یک Roku Express فقط با 19 دلار در این فروش پرایم روز آمازون بگیرید

زمان مطالعه: 2 دقیقه

Roku Express HD را در حال حاضر تنها با قیمت 19 دلار به فروش می رساند و آن را راهی ارزان برای دریافت Roku می کند. این باعث می شود 10 دلار از قیمت معمولی صرفه جویی کنید. Roku Express HD یک استیک پخش عالی است که قادر به رزولوشن 1080p است، بنابراین برای بسیاری از شما عالی خواهد بود.

اگر می خواهید یک استیک استریم 4K داشته باشید، Roku Express 4K+ را نیز به فروش می رساند و قیمت آن فقط 27 دلار است. این 13 دلار کمتر از قیمت معمولی آن است.

Roku تقریباً هر سرویس پخش جریانی را دارد که فکرش را بکنید. این شامل Disney+، Netflix، Hulu، HBO GO، YouTube TV، Google Play Movies & TV، SHOWTIME ANYWHERE و موارد دیگر است.

Roku حتی کانال خود را با تعداد زیادی فیلم و برنامه های تلویزیونی رایگان دارد که با تبلیغات پشتیبانی می شوند. به همین دلیل رایگان است. اما بسیاری از آثار کلاسیک در اینجا نیز موجود است. Roku همچنان به افزودن محتوای بیشتر و بیشتر به کانال خود ادامه می دهد، از جمله برخی از کانال هایی که 24/7 پخش می شوند. بنابراین همیشه چیزی برای تماشا در Roku Express HD وجود دارد.

Roku Express HD فقط محتوا را با کیفیت HD پخش می کند – یعنی 1080p. بنابراین اگر امیدوار بودید The Morning Show را با کیفیت 4K از Apple TV+ تماشا کنید، در این دستگاه خاص نمی‌توانید تماشا کنید. اما به همین دلیل است که این یکی بسیار ارزان تر از سایرین موجود است. اگر تلویزیون قدیمی‌تری دارید، Roku Express HD به خوبی کار می‌کند. همانطور که تلویزیون‌های قدیمی‌تر احتمالاً فقط 1080p را انجام می‌دهند. یا اگر 4K دارند، احتمالا HDR در آن گنجانده نشده است.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  نحوه ریست کردن تبلت آمازون فایر

Roku همچنین دارای Google Assistant و Amazon Alexa برای کنترل صوتی است. و همچنین پخش محتوا برای ارسال از تلفن شما به تلویزیون شما. که همه چیز را بسیار ساده می کند و این خوب است.

امروز می‌توانید Roku Express HD را از آمازون در این فروش دریافت کنید و با کلیک روی پیوند زیر شروع به پخش Netflix کنید.

Roku Express HD – آمازون

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/NNG
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *