بهترین اسپیکر برای بازی

زمان مطالعه: 8 دقیقه

 

هدفون برای بازی‌هایی که می‌خواهید بیشتر غوطه‌ور شوید و تمام جزئیات را بشنوید عالی هستند، اما گاهی اوقات بلندگوها بهترین گزینه برای بازی هستند. چه هدفون برای شما ناخوشایند باشد و چه نمی خواهید همیشه آن را بپوشید، یک مجموعه بلندگوی خوب برای تنظیمات بازی شما می تواند تفاوت زیادی ایجاد کند. مسئله این است که بلندگوهای زیادی برای بازی در آنجا وجود دارد. برخی ممکن است به عنوان “بلندگوهای بازی” در نظر گرفته شوند، در حالی که برخی دیگر به سادگی بلندگوهایی هستند که برای بازی عالی کار می کنند.

اگر به دنبال بلندگوهای بازی هستید، این راهنما برای کمک به شما اینجاست. ما اینترنت را جست‌وجو کرده‌ایم و بهترین بلندگوها را برای بازی جمع‌آوری کرده‌ایم که می‌توانید آنها را در تنظیمات خود ادغام کنید. این لیست همچنین دارای بلندگوهایی با قیمت های مختلف است تا هر بودجه ای را برآورده کند.

بهترین اسپیکر برای بازی

لاجیتک G560

لاجیتک G560 Lightsync

یکی از بهترین مجموعه‌های بلندگوهای رایانه شخصی برای بازی، بلندگوهای G560 Lightsync از لاجیتک هستند. شما دو بلندگوی جلویی دریافت می‌کنید که 30 وات انرژی به همراه یک ساب ووفر 60 واتی تولید می‌کنند که در مجموع حداکثر قدرتی معادل 240 وات صدا تولید می‌کنند. آنها دارای DTS:X Ultra برای تجربه صدای فراگیر هستند، که یک تغییر بازی برای عناوینی است که شامل عناصر صوتی جهت دار مانند رد پا و تیراندازی است.

یکی دیگر از ویژگی‌های منظم، نورپردازی RGB است که با مناطق رنگی مختلف روی صفحه نمایش شما مطابقت دارد تا بازی را فراگیرتر کند. با قیمت 199.99 دلار، اینها یک خرید عالی و احتمالاً بهترین مجموعه بلندگوها برای بازی هستند. اگرچه مورد علاقه شخصی ما در پایین تر از لیست قرار دارد.

با این حال، واقعاً سخت است که ارزشی را که برای اینها دریافت می کنید از دست بدهید. آنها شیک هستند، خیلی بزرگ نیستند و صدا و ویژگی های جدی دارند.

لاجیتک G560 Lightsync

Creative Pebble Plus

Creative Pebble Plus

  • قیمت: 46.28 دلار
  • از کجا بخریم: آمازون

Creative محصولات صوتی با کیفیت عالی تولید می کند و Pebble Plus انتخاب ما از این مارک برای بلندگوهای بازی است. آنها با قیمت مقرون به صرفه در دسترس هستند و صدای واقعا خوبی را نسبت به هزینه ارائه می دهند.

ساب ووفر ارائه شده پایین‌ها را افزایش می‌دهد و باس را به بازی شما (یا هر چیز دیگری) اضافه می‌کند و بلندگوها به اندازه‌ای کوچک هستند که برای میزهای کوچک با فضای کمتر کاملاً مناسب هستند. یک صفحه کوچک روی بلندگوی سمت راست صدا را کنترل می کند و چیز دیگری برای این پسران بد وجود ندارد. در حالی که ویژگی های زیادی ندارد، سادگی به این معنی است که واقعاً چیزی برای دستکاری وجود ندارد. شما می توانید آنها را از طریق USB وصل کنید و آنها را روشن کنید. تنها چیزی که واقعاً باید در مورد آن نگران باشید تنظیم صدای بلندگوها و ساب است.

Creative Pebble Plus

SteelSeries Arena 9

اسپیکرهای SteelSeries Arena 9

اگر می‌خواهید یک راه‌اندازی فوق‌العاده برای بلندگوهای بازی خود داشته باشید، به SteelSeries Arena 9 که یکی از بهترین گزینه‌ها است نگاه نکنید. این سیستم صوتی 5 بلندگو دارای دو بلندگوی جلو، دو بلندگوی عقب، یک بلندگوی کانال مرکزی و یک ساب ووفر است. برای تجربه صدای فراگیر که واقعاً بازی های شما را زنده می کند.

کیفیت صدا یکی از بهترین هایی است که از هر تنظیم بلندگوی که برای بازی استفاده کرده ایم شنیده ایم. و به طور کلی، مورد علاقه شخصی ما است. همچنین دارای چندین ویژگی منظم است. برای شروع، از نرم افزار SteelSeries Sonar پشتیبانی می کند. که به شما لایه‌هایی از تنظیم صدا را می‌دهد تا چیزها را مطابق میل خود تغییر دهید.

همچنین با این صفحه کوچک ارائه می شود که تمام تنظیمات را کنترل می کند. و البته یکی از بخش های مورد علاقه ما در مورد آن نورپردازی RBG است. آنها با رنگ های روی صفحه نمایش شما (فقط رایانه شخصی) همگام می شوند تا حسی فراگیر به تجربه بازی اضافه کنند.

شما می توانید از این قابلیت هم با رایانه شخصی و هم با کنسول هایی مانند PS5 و Xbox Series X استفاده کنید. با این حال، تنها دو نوع اتصال در این سیستم بلندگو وجود دارد. USB و نوری. و از آنجایی که PS5 اپتیکال ندارد، شما به چیزی شبیه به این آداپتور HDMI از Astro نیاز دارید که همان چیزی است که ما از آن استفاده می کنیم تا بلندگوها بتوانند به طور همزمان به رایانه شخصی و PS5 متصل شوند.

SteelSeries Arena 9

پاناسونیک Soundslayer

پاناسونیک SoundSlayer

ما این مورد را برای اولین بار برای بازی آزمایش کردیم و هنوز هم یکی از بهترین گزینه‌ها برای صدای بازی است. برای یکی نسبتا جمع و جور است. بنابراین به راحتی در هر تنظیمات بازی قرار می گیرد. و برای آن اندازه جمع و جور، آنقدر صدایی دارد که از خوب بودن آن شگفت زده خواهید شد.

ما واقعاً دوست داریم که نه تنها از طریق HDMI، بلکه اگر پورت یا چیزی شبیه آداپتوری که در بالا ذکر کردیم، به صورت اپتیکال متصل شود. اتصال بلوتوث نیز دارد.

جالب اینجاست که پاناسونیک در این زمینه با Square Enix همکاری کرد تا یک نمایه صوتی به طور خاص برای Final Fantasy XIV طراحی کند. همچنین پروفایل های صوتی برای بازی های FPS و نمایه کلی بازی وجود دارد. و برای راحتی، اگر نمی‌خواهید از دکمه‌های کناری نوار صدا استفاده کنید، همه چیز را می‌توان با کمی کنترل از راه دور کنترل کرد. برای 300 دلار کمی گران است اما به نظر ما ارزشش را دارد.

پاناسونیک Soundslayer

Razer Nommo

Razer Nommo

یکی دیگر از گزینه های ساده برای بلندگوهای بازی که هزینه زیادی برای شما به همراه نخواهد داشت، بلندگوهای Nommo از Razer هستند. اینها در راستای آنچه از Creative Pebble Plus دریافت خواهید کرد، هستند. اگرچه ساب ووفر با اینها برای بالا بردن سطح پایین و اضافه کردن بیس ندارید.

همانطور که گفته شد، اینها دارای پورت های باس در عقب و یک دسته باس برای تنظیم آنها هستند. بنابراین مقداری بیس دریافت خواهید کرد، نه به اندازه یک ساب ووفر مناسب که متصل است. همچنان صدایی با برد کامل دریافت می کنید و این صداها فضای زیادی را اشغال نمی کنند. نکته قابل توجه این است که اینها از طریق یک درگاه صوتی 3.5 میلی متری متصل می شوند. بنابراین تا زمانی که یک آداپتور پیدا نکنید، کنسول ها کار نمی کنند.

Razer Nommo – آمازون

Razer Nommo – Razer

Edifier R1280DB

Edifier R1280DB

در مورد این اسپیکرها هیچ چیز خاصی برای “گیمر” وجود ندارد، اما به همین دلیل است که آنها گزینه خوبی هستند. اگر دوست دارید تنظیمات بازی شما بدون RGB کمی مینیمالیستی‌تر به نظر برسد، اینها عالی هستند. برای یک، آنها خیلی گران نیستند و فقط 149.99 دلار هستند.

با این حال، جدا از قیمت، آنها صدای بسیار چشمگیری را برای یک جفت بلندگوی قفسه کتاب منتشر می کنند. شما می توانید آنها را به چندین روش متصل کنید و یکی از آنها اپتیکال است. اگر تنظیمات شما از اپتیکال پشتیبانی می کند، به شدت توصیه می شود از این گزینه استفاده کنید زیرا قطعا صدا با این ها بهتر خواهد شد.

آنها همچنین می توانند از طریق بلوتوث متصل شوند اگر ترجیح می دهید اتصال را بی سیم نگه دارید. یک جزییات زیبای سبک نیز این است که می توانید جلوپنجره بلندگو را بردارید. علاوه بر این، می‌توانید ویژگی‌های بلندگو را با کنترل‌های روی برد در کنار یا با ریموت همراه بلندگوها کنترل کنید.

Edifier R1280DB

Definitive Technology Studio 3D Mini

Definitive Technology Studio 3D Mini

  • قیمت: از 302.23 دلار
  • از کجا بخریم: آمازون

یکی از بهترین ساندبارهایی که برای بازی ها تست کرده ایم، Studio 3D Mini از Definitive Technology است. نوار صوتی نسبتا جمع و جور است، اگرچه به جمع و جور Soundslayer پاناسونیک نیست. اما همچنین صدای بسیار بهتری را منتشر می کند و با ساب ووفر بی سیم همراه است.

به طور معمول این سیستم نوار صوتی با قیمت 800 دلار به بالا فروخته می شود، اما در حال حاضر آمازون آن را با قیمتی حدود 300 دلار به فروش می رساند. اگر می‌خواهید یک نوار صوتی به‌طور خاص برای تنظیمات بازی‌تان، و همچنین چیزی که برای فیلم‌ها، موسیقی و تلویزیون به خوبی کار کند، می‌خواهید، این کار را انجام دهید.

دارای صدای فراگیر سه بعدی است و با 4K با پشتیبانی از HDR10 و Dolby Vision سازگار است. علاوه بر عالی بودن برای بازی‌ها، دارای HEOS داخلی است که به شما امکان می‌دهد موسیقی با وضوح بالا را مستقیماً از تلفن و سایر دستگاه‌ها پخش کنید. این یک گزینه عالی برای کنسول ها است به ویژه اگر کنسول شما با تلویزیون در اتاق نشیمن راه اندازی شده باشد، زیرا این چیز به راحتی اتاق را با صدا پر می کند.

Definitive Technology Studio 3D Mini

ال جی UltraGear GP9

ال جی UltraGear GP9

  • قیمت: 439.99 دلار
  • از کجا بخریم: آمازون

آخرین گزینه برای نوارهای صوتی که ارزش توصیه را دارد UltraGear GP9 از LG است. این نوار صوتی فشرده دیگری است که در واقع کمی کوچکتر از Soundslayer است. این یک سیستم نوار صوتی قابل حمل و بی سیم برای بازی طراحی شده است و با در نظر گرفتن بازی های FPS و RTS ساخته شده است. اگرچه مطمئناً می توانید از آن برای هر نوع بازی استفاده کنید.

این نوار صوتی یک دستگاه بی سیم است. بنابراین نیازی نیست چیزی را وصل کنید و تا زمانی که دستگاه شما بلوتوث داشته باشد باید کار کند. اگر اینطور نیست، می‌توانید آن را با استفاده از جک 3.5 میلی‌متری صدا یا با کابل USB برای رایانه شخصی و کنسول‌ها وصل کنید.

برای یک ساندبار کوچک بسیار گران است، اما صدای بسیار خوبی را نسبت به اندازه پخش می کند. چیزی که ما فکر می کردیم بسیار تمیز بود، Quad DAC داخلی برای صدای Hi-Fi سطح بالا و میکروفون داخلی برای چت صوتی است. اگر چه ما احساس می کنیم هدست بهتر است اگر به دنبال برقراری ارتباط با افرادی هستید که با آنها بازی می کنید.

با این حال، اگر بتوانید قیمت را پشت سر بگذارید، این یک اسپیکر بازی مناسب با زیبایی گیمر قابل توجه است.

ال جی UltraGear GP9

لاجیتک Z407

لاجیتک Z407

تکمیل کننده این لیست Z407 از لاجیتک است. درست مانند بلندگوهای Edifier و نوار صوتی Definitive Technology، هیچ چیز خاصی در مورد “گیمر” در مورد این بلندگوها وجود ندارد. اما این کاملاً خوب است زیرا هدف اصلی باید یافتن بلندگوهایی برای تنظیمات بازی شما باشد که صدای خوبی داشته باشند. با وجود اینکه آیا آنها زیبایی گیمر دارند یا نه.

و اینها عالی به نظر می رسند. به لطف دو بلندگوی جلو و ساب ووفر همراه با این سیستم بلندگوی 2.1 صدایی همهجانبه دریافت می کنید. یکی از بهترین قطعات صفحه صفحه است. که به شما امکان می دهد تمام تنظیمات صدا را که می توانید روی این موارد انجام دهید کنترل کنید.

دلیل اینکه ما این صفحه را خیلی دوست داریم، بی سیم بودن آن است. بنابراین می توانید آن را در هر جایی که فضای دارید قرار دهید و نگران کوتاهی بیش از حد سیم نباشید. و البته پس از آن قیمت وجود دارد. 119.99 دلار برای سیستم بلندگوی که صدایی عالی برای بازی هایتان به شما می دهد اصلاً بد نیست.

می‌توانید اینها را با کابل‌های صوتی 3.5 میلی‌متری، USB یا بلوتوث وصل کنید. بنابراین تطبیق پذیری نیز وجود دارد. این بدان معناست که شما می توانید از آنها با رایانه شخصی، کنسول، دستگاه تلفن همراه، لپ تاپ و غیره استفاده کنید.

لاجیتک Z407

5/5 - (1 امتیاز)

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/WKp
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *