رنگ‌های جدید Nothing Ear 2 در صورت نشت نشان داده شد (به‌روزرسانی: اکنون در دسترس است)

زمان مطالعه: 2 دقیقه

Nothing Ear 2 Black Leak 1

TL; DR

  • هیچ چیزی برای معرفی رنگی جدید برای Ear 2 آماده نمی شود.
  • نشت اخیر هدفون ها را در رنگ مشکی اعلام نشده نشان می دهد.
  • مشخص نیست چه زمانی هیچ چیز نمی تواند رنگ جدید را راه اندازی کند.

به‌روزرسانی، ۶ ژوئیه ۲۰۲۳ (۱۰:۲۸ صبح به وقت شرقی): رنگ مشکی جدید تایید شده است و اکنون برای خرید در دسترس است. ایربادهای مشکی دارای مشخصات یکسانی هستند – با درایور 11.6 میلی متری و صدای 24 بیتی Hi-Res – مانند رنگ سفید و با همان قیمت به فروش می رسند.


اصلی، 5 ژوئن 2023 (11:37 صبح به وقت شرقی): اخیراً هیچ چیز کاملاً شلوغ نبوده است. سال را با معرفی Nothing Ear 2 آغاز کرد و در اواسط آماده سازی برای عرضه Nothing Phone 2 در روزهای آینده است. اکنون به نظر می رسد که این شرکت همچنین می تواند در حال آماده شدن برای راه اندازی یک رنگ جدید برای جدیدترین هدفون های بی سیم واقعی خود باشد.

در توییتر، رولاند کوانت تعدادی رندر ظاهراً رسمی از Ear 2 را به اشتراک گذاشت. این تصاویر تغییر جزئی را نسبت به هدفون های چهار ماهه نشان می دهد – رنگ مشکی.

در حالی که انتهای چوب دستگاه شفاف باقی می ماند، متوجه خواهید شد که انتهای بالایی و نوک سیلیکونی سیاه شده اند. علاوه بر این، به نظر می رسد که کیس شارژ نیز از رنگ مشکی استفاده می کند. Ear 2 در ابتدا با شاسی راننده سفید و سرهای سیلیکونی عرضه شد. این نشت نشان می دهد که هیچ چیز ممکن است به زودی یک رنگ جدید را راه اندازی کند.

خارج از رنگ جدید، همه چیزهای دیگر از نظر طراحی مشابه هستند. از آنجایی که Ear 2 تنها چهار ماه پیش عرضه شد، فرض می‌کنیم که این نوع مشکی دارای مشخصات مشابه نسخه‌های موجود در ماه مارس خواهد بود. ما همچنین فرض می کنیم که هیچ چیز قیمت را روی 149 دلار نگه نخواهد داشت.

وقتی صحبت از زیبایی شناسی می شود، Nothing Ear 2 همیشه برنده بوده است. اما به نوعی این نوع مشکی حتی بهتر به نظر می رسد. با این حال، جالب است که این شرکت با رنگ مشکی پیش خواهد رفت. اخیراً هیچ چیزی رندرهای بازاریابی Phone 2 را به رنگ سفید و خاکستری ارسال نکرده است. بنابراین فکر می‌کنید که سعی می‌شود با رنگ‌های هر دو دستگاه مطابقت داشته باشد.

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/tAr
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *