19 بهترین بسترهای هوش مصنوعی برای بازاریابان و تحلیلگران بازاریابی در سال 2023
با مجله هشت پیک با مقاله ی 19 بهترین بسترهای هوش مصنوعی برای بازاریابان و تحلیلگران بازاریابی در سال 2023 همراه ما باشید
اگر از ابزارهای جدید هوش مصنوعی در دسترس استفاده کرده اید، احتمالاً متوجه شده اید که چند کار را می توانید در عرض چند ثانیه ساده کنید.
پلتفرمهای هوش مصنوعی مناسب میتوانند به شما یا کسبوکارتان کمک کنند شکاف بین الگوریتمهای پیشرفته و برنامههای کاربردی دنیای واقعی را پر کنید و سیستمهای هوش مصنوعی را قادر میسازند فرآیندهای انسانی مانند استدلال، یادگیری و حتی هوش اجتماعی را تقلید کنند.
اما، با وجود تعداد زیادی از پلتفرمهای هوش مصنوعی که به بازار میآیند، دقایقی که با استفاده از ChatGPT صرفهجویی میکنید ممکن است با ساعتها بررسی اینکه کدام پلتفرمها و ویژگیهای هوش مصنوعی برای شما مناسب هستند، از بین برود.
در این پست، با برجسته کردن 19 پلت فرم عالی هوش مصنوعی، که در این دسته بندی ها سازماندهی شده اند، کمک خواهیم کرد:
پلتفرم هوش مصنوعی چیست؟
پلتفرم هوش مصنوعی یک راه حل فناوری است که به کسب و کارها اجازه می دهد تا برنامه های کاربردی مبتنی بر هوش مصنوعی را توسعه، استقرار، ادغام و استفاده کنند. پلتفرمهای هوش مصنوعی معمولاً شامل ابزارها و خدماتی هستند که به دانشمندان داده، توسعهدهندگان و کاربران تجاری کمک میکنند تا مشکلاتی را که نیاز به استدلال، برنامهریزی، یادگیری، پردازش زبان طبیعی، ادراک و دستکاری اشیا دارند، حل کنند.
19 بهترین پلتفرم هوش مصنوعی
- HubSpot
- OpenAI
- ورق را رو کردن ذهن
- پرنده بارانی
- احساس کنید
- Wit.ai
- جریان گفتگو
- Google Vertex AI
- DataRobot AI
- TensorFlow
- مایکروسافت آژور
- IBM Watson Studio
- NVIDIA
- سمفونی هوش مصنوعی
- H20 AI
- PyTorch
- GitHub
- OpenCV
- سخت
بهترین بسترهای هوش مصنوعی برای بازاریابان
هوش مصنوعی HubSpot
با هوش مصنوعی HubSpot شروع کنید.
HubSpot Marketing Hub ابزارهای هوش مصنوعی از جمله Content Assistant را ارائه می دهد، ابزاری برای ایجاد محتوا برای وبلاگ نویسان و کپی رایترهای وب.
به طور خاص، Content Assistant میتواند به شما در ایجاد ایدههای موضوعی برای وبلاگها، ایجاد طرحهای کلی وبلاگ، نوشتن پاراگرافها، ایمیلهای جستجوگر حرفهای یا بازاریابی و موارد دیگر در یک حساب Marketing Hub کمک کند.
HubSpot همچنین ChatSpot را راه اندازی کرد، یک ربات مکالمه رایگان که می تواند اطلاعاتی در مورد CRM به شما ارائه دهد. با ChatSpot، میتوانید از رابط چت برای پرسیدن سؤال یا دستورات مربوط به CRM خود برای دریافت پاسخ هوش مصنوعی استفاده کنید. به عنوان مثال، میتوانید از آن بخواهید جزئیات تماس را به شما بدهد، ایمیلهای بعدی ارسال کند، گزارشها را جمعآوری کند و بخشهای تماس جدید ایجاد کند.
ویژگی های کلیدی:
- ایجاد وبلاگ، بازاریابی، و کپی ایمیل. (دستیار محتوا)
- پیشنهادات موضوع و لحن محتوا را دریافت کنید. (دستیار محتوا)
- وظایف مربوط به CRM را فرمان دهید (ChatSpot)
- درخواست اطلاعات تولید شده خودکار مربوط به CRM خود (ChatSpot)
قیمت: ویژگیهای HubSpot AI، در نسخه عمومی بتا و آلفا، با ویژگیهای اضافی در دسترس مشتریان ممتاز رایگان هستند. بیشتر بدانید یا در اینجا ثبت نام کنید.
OpenAI
منبع
OpenAI که بهخاطر مدلهای GPT (مولد متن)، Dall-E (مولد تصویر)، و Whisper (تشخیص گفتار) شناخته میشود، ابزارها و پلتفرمهایی را نیز در اختیار کسبوکارها قرار میدهد که میتوانند برای سادهسازی و حتی ویژگیهای سایت یا محصول استفاده شوند. در واقع، ممکن است با یکی از ادغامهای GPT OpenAI در پلتفرمهای مشتریانی مانند Stripe، Duolingo یا Morgan Stanley تعامل داشته باشید.
OpenAI API توسعه دهندگان و محققان را قادر می سازد تا مدل ها و چارچوب های هوش مصنوعی را کاوش، آزمایش و استفاده کنند.
با توجه به نگرانی های ایمنی و اخلاقی که در تکامل این نوع فناوری رایج است، OpenAI ادعا می کند که ابزارهای آن با در نظر گرفتن مکانیسم های امنیتی و ایمنی ساخته شده اند.
به عنوان مثال، برای معلمان و سایر متخصصان که نگران سرقت ادبی مبتنی بر هوش مصنوعی هستند، OpenAI ابزارهای تشخیص GPT را ارائه می دهد. کسبوکارهایی که ویژگیهای OpenAI را به کار میگیرند همچنین میتوانند «نقاط پایانی تعدیل» را به مدلهای خود اضافه کنند تا پاسخها را به پرسشهای نامناسب یا استفاده نادرست از زبان کنترل، فیلتر و محدود کنند.
ویژگی های کلیدی:
- GPT: استدلال، وظایف نوشتاری خلاقانه و فنی
- Dalle-E: تولید تصویر
- Whisper: رونویسی گفتار
قیمت: قیمت دقیق در این صفحه موجود است.
MindMeld یک پلتفرم هوش مصنوعی محاورهای است که به کسبوکارها امکان میدهد قابلیتهای پردازش زبان هوشمند و طبیعی (NLP) مانند ویژگیهای چت یا یادآورهای تولید شده خودکار را در اطراف برنامههای محل کار خود ایجاد کنند.
با MindMeld، سازمانها میتوانند تجربههای صوتی و چت را ایجاد کنند که هدف کاربر را درک کرده و در مکالمات آگاه از متن شرکت کنند.
MindMeld که مدلها و چارچوبهای سازگار با پایتون را ارائه میکند، «طرحنامههای» هوش مصنوعی مکالمهای از پیش ساخته برای سناریوهای تجاری دارد که دستیاران مجازی یا نمایندگان خدمات معمولاً از طریق پیامرسانی فوری، از جمله پشتیبانی آنلاین بانکی، کارهای دستیار خانگی، سفارش آنلاین غذا، و سوالات منابع انسانی
ویژگی های کلیدی:
- ایجاد پایگاه دانش
- پردازش زبان طبیعی
- جواب سوال
- مدیریت گفتگو
- طرحهای هوش مصنوعی مکالمهای
قیمت گذاری: قیمت در صورت درخواست موجود است.
پرنده بارانی
منبع
Rainbird یک پلت فرم تصمیم گیری مبتنی بر ابر برای مشاغل است. از یک رویکرد داده اول استفاده می کند، که به شما امکان می دهد داده ها را از منابع خارجی وارد کنید یا از داده های سیستم های داخلی خود استفاده کنید. داده ها با موتور تصمیم گیری مبتنی بر نمودار آن به نام Studio سنتز می شوند.
با طرحهایی برای تضمین درآمد، بهینهسازی قیمت، ارزیابی بدهی و موارد دیگر، میتوانید با یک پایه محکم شروع کنید. Rainbird همچنین ادغام با پلتفرم هایی مانند Microsoft Power Automate را امکان پذیر می کند.
ویژگی های کلیدی:
- موتور تصمیم گیری مبتنی بر نمودار
- ابزار گردش کار داخلی
- بینش داده ها
بهترین بسترهای هوش مصنوعی برای بازاریابی مکالمه
احساس کنید
منبع
Rasa یک پلتفرم هوش مصنوعی محاوره ای است که به شما امکان می دهد دستیار مجازی خود را با نیازهای کسب و کار خود سفارشی کرده و تطبیق دهید. ماهیت منبع باز آن همچنین شما را قادر می سازد تا آن را در سیستم ها و منابع داده موجود ادغام کنید.
با قابلیتهای یادگیری ماشینی Rasa، میتوانید مدلهای خود را برای درک و پاسخ دقیق به ورودیهای پیچیده کاربر یا مشتری (مانند نظرات یا سوالات مبتنی بر پیام) آموزش دهید. موتور پردازش زبان طبیعی راسا از مکالمات یاد میگیرد و به طور مداوم خود را اصلاح میکند و به دستیار مجازی شما امکان میدهد پاسخهای مرتبط و شخصیسازی شده را ارائه دهد.
Rasa ChatOps، ترکیبی از تمرینهای Rasa و DevOps، به شما امکان میدهد عوامل مکالمه خود را در کانالهای مختلف، اعم از چت وب، برنامههای پیامرسان یا رابطهای صوتی، مستقر و مدیریت کنید.
ویژگی های کلیدی:
- هوش مصنوعی مکالمه منبع باز
- فراگیری ماشین
- پالایش خودکار
- ChatOps
Wit.ai
منبع
Wit.ai به افراد امکان می دهد با استفاده از صدا و متن با محصولات شما ارتباط برقرار کنند. از طریق این پلتفرم، میتوانید رباتهایی ایجاد کنید که افراد بتوانند با آنها در پلتفرم مورد نظر خود چت کنند – به عنوان مثال، پیامرسان فیسبوک.
ویژگی “Train Your App” آنچه کاربران می گویند را به عمل تبدیل می کند. برای باز کردن این قابلیت، میتوانید نمونههایی (به نام گفتهها) از آنچه کاربرانتان میگویند وارد کنید. Wit.ai همچنین از توسعه برنامه های تلفن همراه، ادغام خانه های هوشمند و دستگاه های پوشیدنی پشتیبانی می کند. با این حال، اگر می خواهید از Wit.ai استفاده کنید، باید از طریق متا ثبت نام کنید.
از طریق Wit.ai، شما قادر خواهید بود برنامه خود را ایجاد کنید.
ویژگی های کلیدی:
- هوش مصنوعی مکالمه مبتنی بر متن و صدا
- پشتیبانی از 132 زبان
- آموزش های موجود در سایت
قیمت: Wit.ai رایگان است.
جریان گفتگو
منبع
Dialogflow یک پلتفرم هوش مصنوعی مکالمه گوگل با عوامل مجازی است. Dialogflow دارای یک سازنده جریان بصری است که متشکل از تجسم های جریان تعاملی، پیاده سازی همه کاناله و مدل های درک زبان طبیعی (NLU) است که قادر به تشخیص هدف و زمینه هستند.
ویژگی های کلیدی:
- جریان ساز بصری
- پیاده سازی Omnichannel
- مدل های NLU
قیمت گذاری: قیمت عامل مجازی متفاوت است، اما نسخه 2023 CX Agent 0.007 دلار به ازای هر درخواست متنی، 0.001 دلار در هر ثانیه ورودی/خروجی صدا هزینه دارد. CX Agent با داده های ژوئن 2020 یا قبل از آن، 20 دلار برای هر 100 جلسه متنی یا 45 دلار برای هر 100 جلسه صوتی هزینه دارد.
بهترین بسترهای هوش مصنوعی برای تحلیلگران بازاریابی و/یا عملیات بازاریابی
Google Vertex AI
Google Vertex AI سازمان ها را قادر می سازد تا مدل های یادگیری ماشینی (ML) را بسازند، استقرار و مقیاس کنند.
“باغ مدل” این پلتفرم شامل مدل های از پیش آموزش دیده و سفارشی برای تسریع توسعه ML، از جمله API ها، مدل های پایه و مدل های منبع باز است. همچنین میتوانید با ویژگیهای Model Garden و Generative AI Studio برنامههای هوش مصنوعی تولید کنید.
هنگامی که یک مدل یادگیری ماشین را راه اندازی کردید، ویژگی عملیات یادگیری ماشین (MLOps) Vertex به شما امکان می دهد حجم کاری خود را مقیاس بندی، مدیریت و نظارت کنید.
ویژگی های کلیدی:
- ابزارهای عملیات ML پایان به انتها (MLOps).
- ادغام داده ها و هوش مصنوعی
- ابزار کم کد و بدون کد
قیمت: ابزارها و ویژگیها از نظر قیمت متفاوت هستند، اما از 0.0001 دلار برای هر 1000 کاراکتر متنی بدون هزینه خروجی، تا 0.0010 دلار به ازای هر ورودی یا خروجی 1000 نویسه متغیر است.
پلتفرم هوش مصنوعی DataRobot
منبع
کسبوکارها همچنین میتوانند از پلتفرم DataRobot برای ساخت، استقرار و مدیریت مدلهای هوش مصنوعی استفاده کنند، در حالی که وظایف پیچیدهای مانند آمادهسازی داده، انتخاب ویژگی، انتخاب مدل و استقرار مدل را خودکار میکنند.
پلتفرم چرخه حیات هوش مصنوعی انتها به انتها نیز برای عملیات چند ابری طراحی شده است و به سازمان ها انعطاف پذیری برای کار بر روی ابرهای عمومی مختلف، مراکز داده یا در لبه را ارائه می دهد.
DataRobot همچنین می تواند داده های عملکرد را از هر منبعی یکسان کند تا سازمان ها بتوانند به سرعت به چرخه عمر هوش مصنوعی دسترسی پیدا کرده و آن را تجزیه و تحلیل کنند.
علاوه بر این، پلتفرم هوش مصنوعی DataRobot ماژولار و قابل توسعه است و به کسب و کارها اجازه می دهد تا بر اساس برنامه های کاربردی موجود، زیرساخت ها و سیستم های عملیات فناوری اطلاعات برای پیاده سازی ساده و کارآمد هوش مصنوعی ایجاد کنند.
ویژگی های کلیدی:
- اتوماسیون وظایف و ویژگی های ساده
- ویژگی های حاکمیتی برای امنیت
- عملیات چند ابری
قیمت: قیمت در صورت درخواست موجود است.
TensorFlow
منبع
TensorFlow یک نرمافزار متنباز و کتابخانه مدل یادگیری ماشین (MLM) است که به کسبوکارها، تحلیلگران، توسعهدهندگان و محققان کمک میکند تا دادهها را با محاسبات عددی اجرا، سازماندهی، تبدیل و نمودار کنند (به عبارت ساده – حل مسائل پیچیده ریاضی با فرمولها بر روی فرمولها). ).
در این نمودارها، یا گرهها، عملیات ریاضی را نشان میدهند (مانند ضرب مختلط، تقسیم، توان)، در حالی که یالها مبادله آرایههای داده چند بعدی (معروف به تانسور) هستند.
با معماری منعطف و منبع باز و رابط برنامه نویسی برنامه (API)، TensorFlow به کاربران اجازه می دهد محاسبات مبتنی بر ML را بر روی دستگاه های مختلف، از جمله دسکتاپ، سرورها، یا دستگاه های تلفن همراه بسازند، استقرار و نظارت کنند. کاربران همچنین می توانند مدل ها را در یک یا چند واحد پردازش مرکزی یا CPU (که به عنوان “مراکز کنترل” نیز در نظر گرفته می شود) و واحدهای پردازش گرافیکی (GPU) از طریق یک رابط برنامه نویسی یکپارچه اجرا کنند.
در حالی که این پلتفرم مقرونبهصرفه میتواند بسیاری از وظایف پیچیده را انجام دهد، به خاطر داشته باشید که این شرکت داشتن دانش پایتون، C++ یا جاوا اسکریپت را توصیه میکند، بنابراین ممکن است برای تیمهای بازاریابی بدون این آموزش نیاز به یک منحنی یادگیری تند داشته باشد.
با این حال، اگر علاقه مند به گسترش مهارت های خود هستید، می توانید در وبلاگ وب سایت ما درباره پایتون و سایر زبان ها اطلاعات بیشتری کسب کنید.
ویژگی های کلیدی:
- پردازش و بارگذاری داده ها
- ساخت و استقرار مدل های ML
- اجرای عملیات ML (MLOps)
قیمت: رایگان
مایکروسافت آژور
منبع
Microsoft Azure مجموعه ای از خدمات هوش مصنوعی است که برای توسعه دهندگان و دانشمندان داده طراحی شده است. شما می توانید از طریق تماس های API به مدل های هوش مصنوعی بینایی، گفتار، زبان و تصمیم گیری دسترسی داشته باشید.
علاوه بر این، می توانید مدل های یادگیری ماشین خود را با استفاده از زیرساخت ابر محاسباتی هوش مصنوعی، ابزارهایی مانند نوت بوک های Jupyter یا Visual Studio Code و چارچوب های منبع باز مانند TensorFlow و PyTorch ایجاد کنید.
این پلتفرم همچنین دارای استخراج دانش، هوش مصنوعی مکالمه، اتوماسیون فرآیند اسناد، ترجمه ماشینی و رونویسی گفتار است.
ویژگی های کلیدی:
- فراگیری ماشین
- استخراج دانش
- هوش مصنوعی مکالمه ای
قیمت: بر اساس صندلی ها و نیازهای نرم افزاری متفاوت است. بیشتر ردیفهای پولی از 167 دلار در ماه شروع میشوند، اما شامل افزودنیهای رایگان هستند.
استودیو واتسون
منبع
استودیوی IBM Watson به دانشمندان داده، توسعه دهندگان و تحلیلگران اجازه می دهد تا مدل های هوش مصنوعی را ایجاد و مدیریت کنند. میتوان از آن در IBM Cloud Pack for Data استفاده کرد و تیمها را قادر میسازد تا با یکدیگر همکاری کرده و فرآیندهای هوش مصنوعی را خودکار کنند.
با Watson Studio، کاربران می توانند از چارچوب های متن باز مانند PyTorch و TensorFlow و همچنین زبان های برنامه نویسی مانند Python، R و Scala استفاده کنند. نوت بوک های Jupyter، JupyterLab و رابط های خط فرمان نیز می توانند برای تجزیه و تحلیل داده ها و تجسم استفاده شوند.
ویژگی های کلیدی:
- AutoAI برای ساخت خودکار خطوط لوله مدل
- ویرایشگر جریان گرافیکی برای پاکسازی و شکل دادن به داده ها
- پشتیبانی از نوت بوک منبع باز
قیمت: ردیف “Lite” رایگان در دسترس است. افزودنی های حرفه ای از 1.02 دلار به ازای هر واحد ظرفیت ساعت در ماه شروع می شود. (قیمت بدون احتساب مالیات)
NVIDIA
منبع
NVIDIA راهحلهایی مانند محاسبات ابری و لبهای را برای بارهای کاری هوش مصنوعی مختلف از جمله یادگیری ماشین، یادگیری عمیق و تجزیه و تحلیل داده ارائه میکند. NVIDIA AI با اکوسیستم خود که واحدهای پردازش گرافیکی (GPU) و سایر فناوریهای پردازشی را شامل میشود، قصد دارد روند کسب بینش را سرعت بخشد.
یکی از ویژگیهای اختصاصی NVIDIA AI، به نام CUDA-X AI، مجموعهای از کتابخانهها، ابزارها و فناوریهایی است که میتواند به سرعت بخشیدن به توسعه و استقرار برنامهها در دامنههای مختلف کمک کند.
NVDIA همچنین از قابلیتهای هوش مصنوعی مولد پشتیبانی میکند که پس از استقرار به بازاریابان و سازندگان وب، مانند تولید متن، خلاصهسازی، رباتهای گفتگو، ایجاد تصویر و تولید ویدیو کمک میکند. سایر قابلیتهای هوش مصنوعی که NVIDIA پشتیبانی میکند شامل آموزش، تجزیه و تحلیل دادهها، استنتاجسازی، مدلهای صدای تولیدی، رونویسی و همچنین امنیت سایبری است.
ویژگی های کلیدی:
- هوش مصنوعی مولد
- آموزش هوش مصنوعی
- تجزیه و تحلیل داده ها
قیمت گذاری: قیمت در صورت درخواست موجود است.
SymphonyAI
منبع
SymphonyAI برای کسانی که وظایف بازاریابی، بودجه ریزی، خرده فروشی یا امور مالی را ترکیب می کنند، راه حل های هوش مصنوعی را برای ردیابی مالی، مدیریت ریسک، کشف جرم و پیشگیری از تقلب در خرده فروشی، بانکداری، امور مالی و صنایع بیمه ارائه می دهد.
همچنین ویژگیهایی را برای کمک به کسبوکارها با رعایت مقررات ارائه میدهد، از جمله تأیید هویت، غربالگری و مدیریت فهرست تماشا، نظارت بر ضد پولشویی (یا AML).
ویژگی های کلیدی:
- ویژگی های انطباق با مقررات
- پیشگیری و کشف تقلب در پرداخت
- ویژگی مدیریت ریسک بازارهای مالی برای معاملات مالی
قیمت گذاری: قیمت در صورت درخواست موجود است.
بهترین پلتفرم های هوش مصنوعی برای توسعه دهندگان
H2O.ai
H2O یک نرمافزار متنباز است که از وظایف مختلف یادگیری ماشین، از دریافت و تبدیل سریع دادهها تا ساخت مدل پیشرفته و تفسیر مدل، پشتیبانی میکند.
با H2O، کاربران می توانند به طور همزمان هزاران مدل را در چندین ماشین بسازند و ارزیابی کنند. علاوه بر این، H2O قابلیت های AutoML را برای توسعه دهندگانی که به دنبال خودکارسازی انتخاب مدل و تنظیم (یا تنظیم) پارامترهای یادگیری ماشین هستند، ارائه می دهد.
ویژگی های کلیدی:
- منبع باز، قابلیت های چند ماشین
- وظایف ML خودکار
- مدل زبان بزرگ و ابزارهای هوش مصنوعی مولد.
قیمت گذاری: قیمت در صورت درخواست موجود است.
PyTorch
منبع
PyTorch یک چارچوب یادگیری عمیق برای ساخت و آموزش شبکه های عصبی است. PyTorch از مکانیزم محاسباتی به نام تمایز خودکار برای کمک به به روز رسانی و بهینه سازی مدل ها استفاده می کند.
طیف گسترده ای از مدل ها و معماری های از پیش آموزش دیده موجود در PyTorch Hub به شما این امکان را می دهد که پروژه های خود را با یادگیری انتقال سریع شروع کنید – یک تکنیک ML که در آن یک کار آموزش دیده به خاطر سپرده می شود و در سایر وظایف و توسعه مدل استفاده می شود.
این پلت فرم همچنین به منابع آموزشی مانند ابزارها و کتابخانه های اسناد مجهز شده است.
ویژگی های کلیدی:
- به روز رسانی، بهینه سازی و کمک به توسعه مدل های یادگیری عمیق
- اکوسیستم ابزارها و کتابخانه ها
- پشتیبانی از ابر
قیمت: رایگان
GitHub
منبع
GitHub با OpenAI برای توسعه ابزار توسعه AI به نام GitHub Copilot همکاری کرده است. GitHub Copilot با استفاده از مدل Codex OpenAI، جانشین GPT-3 که زبان طبیعی را به کد ترجمه میکند، قابلیتهای هوش مصنوعی در مقیاس را برای توسعهدهندگان ارائه میدهد. با GitHub Copilot Voice، میتوانید درخواستهای زبان طبیعی بدهید.
ویژگی های کلیدی:
- رابط چت در ویرایشگر
- به صورت شفاهی دستورات زبان طبیعی بدهید
قیمت: رایگان
OpenCV
منبع
موسسات دولتی، شرکتها و استارتآپها همگی از OpenCV برای برنامههای بینایی هوش مصنوعی خود استفاده کردهاند، مانند بینایی کامپیوتر، که میتواند مشکلات محصول را تشخیص دهد یا رفتار را تحلیل کند. و تشخیص چهره، که می تواند افراد و تعاملات چهره را شناسایی کند.
به عنوان مثال، این پلت فرم از فرآیندهایی مانند بازرسی محصول کارخانه، تصویربرداری پزشکی، تجزیه و تحلیل امنیتی، رابط های انسان و ماشین (مانند داشبورد صفحه لمسی در ماشین آلات بزرگ)، کالیبراسیون دوربین (مانند ضد تاری یا تثبیت رنگ)، دید استریو استفاده شده است. دید سه بعدی) و دید رباتیک (دید AI به طور خاص برای کمک به ربات ها / ماشین ها برای تشخیص وظایف استفاده می شود).
چگونه می توانید از این در بازاریابی استفاده کنید؟ خوب، همانطور که جهان ترکیبی تر می شود و بازاریابی بیشتر به داده های شخص اول وابسته می شود، می توانید از آن برای جمع آوری رفتارهای مشتری در فروشگاه، واکنش به محصولات، تجزیه و تحلیل احساسات واکنش به تبلیغات عمومی یا تجزیه و تحلیل عاطفی عمیق تر در گروه های متمرکز استفاده کنید. یا تحقیقات مبتنی بر تماس ویدیویی که در آن مجاز به ضبط هستید.
علاوه بر این، اگر سوآگ یا محصولات تولید شده توسط شرکت شما مستقیماً بخشی از یک کمپین بزرگتر باشد، این ابزارها میتوانند به تولیدکنندگان کمک کنند تا مطمئن شوند آنچه ارسال میکنید درست است و مشکلات با کیفیت پایین را تشخیص میدهند.
ویژگی های کلیدی:
- استقرار دستگاه ابری، محلی یا لبه
- بینایی کامپیوتر
قیمت: OpenCV رایگان است.
سخت
منبع
یک چارچوب یادگیری عمیق، Keras یک رابط کاربر پسند ارائه می دهد که فرآیند پیچیده ساخت شبکه های عصبی را ساده می کند. API بصری آن به شما اجازه می دهد تا به سرعت مدل ها را تعریف، آموزش و ارزیابی کنید و نیاز به کدگذاری سطح پایین را از بین ببرید.
Keras با پشتیبانی از TensorFlow، یک پلت فرم یادگیری ماشین منبع باز سرتاسر، یک کتابخانه گسترده از لایههای از پیش پیکربندی شده، فعالسازیها و بهینهسازها را ارائه میکند که میتوانند مطابق با نیازهای خاص شما سفارشی شوند.
ویژگی های کلیدی:
- مستندات گسترده
- آموزش مدل، فعال سازی و نظارت
- در هر جایی مستقر شود
قیمت: رایگان
با پلتفرم هوش مصنوعی شروع کنید
دنیای هوش مصنوعی به سرعت در حال تغییر است و کسبوکارهایی که خود را وفق نمیدهند در خطر عقب افتادن هستند. پلتفرمهای هوش مصنوعی اهداف زیادی را دنبال میکنند، از تقویت رباتهای چت تا فعالسازی برنامهسازی.
درباره نحوه استفاده از محصولات هوش مصنوعی HubSpot برای کسب و کار خود بیشتر بیاموزید.
امیدواریم از این مقاله 19 بهترین بسترهای هوش مصنوعی برای بازاریابان و تحلیلگران بازاریابی در سال 2023 مجله هشت پیک نیز استفاده لازم را کرده باشید و در صورت تمایل آنرا با دوستان خود به اشتراک بگذارید و با امتیاز از قسمت پایین و درج نظرات باعث دلگرمی مجموعه مجله 8pic باشید
لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/TRLwwm
کوتاه کننده لینک
کد QR :
آخرین دیدگاهها