5 روش برای خودکارسازی چت بات
به گزارش مجله هشت پیک 5 روش برای خودکارسازی چت بات
که در این بخش به محتوای این خبر با شما کاربران گرامی خواهیم پرداخت
این روزها اکثر وب سایت ها دارای یک ربات چت برای پاسخ به سوالات هستند. بهعنوان یک مصرفکننده، این یک روش کارآمد و کارآمد برای دریافت سریع پاسخهای مورد نیاز است و میتواند بسیار راحتتر از پیمایش مجموعهای از اسناد راهنما باشد.
اما به عنوان یک تجارت، اگر به صورت دستی به هر پیام ربات چت پاسخ دهید، مقیاس پذیری آن دشوار است. به علاوه، برای بهترین تجربه چت بات، شخصی باید 24/7 آنلاین باشد. وارد چت ربات. ChatBot از هوش مصنوعی برای هدایت فوری کاربران به منبع مناسب استفاده می کند و به کسب و کارها این امکان را می دهد تا بدون پاسخ دستی به هر سؤالی سریع پاسخ دهند.
وقتی ChatBot را با Zapier جفت میکنید، میتوانید فرآیندهای chatbot خود را مقیاسبندی کنید—به حداکثر رساندن کارایی و بازگشت سرمایه.
تازه به Zapier؟ این یک ابزار اتوماسیون است که به هر کسی کمک میکند برنامهها را متصل کند و گردشهای کاری را خودکار کند—بدون کد پیچیده. برای استفاده از این برنامه و بسیاری دیگر با Zapier به صورت رایگان ثبت نام کنید.
فهرست مطالب
برای شروع کار با یک قالب Zap – چیزی که ما آن را گردش کار از پیش ساخته شده خود می نامیم – فقط روی دکمه کلیک کنید. تنظیم فقط چند دقیقه طول می کشد. در اینجا می توانید اطلاعات بیشتری در مورد راه اندازی Zaps بخوانید.
پیام های ChatBot را به ابزار پشتیبانی مشتری خود ارسال کنید
برای حفظ دقت ابزار پشتیبانی مشتری خود، باید تمام درخواستهای مشتری را که به آنها وارد میشود پیگیری کنید – مهم نیست که سؤال از کجا آمده است. به جای افزودن دستی پشتیبانی مشتری از چندین منبع، میتوانید از اتوماسیون استفاده کنید تا فوراً آن را به مکان مناسب ارسال کنید.
یک Zap ایجاد کنید که فوراً پیام های ChatBot را به ابزار پشتیبانی مشتری شما ارسال می کند. به این ترتیب، اگر سؤال نیاز به پاسخ دستی داشته باشد، تیم پشتیبانی شما درخواست را در برنامه مناسب می بیند و می تواند به سرعت پاسخ دهد. بهعلاوه، میتوانید بینشهایی درباره سؤالاتی که مشتریانتان مدام میپرسند جمعآوری کنید، بنابراین میتوانید ChatBot خود را بهتر آموزش دهید.
دریافت اعلان در مورد پیام های جدید
اگر اعلانهایی درباره پیامهای ChatBot جدید دریافت نمیکنید، میتوانید اطلاعات بینش مشتری را از دست بدهید—یا بدتر از آن، پیامهایی را که نیاز به پاسخ دستی دارند از دست بدهید. این باعث تجربه بد مشتری می شود و منجر به از دست دادن فروش می شود.
با Zapier، میتوانید برنامه یا ایمیل چت تیمی خود را به ChatBot متصل کنید و هر زمان که پیام جدیدی دریافت شد، هشدارهای بلادرنگ دریافت کنید. اکنون، اعلانهایی را در برنامهای که واقعاً آن را میبینید دریافت خواهید کرد – با اطمینان از اینکه میتوانید به سرعت پاسخ دهید.
سرنخ های جدید ChatBot را به ابزار مناسب اضافه کنید
اطلاعات سرنخ غنی شده به معنای دسترسی شخصی تر است – که منجر به تبدیل بیشتر می شود. با این حال، از آنجایی که شما سرنخ های بیشتری را وارد می کنید، غیرممکن است که ثبت دستی داده ها را مقیاس کنید. فقط اطلاعات زیادی برای وارد کردن دستی وجود دارد.
با ایجاد یک Zap که هنگام دریافت پیام ChatBot جدید، سرنخ یا یادداشتی را در CRM شما اضافه می کند، داده های سرنخ را به طور یکپارچه ردیابی کنید. به یک CRM پر از اطلاعات سرنخ دقیق و بهروز سلام کنید.
همچنین میتوانید از Zapier برای افزودن خودکار سرنخهای ChatBot جدید به ابزار بازاریابی ایمیلی خود استفاده کنید. افزودن خودکار سرنخهای ChatBot جدید به فهرستهای ایمیل شما را قادر میسازد تا از طریق کمپینهای ایمیلی هدفمند، فوراً سرنخها را پرورش دهید – تعامل و تبدیلها را افزایش دهید.
مدیریت کار را ساده کنید
آیا از ابزارهای مدیریت پروژه برای سازماندهی لیست کارهای تیم خود استفاده می کنید؟ اگر چنین است، میتوانید با ارسال خودکار کارهای جدید که از طریق ChatBot به ابزار مدیریت کارتان میآیند، مدیریت کار را ساده کنید.
این به سازماندهی تیم شما کمک می کند و مسئولیت پذیری را تضمین می کند. با سادهسازی فرآیند مدیریت کار، زمانی را به دست میآورید تا به جای سازماندهی، بر انجام عملی کار تمرکز کنید.
تجزیه و تحلیل ChatBot را پیگیری کنید
داده ها کلید بهبود عملکرد چت بات شما هستند. ردیابی خودکار تجزیه و تحلیل به شما امکان می دهد بینش های ارزشمندی در مورد تعاملات کاربر، جریان گفتگو و رضایت مشتری جمع آوری کنید.
یک Zap ایجاد کنید که ابزار تجزیه و تحلیل یا ردیابی شما را با ChatBot متصل میکند – به شما امکان میدهد موفقیت را اندازهگیری کنید، زمینههای بهبود را شناسایی کنید و استراتژی ChatBot خود را اصلاح کنید.
از ChatBot بیشتر بهره ببرید
با استفاده از قدرت اتوماسیون، میتوانید از پتانسیل کامل ChatBot استفاده کنید – تعامل با مشتری و باز کردن فرصتهای رشد جدید. اتوماسیون فقط یک صرفه جویی در زمان نیست، بلکه یک تغییر دهنده بازی است، و به شما امکان می دهد بر روی مهم ترین چیزها تمرکز کنید و ارتباطات معناداری با مشتریان خود ایجاد کنید.
امیدواریم از این مقاله مجله هشت پیک نیز استفاده لازم را کرده باشید و در صورت تمایل آنرا با دوستان خود به اشتراک بگذارید و با امتیاز از قسمت پایین و درج نظرات باعث دلگرمی مجموعه مجله 8pic باشید
لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/awM
کوتاه کننده لینک
کد QR :
آخرین دیدگاهها