این ترند ویروسی هوش مصنوعی TikTok می تواند یک هد شات رایگان برای شما به ارمغان بیاورد. در اینجا چگونه است

زمان مطالعه: 3 دقیقه

با مجله هشت پیک با مقاله ی این ترند ویروسی TikTok می تواند یک هد شات رایگان برای شما به ارمغان بیاورد. در اینجا چگونه است
همراه ما باشید

هد شات تولید شده توسط هوش مصنوعی

اسکرین شات توسط سابرینا اورتیز/مجله هشت پیک

روندهای ویروسی TikTok گهگاه می توانند یک یا دو چیز در مورد فناوری به شما بیاموزند و روند تولید هدشات هوش مصنوعی نمونه بارز آن است. در این روند، کاربران سلفی می گیرند و با لمس یک دکمه آن ها را به عکس های با کیفیت بالا تبدیل می کنند. در اینجا نحوه انجام آن نیز آورده شده است.

همچنین: Expedia ویژگی های جدید هوش مصنوعی را برای بهبود برنامه ریزی سفر شما اضافه می کند. در اینجا چگونه است

گرفتن یک هد شات تجاری عالی می تواند یک شاهکار چالش برانگیز باشد زیرا باید یک عکاس استخدام کنید و سپس انگشتان خود را به هم بزنید تا هر یک از عکس ها را به اندازه کافی دوست داشته باشید تا آن را به عکس پروفایل لینکدین یا هد شات حرفه ای رسمی خود تبدیل کنید.

بنابراین، وقتی TikToks افرادی را دیدم که از هوش مصنوعی استفاده می‌کنند تا به راحتی یک هد شات با ظاهری حرفه‌ای تولید کنند، مجبور شدم آن را آزمایش کنم و در زیر نحوه انجام این کار و آنچه پیدا کردم آورده شده است.

حساب کاربری خود را تنظیم کنید

برای شروع، باید برنامه Remini را دانلود کنید که هم برای آی او اس و هم برای اندروید در دسترس است. سپس می توانید دستورالعمل های برنامه را برای تنظیم حساب خود دنبال کنید.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  مدل های هوش مصنوعی را با داده های خود آموزش دهید تا خطرات را کاهش دهید

ابتدا از شما می خواهد که روی دکمه «شروع به کار» کلیک کنید، که شما را به صفحه اشتراک می برد. در اینجا می‌توانید برای شروع یک دوره آزمایشی رایگان سه روزه انتخاب کنید. مراقب باشید که اگر پس از پایان دوره آزمایشی آن طرح اشتراک را لغو نکنید، هفته ای 10 دلار از شما دریافت خواهد کرد.

همچنین: بهترین ژنراتورهای هنری هوش مصنوعی: DALL-E 2 و موارد دیگر

برای تکمیل راه‌اندازی حساب خود، به Remini اجازه دسترسی به عکس‌هایتان را بدهید، زیرا برای ایجاد هد شات تولید شده توسط هوش مصنوعی به ۸ تا ۱۲ عکس نیاز دارد.

هد شات خود را ایجاد کنید

هنگامی که همه چیز را تنظیم کردید، روی نوار پایینی که روی آن نوشته شده “AI Photos” کلیک کنید. در اینجا روی «Generate my photos» کلیک می‌کنید و از شما خواسته می‌شود 8 تا 12 عکس از خود انتخاب کنید که چهره شما را به وضوح نشان می‌دهند و نور خوبی دارند.

پس از آن، می‌توانید در بین مدل‌های متعدد پیمایش کنید و روی مدلی که می‌خواهید چهره شما رندر شود کلیک کنید. پس از انجام این کار، باید چند دقیقه صبر کنید تا تصویر شما تولید شود. می‌توانید اعلان‌ها را روشن کنید تا زمانی که تصاویرتان آماده هستند، هشدار دریافت کنید.

هنگامی که تصاویر تولید می شوند، شش گزینه مختلف برای پیمایش خواهید داشت که می توانید در حین اسکرول آنها را حذف یا ذخیره کنید. در تجربه من، برخی از مدل‌ها فوق‌العاده بودند، در حالی که برخی دیگر چیزهای زیادی را رها کردند.

حکم نهایی

کمی بازی کردن می‌طلبد، اما من شخصاً از اینکه چقدر تصویر مورد علاقه‌ام شبیه من است شوکه شدم. تصویر حتی برخی از ویژگی‌های منحصربه‌فرد روی صورتم داشت، مانند لبخند کمی کج من. این نتیجه را می توانید در تصویر بالای مقاله مشاهده کنید.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  شکاف مهارتی و اعتماد کارکنان بزرگترین مانع برای پذیرش هوش مصنوعی مولد در کسب و کار است.

من قبلاً نحوه استفاده از هوش مصنوعی برای ایجاد عکس از سر را توضیح داده‌ام، اما – برخلاف تکنیک Canva Pro – شما باید با این روند کار را به صفر برسانید.

همچنین: من بسیاری از ابزارهای هوش مصنوعی را برای کار آزمایش کرده ام. این 5 مورد مورد علاقه من تا کنون هستند

بله، برخی از تصاویر کاملا تصادفی یا عجیب هستند. مورد علاقه شخصی من زمانی بود که هوش مصنوعی یک باب سبز کوتاه به من داد که من آن را نخواستم.

هد شات تولید شده توسط هوش مصنوعی

یادآوری

اما اگر از ارسال تصادفی 8 تا 12 عکس، حتی یک هد شات خوب دریافت کنید که واقعاً دوست دارید، به نظر من به اندازه کافی خوب است.

همچنین: این ابزار جدید هوش مصنوعی ابله های شما را به تصاویر باکیفیت تبدیل می کند

از نظر هزینه، آزمایش رایگان کاملاً ارزشش را دارد. اشتراک 10 دلاری در هفته برای من بسیار تند است، اما شاید ارزش آن را داشته باشد که فقط برای یک هفته مشترک شوید، عکس های مورد نیاز خود را دریافت کنید و سپس اشتراک را لغو کنید.



امیدواریم از این مقاله مجله هشت پیک نیز استفاده لازم را کرده باشید و در صورت تمایل آنرا با دوستان خود به اشتراک بگذارید و با امتیاز از قسمت پایین و درج نظرات باعث دلگرمی مجموعه مجله 8pic باشید

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/IRjxme
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *