینستاگرام
وقتی هر دو را در ظاهر مشاهده می کنید، حساب شخصی و حساب تجاری شبیه به هم به نظر می رسند. می توانید از هر دوی آنها به صورت رایگان استفاده کنید، هر کسی می تواند در هر دو حساب ثبت نام کند، و هر دو برای ارسال محتوا در اینترنت عالی هستند.
با این حال، آنها در برخی مناطق متفاوت هستند. این تفاوت ها ارزش توجه دارد. به عنوان مثال، یک حساب تجاری به شما کمک می کند تا به ویژگی هایی مانند Instagram Insights، تبلیغات اینستاگرام و بسیاری موارد دیگر دسترسی داشته باشید.
اکانت تجاری اینستاگرام تنها وسیله ای است که از طریق آن می توانید اطلاعات تماس خود را در پروفایل خود قرار دهید.
قبل از ورود حسابهای تجاری اینستاگرام، شرکتها این امکان را داشتند که بیوگرافی خود را با اطلاعاتی پر کنند که به آنها کمک میکند مخاطب ایدهآل خود را جذب کنند. اکنون، برندها می توانند از نسخه بهبودیافته نمایه شخصی لذت ببرند.
اگرچه می توانید کسب و کار خود را با حساب شخصی اینستاگرام خود راه اندازی کنید، اما اگر به یک حساب تجاری اینستاگرام تغییر ندهید، در نهایت خود را به ویژگی های کمتری محدود خواهید کرد.
مزایای اکانت تجاری اینستاگرام
اگر می خواهید در اینستاگرام فالوور داشته باشید، باید یک پروفایل تجاری اینستاگرام داشته باشید تا بتوانید از این پلتفرم به صورت استراتژیک استفاده کنید.
اکانت تجاری اینستاگرام دارای مزایای زیادی است که به رشد شما به عنوان یک برند کمک می کند. بیایید چند مورد از مزایای داشتن پروفایل تجاری اینستاگرام را بررسی کنیم.
1. شما را جدی تر خواهند گرفت
نمایه های تجاری به مشتریان بالقوه کمک می کند تا صنعت، آدرس و اطلاعات تماس برند شما را بشناسند. توانایی ارائه اطلاعات بیشتر از قبل، و اطلاعات تماس، به نمایه شما جلوه ای حرفه ای می دهد.
همچنین، ارائه راههای بیشتر برای تماس افراد با شما به مخاطبان کمک میکند به شما اعتماد کنند و شما را جدی بگیرند.
نحوه نمایش پروفایل شما به کاربران اینستاگرام می گوید که آیا این یک تجارت است یا خیر. اکانت تجاری اینستاگرام حس اعتماد بیشتری ایجاد می کند.
همچنین می توانید با ارسال پست و تعامل مداوم با مخاطبان خود در اینستاگرام اعتماد ایجاد کنید. اینها استراتژی های موثر بازاریابی اینستاگرامی هستند که نباید آنها را نادیده بگیرید.
2. دسترسی به تجزیه و تحلیل
این یک فایده بزرگ است. وقتی به نمایه کسبوکار تغییر میکنید، میتوانید به اطلاعات آماری درباره حساب خود و نحوه عملکرد آن دسترسی پیدا کنید.
همچنین میتوانید به نحوه عملکرد پست، فعالیتهای فالوورها و بینش مخاطبان خود نگاه کنید. اگرچه این بینش ها خیلی دقیق نیستند، اما به شما ایده هایی در مورد کارهایی می دهند که می توانید برای موفقیت بیشتر محتوا و حساب خود انجام دهید.
3. امکان افزودن لینک به استوری های اینستاگرام
اینستاگرام به دلیل ناتوانی در پیوند مستقیم به پست های وبلاگ و صفحات فرود مستقیماً از پست های اینستاگرام شما مشهور است. به همین دلیل است که عبارت “لینک در بیو” بسیار محبوب است. با این حال، اکانت هایی با بیش از 10000 فالوور می توانند لینک های داخل استوری اینستاگرام را به سمت بالا بکشند. این ویژگی فقط برای حسابهایی با نمایههای تجاری در دسترس است.
اگرچه ممکن است مدتی طول بکشد تا حساب شما 10000 فالوور داشته باشد، اما اگر استراتژی اینستاگرام موفقی را اجرا کنید، میتوانید در مدت کوتاهی محتوا را در استوری خود پیوند دهید . می توانید به راحتی آخرین محتوای خود را برجسته کنید، معاملات کوتاه مدت خود را به نمایش بگذارید و همچنین محتوا و محصولات مفید را بر اساس روندهای اخیر از طریق پیوندهای استوری خود به اشتراک بگذارید.
4. دسترسی به تبلیغات اینستاگرام
تبلیغات اینستاگرام و پست های تبلیغاتی از طریق مدیر تبلیغات فیس بوک ایجاد می شود. این بدان معناست که قبل از ایجاد کمپین تبلیغاتی در اینستاگرام، باید یک حساب تجاری اینستاگرام داشته باشید که به صفحه فیس بوک شما متصل باشد.
اگر می خواهید سرنخ ایجاد کنید، تبدیل ها را افزایش دهید و آستانه 10000 فالوور را در اسرع وقت داشته باشید، باید از تبلیغات اینستاگرام استفاده کنید. اگر نمی توانید دسترسی خود را افزایش دهید و با چالش هایی که شرکت ها از طریق الگوریتم اینستاگرام با آن مواجه هستند دست و پنجه نرم می کنید، می توانید به راحتی از طریق تبلیغات پولی مخاطب ایده آل خود را هدف قرار دهید و به آنها دسترسی پیدا کنید.
5. امکان برنامه ریزی پست ها قبل از زمان
این مزیت تنها چند سال از عمر آن می گذرد. ارزش قابل توجهی برای بازاریابان در اینستاگرام دارد. پروفایل های تجاری اینستاگرام می توانند به طور خودکار پست های خود را برنامه ریزی کنند. این باعث صرفه جویی در زمان صرف شده برای ارسال دستی محتوا می شود.
اگر میخواهید مدیریت رسانههای اجتماعی شما آسانتر باشد، میتوانید با تغییر به یک حساب تجاری اینستاگرام به تیم بازاریابی خود لطف کنید.
6. دسترسی به پست های قابل خرید اینستاگرام
پست های قابل خرید اینستاگرام یک ویژگی جدید در اینستاگرام است. این ویژگی به بازاریابان امکان تگ کردن و خرید محصولات را مستقیماً از پست های ارگانیک اینستاگرام خود آسان می کند. این یک راه برای کسب درآمد در اینستاگرام ایجاد می کند.
اما همانطور که در مورد تبلیغات داریم، پست های قابل خرید فقط برای افرادی که دارای حساب های تجاری اینستاگرام هستند قابل دسترسی هستند. بنابراین، اگر علاقه مند به افزایش فروش آنلاین هستید، ایده آل است که به یک نمایه تجاری تغییر دهید.
خرید در اینستاگرام به شما این امکان را میدهد تا عکسهایی را که میخواهید نمایش دهید، انتخاب کنید. شما همچنین می توانید حدود پنج محصول را در هر تصویر یا حدود بیست محصول را در هر چرخ فلک تگ کنید.
این همش نیست. شما همچنین می توانید فیلترها را اضافه کنید.
هنگامی که یک خریدار احتمالی روی یک محصول برچسب گذاری شده در یک پست ضربه می زند، اطلاعات بیشتری (مانند جزئیات محصول، قیمت و آدرس وب سایت که در آن می تواند سفارش دهد) را مشاهده می کند.
علاوه بر مزیت فوق، کاربران اینستاگرام همچنین میتوانند مستقیماً از نمایه اینستاگرام شما از طریق فید «فروشگاه» استفاده کنند.
این به برندها اجازه می دهد تا محصولات و خدمات خود را به هم متصل کنند. بدین ترتیب فرآیند خرید اینستاگرام بدون دردسر می شود.
چگونه اکانت خود را به اکانت تجاری اینستاگرام تبدیل کنیم
تغییر به پروفایل تجاری اینستاگرام بسیار آسان است.
برای شروع، به پروفایل خود در اینستاگرام (برای موبایل) بروید. در قسمت تنظیمات حساب، با گزینه ای به نام «تغییر به نمایه کسب و کار» روبرو خواهید شد.
هنگامی که روی آن کلیک کردید، از شما خواسته می شود که وارد حساب فیس بوک خود در برنامه شوید.
پس از ورود به حساب کاربری فیسبوک خود، از شما خواسته می شود صفحه فیسبوکی را که می خواهید به پروفایل تجاری اینستاگرام خود متصل کنید، انتخاب کنید.
شما فقط می توانید فقط یک حساب تجاری اینستاگرام و صفحه فیس بوک را متصل کنید.
پس از اتصال حساب ها، اینستاگرام از شما اطلاعاتی را که می خواهید از صفحه فیس بوک خود وارد کنید، درخواست می کند. برخی از اطلاعاتی که می توانید به دست آورید شامل شماره تلفن خدمات مشتری، آدرس پستی یا آدرس ایمیل است. برای راه اندازی یک حساب کاربری تجاری اینستاگرام به حداقل یک مخاطب نیاز دارید.
و بس. شما پروفایل تجاری اینستاگرام خود را تنظیم کرده اید.
در تصویر زیر می توانید تفاوت بین هر دو اکانت را مشاهده کنید.
برخی از تفاوتها عبارتند از دکمه «تماس» که به شما امکان میدهد به اطلاعات تماس، نوع کسبوکاری که در فیسبوک انتخاب کردهاید، و اطلاعات بینش خود (که میتوانید در بالا سمت راست در کنار چرخ دنده تنظیمات به آن دسترسی داشته باشید) دسترسی داشته باشید. .
برخی از تفاوتها عبارتند از دکمه «تماس» که به شما امکان میدهد به اطلاعات تماس، نوع کسبوکاری که در فیسبوک انتخاب کردهاید، و اطلاعات بینش خود (که میتوانید در بالا سمت راست در کنار چرخ دنده تنظیمات به آن دسترسی داشته باشید) دسترسی داشته باشید. .
لطفاً توجه داشته باشید که Instagram Insights داده های تاریخی را از فیس بوک استخراج نمی کند. پس از تنظیم پروفایل تجاری اینستاگرام شما شروع به جمع آوری این داده ها می کند.
اگر دلیلی برای بازگشت به حساب خود دارید، می توانید این کار را در تنظیمات حساب انجام دهید.
ویژگی های اکانت تجاری اینستاگرام
ویژگی های جدیدی که در یک حساب کاربری تجاری اینستاگرام پیدا خواهید کرد شامل موارد زیر است:
1. پروفایل های تجاری
ظاهر حساب های تجاری آنها را از حساب های شخصی منحصر به فرد می کند. نمایه های تجاری اطلاعات (مانند اطلاعات تماس) را از فیس بوک بیرون می کشند و همچنین به لینک های اینستاگرام قابل خرید دسترسی پیدا می کنند.
2. بینش
حسابهای تجاری اینستاگرام هر هفته اطلاعاتی مانند برداشتها، دسترسی و کلیکها را به وبسایت ارائه میکنند. همچنین می توانید به صورت پست به پست به این اطلاعات دسترسی داشته باشید.
3. تبلیغ کنید
همانطور که در فیسبوک «تقویت پست» را داریم، پروفایلهای تجاری در اینستاگرام میتوانند پستها را تبلیغ کنند، جدای از اجرای تبلیغات اینستاگرام.
4. فروش
پروفایل های تجاری در اینستاگرام دارای یک برگه «فروش» هستند که هر پست برچسب گذاری شده با محصولات قابل خرید یک شرکت را در یک فید جمع می کند.
نتیجه
اکنون می توانید حساب شخصی اینستاگرام خود را به یک حساب کاربری تجاری اینستاگرام تبدیل کنید. میتوانید از نمایه کسبوکارتان برای ارتقای کسبوکارتان از طریق تجزیه و تحلیل، پستهای حمایتشده، و تبلیغاتی که ارائه میکند، استفاده کنید.
اگر برندی در اینستاگرام دارید، با داشتن یک حساب تجاری، به خودتان (و تیم بازاریابی رسانه های اجتماعی خود) کمک زیادی خواهید کرد. این به شما امکان دسترسی به مزایای زیادی را می دهد که نتایج بازاریابی شما را افزایش می دهد. علاوه بر این، داشتن آن رایگان است و هر زمان که نیاز باشد، میتوانید به راحتی به حساب خود بازگردید.
آخرین دیدگاهها