گوگل یک باند ورزشی مرجانی برای ساعت پیکسل در راه است

زمان مطالعه: 2 دقیقه

با مجله هشت پیک با مقاله ی گوگل یک باند ورزشی مرجانی برای ساعت پیکسل در راه است
همراه ما باشید

به نظر می رسد ساعت پیکسل گوگل در آینده نزدیک یک گروه ورزشی مرجانی دریافت کند، و شما می توانید آن را به طور خلاصه در آخرین ویدیوی #FixedOnPixel گوگل ببینید. اکنون خود ویدیو بیشتر بر روی گوشی جدید پیکسل 7 متمرکز شده است و نه ساعت.

هدف برجسته کردن ستاره فوتبال زنان مگان راپینو و پیکسل 7 است. در توضیحات ویدیو آمده است: “یک ورزشکار افسانه ای سزاوار یک گوشی افسانه ای است.” این تبلیغ با شروع جام جهانی زنان که این هفته آغاز شده است، زمان مناسبی است. اما با وجود همه نیت‌های تبلیغاتی تلفن‌های پیکسل، گوگل مناسب دید که یک دوشاخه برای گروه مرجانی پیکسل واچ آینده قرار دهد.

فقط چند ثانیه در قاب است. اما این زمان بیش از اندازه کافی است تا نگاهی مناسب به آن داشته باشید. و همانطور که انتظار دارید، این یک گروه ورزشی مرجانی است. نه کمتر نه بیشتر. در بسیاری از خط تولید خود از تم رنگ های گوگل پیروی می کند. و ممکن است فقط رنگی باشد که شخصاً منتظر آن بوده اید. اگر اینطور است، برای خرید ساعت خود باید کمی بیشتر صبر کنید.

گروه مرجانی پیکسل واچ پاییز امسال راه اندازی می شود

بند مرجانی ساعت پیکسل

گوگل تعداد انگشت شماری باند برای ساعت پیکسل ارائه می دهد، اما نوار مرجانی یکی از آنها نیست. حداقل هنوز نه. همانطور که 9To5Google اشاره می کند، این گروه اواخر پاییز امسال در دسترس خواهد بود. بنابراین انتظار می‌رود که در اواخر سپتامبر یا دیرتر شاهد عرضه آن به فروشگاه گوگل باشیم. اگر بخواهیم حدس بزنیم، احتمالاً در زمانی که گوگل رویداد پاییز پیکسل خود را برگزار می کند، منتشر خواهد شد.

گوگل هزینه ای را در این ویدئو فهرست نمی کند، اما باندهای فعال فعلی پیشنهادی 49.99 دلار هستند. بنابراین این احتمال وجود دارد که این نوار مرجانی جدید به همان قیمت آنها برسد. با این حال، کمی متفاوت از آنها به نظر می رسد. نوار مرجانی پوشیده شده توسط Rapinoe دارای سوراخ هایی است که در بسیاری از نوارهای ورزشی دیگر برای ساعت های مختلف مشاهده می کنید. در حالی که مواردی که گوگل در حال حاضر می فروشد هیچ حفره ای ندارند. این بدان معناست که این یک باند کاملاً جدید است و نه فقط رنگ دیگری از گروه‌های فعالی که می‌توانید از قبل بخرید. بنابراین می تواند هزینه متفاوتی نیز داشته باشد.

https://www.youtube.com/watch?v=G45QKLUiMEk

امیدواریم از این مقاله مجله هشت پیک نیز استفاده لازم را کرده باشید و در صورت تمایل آنرا با دوستان خود به اشتراک بگذارید و با امتیاز از قسمت پایین و درج نظرات باعث دلگرمی مجموعه مجله 8pic باشید

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/YhkkwF
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *