چگونه پیدا کنیم که این شماره برای چه کسی ثبت شده است [Complete Guide]

زمان مطالعه: 4 دقیقه

با مجله هشت پیک با مقاله ی چگونه پیدا کنیم که این شماره برای چه کسی ثبت شده است [Complete Guide]
همراه ما باشید

آیا من تنها کسی هستم که لحظه ای را دارم که تماسی را از دست داده اید و کنجکاو هستید که بدانید این شماره در واقع متعلق به چه کسی است؟ در این پست به این معضل می پردازیم. ما یک راهنمای واقعی برای شما آورده ایم که به شما کمک می کند متوجه شوید که یک شماره برای چه کسی ثبت شده است.

پیدا کنید این شماره برای چه کسی ثبت شده است

چگونه بفهمیم این شماره برای چه کسی ثبت شده است؟

راه های مختلفی برای فهمیدن اینکه یک شماره برای چه کسی ثبت شده است وجود دارد که در زیر به موارد ساده ای اشاره کرده ایم تا بتوانید از آنها استفاده کنید.

  1. با شماره تماس بگیرید تا متوجه شوید چه کسی با شما تماس گرفته است
  2. شماره را در دایرکتوری تلفن معکوس پیدا کنید
  3. شخص را در وب سایت های رسانه های اجتماعی جستجو کنید
  4. یک جستجوی وب انجام دهید
  5. در Quora یا Reddit جستجو کنید

اجازه دهید در مورد آنها با جزئیات صحبت کنیم.

1]با شماره تماس بگیرید تا متوجه شوید چه کسی با شما تماس گرفته است

آیا این کاملا واضح نیست، ساده ترین یا سخت ترین راه برای فهمیدن اینکه یک شماره متعلق به چه کسی است، فقط تماس گرفتن با آنهاست؟ همچنین، بررسی کنید که آیا آنها یک پست صوتی گذاشته اند که بتواند هویت آنها را آشکار کند. در صورتی که این گزینه در لیست شما نیست، به روش بعدی بروید.

2]شماره را در دایرکتوری تلفن معکوس پیدا کنید

فهرست یا جستجوی تلفن معکوس مجموعه ای از شماره های تلفن همراه با جزئیات مشتری است. این یک سرویس آنلاین است که شما نیز می توانید به آن دسترسی داشته باشید. برای اطلاع از شماره سه سرویس ذکر کرده ایم.

  • Socialcatfish.com: این یکی از بهترین وب سایت ها برای فهمیدن اینکه یک شماره متعلق به چه کسی است است. این پایگاه داده عظیمی دارد و برای استفاده از آن برای یافتن صاحب شماره، به آدرس URL بروید، روی Phone کلیک کنید.، شماره را وارد کنید و جستجو را بزنید. متوجه می شود که صاحب آن شماره کیست و نتیجه را به شما می دهد.
  • Intelius.com: یکی دیگر از دایرکتوری تلفن معکوس با استفاده آسان، Intelius است. این وب سایت دیگری است که می تواند به شما در جستجوی افراد کمک کند. بهترین چیز در مورد این این است که فقط با اعداد کار نمی کند، بلکه برای این راهنما، ما فقط بر روی شماره تلفن تمرکز می کنیم. بنابراین، برای آن، فقط به URL بروید، روی آن کلیک کنید تلفن، و جستجو کنید.
  • Beenverified.com: در نهایت، ما به Verified.com رسیده ایم. مانند سایر خدمات ذکر شده، این وب سایت شما را به صاحب یک شماره تلفن نیز متصل می کند. برای آن، از URL بازدید کنید، به جستجوی تلفن > معکوس تلفن جستجو، شماره را وارد کنید و ادامه دهید.

امیدوارم بتوانید بفهمید چه کسی با شما تماس گرفته است. به خاطر داشته باشید که حتی اگر این سرویس ها پایگاه داده های بزرگی دارند، ممکن است شماره تلفنی که به دنبال آن هستید وجود نداشته باشد. در این صورت، به دنبال روش‌های دیگری باشید که در ادامه به آنها اشاره می‌شود.

خواندن: چگونه حساب Truecaller را غیرفعال کنیم و شماره موبایل را از لیست خارج کنیم

3]شخص را در وب سایت های رسانه های اجتماعی جستجو کنید

در مرحله بعد، اجازه دهید در سایت های رسانه های اجتماعی، به خصوص لینکدین و فیس بوک، به دنبال شخص بگردیم. به این دلیل که این وب سایت ها، در عصر امروزی، اکثر کاربران تمایل دارند از این دو پلتفرم به عنوان نمونه کار خود استفاده کنند. بنابراین، وارد حساب کاربری خود شوید، به جستجو بروید، شماره را وارد کنید و ادامه دهید. اگر جستجو نتیجه ای داشت، روی کاشی ارائه شده کلیک کنید، به نمایه آنها بروید و نام آنها را بررسی کنید.

خواندن: چگونه حساب های مرتبط با آدرس ایمیل و شماره تلفن خود را پیدا کنید

4]جستجوی وب انجام دهید

اگر فکر می‌کنید فردی که با شما تماس گرفته کلاهبردار است یا می‌خواهید بدانید که آیا تماسی از سازمانی دریافت کرده‌اید، ساده‌ترین روش این است که فقط یک جستجوی سریع در گوگل انجام دهید. در واقع، تقریباً تمام موتورهای جستجو در صورت دریافت تماس از یک فرد قابل توجه، نتیجه را به شما می دهند.

5]در Quora یا Reddit جستجو کنید

در صورتی که فردی که تماس می گیرد کلاهبردار باشد، ما تقریباً مطمئن هستیم که شما تنها کسی نیستید که آنها با او تماس گرفته اند، بنابراین، با یک جستجوی آنلاین سریع در انجمن هایی مانند Quora یا Reddit، نتیجه لازم را خواهید گرفت. اکثر قربانیان تمایل دارند که شرح مفصلی از کلاهبرداری ارائه دهند، بنابراین شما می توانید به سرعت مطالعه کنید و آگاه باشید که چنین چیزی ممکن است برای شما نیز اتفاق بیفتد.

خودشه!

خواندن: چگونه یک شماره تلفن همراه را ردیابی کنیم

چگونه می توانم بفهمم که یک شماره برای چه کسی ثبت شده است؟

راه های مختلفی برای فهمیدن اینکه یک شماره برای چه کسی ثبت شده است وجود دارد. ما در این مقاله به پنج روش ساده اشاره کرده ایم تا به راحتی متوجه شوید چه کسی با شما تماس گرفته است. اگر مشکوک هستید، با آن شخص تماس نگیرید بدون اینکه متوجه شوید او کیست.

مربوط: چگونه شماره تلفن همراه را آنلاین پیدا کنیم؟

چگونه می توانم جزئیات یک شماره تلفن را پیدا کنم؟

با کمک Reverse Phone Directory یا Lookup می توانید متوجه شوید که صاحب آن شماره کیست. روش های دیگری نیز برای انجام این کار وجود دارد که در این پست به همه آنها اشاره کرده ایم. فقط فهرست را مرور کنید و آنچه را که به دنبال آن هستید پیدا خواهید کرد.

امیدواریم از این مقاله مجله هشت پیک نیز استفاده لازم را کرده باشید و در صورت تمایل آنرا با دوستان خود به اشتراک بگذارید و با امتیاز از قسمت پایین و درج نظرات باعث دلگرمی مجموعه مجله 8pic باشید

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/XOfJpU
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *