نحوه تماشای پخش زنده و شرکت در پخش زنده

زمان مطالعه: < 1 دقیقه

TL; DR

  • معرفی Nothing Phone 2 به صورت زنده در ویدیوی بالا پخش خواهد شد.
  • این رویداد در تاریخ 11 جولای به صورت جهانی پخش خواهد شد.
  • هیچ چیز همچنین میزبان عرضه انحصاری Phone 2 در کشورهای مختلف در 13 جولای نیست.

Nothing Phone 2 قبلاً به لطف موتورهایپ این شرکت نامی برای خود دست و پا کرده است. همچنین این اولین باری است که Nothing یک گوشی هوشمند در ایالات متحده عرضه می کند – دستگاهی با مشخصات درجه یک پرچمدار در مقابل گوشی میان رده Nothing Phone 1. البته، گوشی جدید Nothing در بازارهای دیگر به جز آمریکای شمالی نیز موجود خواهد بود. از جمله انگلستان، آسیا و اروپا.

رویداد معرفی Nothing Phone 2 در تاریخ 11 جولای ساعت 11:00 صبح به وقت شرقی به صورت زنده پخش خواهد شد. با استفاده از پخش‌کننده YouTube تعبیه‌شده در بالا، می‌توانید پخش زنده را مشاهده کنید.

اگر می‌خواهید جزو اولین افرادی باشید که Nothing Phone 2 را در ایالات متحده امتحان می‌کنند، می‌توانید در تاریخ 13 ژوئیه ساعت 7:00 عصر به وقت شرقی به کیوسک پاپ آپ این شرکت در نیویورک بروید. سقوط مشابه Nothing Phone 2 در همان روز در لندن، دوبلین، برلین، توکیو، روتردام، کوالالامپور، دبی و بنگالور رخ خواهد داد. می‌توانید جزئیات و آدرس‌های این رویدادهای فروش حضوری Nothing Phone 2 را در اینجا بیابید.

ما در روز راه‌اندازی تعداد زیادی محتوا در اطراف Nothing Phone 2 برنامه‌ریزی کرده‌ایم، بنابراین فقط چند ساعت دیگر با ما همراه باشید تا ببینید آیا دومین گوشی هوشمند Nothing با این هیاهو مطابقت دارد یا خیر.

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/FVC
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *